CRM для освітніх компаній: автоматизація набору студентів
Уявіть собі онлайн-школу, яка запускає новий потік електронного курсу. Перші заявки надходять через чат-бот у Telegram або Viber, а решта — через лендинг. Менеджер вручну обробляє запити, розсилає email зацікавленим студентами, формує групи. І так — десятки разів.
У випадках, коли все тримається на людському факторі, освітні компанії шукають рішення для полегшення рутини та подальшого зростання. Саме тут приходять на допомогу CRM-системи. Вони допомагають організовувати поточну роботу кураторів, адміністраторів та викладачів, а також забезпечують легке масштабування.
Головне призначення CRM для продажів — закриття угоди. Чим тоді вирізняється CRM для освіти? Вона допомагає провести потенційного студента від заявки до кінцевого результату: оплата — навчання — завершення курсу — отримання сертифіката.
Якісна CRM для навчання має містити інструменти для:
Тут діє зовсім інша логіка. Саме так працює автоматизована CRM-система від LMS Kwiga.
Ось із чим іще допомагає онлайн-рішення для шкіл:
Усі ці особливості роблять CRM-систему вигідним рішенням, яке полегшує роботу.
Kwiga забезпечує якісну роботу на кожному етапі набору та навчання студентів. Робота з платформою для запуску курсів не потребує особливих навичок. Ось як все це працює.
Ви можете створювати форми реєстрації та односторінкові сайти для залучення нових студентів на онлайн-курс. Крім того, ви можете передавати інформацію з форм у картку контакту в CRM-системі Kwiga. Усі заявки відображаються в системі та доступні всім зацікавленим особам.
Усі дані автоматично переносяться для створення особистого кабінету учня — імʼя, обраний курс, контактні дані, мова навчання тощо. Усе доволі зручно для роботи зі звітами, сегментуванням аудиторії та розсилками. Система одразу визначає, на який курс записувався студент, і визначає подальші кроки як для адміністратора, так і для учня.
KWIGA дає можливість приймати оплату з банківських карток і електронних гаманців через інтеграцію з популярними платіжними системами (Wayforpay, liqpay, Plata, Portmone тощо). Платіжні шлюзи приймають оплату в багатьох світових валютах і забезпечують зручну конвертацію. Крім того, онлайн-школи зможуть проводити безготівкові платежі через CRM-систему.
Якщо студент не здійснив оплату за навчання, система автоматично йому нагадає про це через електронну пошту та в кабінеті учня. Якщо було обрано оплату частинами — Kwiga нагадає про наступний платіж.
Після оплати студент одразу потрапляє до навчальної групи. Її можна створити вручну або ж дозволити KWIGA формувати групи самостійно за заданими критеріями. Водночас адміністратор може переглядати статус студента, а також його прогрес під час онлайн-курсу. Це вкрай важливо для великих шкіл зі значною кількістю учнів.
Куратори мають доступ до списків «своїх» студентів, історії спілкування в чаті, історії оплат, а також виконаних завдань. Також через CRM-систему вони можуть додавати коментарі для учнів у картці контакту.
Також адміністратори можуть налаштовувати автоматизовані сценарії з тригерами їхнього запуску. Наприклад, «якщо студент не перейшов до уроку №5 — надіслати повідомлення від куратора».
На кожному етапі система може сповіщати учнів через електронну пошту. Це покриває всі етапи: від підтвердження реєстрації на курс до отримання сертифіката.
Є декілька категорій користувачів, яким стане в пригоді CRM-система для освіти.
Передусім це онлайн-школи, що активно масштабуються. Для них вкрай важливо зберегти якість навчальних курсів і оперативність обробки заявок, навіть якщо студентів сотні. Саме тому вони шукають рішення для легкої автоматизації.
Також CRM-система допоможе й новим освітнім компаніям. Для успішного майбутнього потрібно забути про Excel-таблиці та нотатки на смартфоні чи в програмі «Блокнот». Готове рішення допоможе вибудувати системний підхід.
Крім того, CRM-система стане оптимальним рішенням для тренінгових центрів, які заточені під групове навчання. Адміністратори та куратори зможуть паралельно керувати багатьма групами, вести автоматичний облік студентів і налаштовувати розсилки.
CRM-система — це не чергова «фіча», а спосіб реально підвищити якість роботи онлайн-школи. Саме тому KWIGA й створена для допомоги освітнім компаніям. Тут немає зайвого функціоналу, як у класичних CRM. Натомість викладачі можуть легко вибудувати логіку навчального процесу, працювати з групами й налаштувати комунікацію з ними, а також формувати автоматичні звіти.
Водночас не потрібно наймати стороннього розробника чи підключати купу додаткових інструментів. KWIGA містить усе, що потрібно. Дізнайтеся більш детальну інформацію, або заплануйте дзвінок із представником команди в будь-який зручний для вас час.