fbpx

всі дзвінки безкоштовні

UA
RU

CRM для освітніх компаній: автоматизація набору студентів

CRM для освітніх компаній: автоматизація набору студентів
Зміст

Уявіть собі онлайн-школу, яка запускає новий потік електронного курсу. Перші заявки надходять через чат-бот у Telegram або Viber, а решта — через лендинг. Менеджер вручну обробляє запити, розсилає email зацікавленим студентами, формує групи. І так — десятки разів. 

У випадках, коли все тримається на людському факторі, освітні компанії шукають рішення для полегшення рутини та подальшого зростання. Саме тут приходять на допомогу CRM-системи. Вони допомагають організовувати поточну роботу кураторів, адміністраторів та викладачів, а також забезпечують легке масштабування.

Чому CRM для освіти ≠ CRM для продажів?

Головне призначення CRM для продажів — закриття угоди. Чим тоді вирізняється CRM для освіти? Вона допомагає провести потенційного студента від заявки до кінцевого результату: оплата — навчання — завершення курсу — отримання сертифіката. 

Якісна CRM для навчання має містити інструменти для:

  • обліку студентів;
  • розподілу за групами й створення розкладів занять;
  • встановлення статусів прогресу на курсах;
  • комунікації з кураторами;
  • проведення та обліку оплат за заняття;
  • генерування звітів для викладача.

Тут діє зовсім інша логіка. Саме так працює автоматизована CRM-система від LMS Kwiga.

Які ще проблеми розвʼязує CRM для освітніх компаній?

Ось із чим іще допомагає онлайн-рішення для шкіл:

  1. Менше людського фактора. Автоматизоване рішення зменшує ймовірність допущення помилок під час створення профілю студента чи прогалин у комунікації.
  2. Вища конверсія. Автоматичні нагадування й розсилки підвищують шанс на успішне залучення учнів та оплату навчання. 
  3. Прозора аналітика. Система вказує на помилки та допомагає підвищити ефективність набору студентів на курси. 

 

Усі ці особливості роблять CRM-систему вигідним рішенням, яке полегшує роботу.

Як працює автоматизація в KWIGA: від заявки до завершення курсу

Kwiga забезпечує якісну роботу на кожному етапі набору та навчання студентів. Робота з платформою для запуску курсів не потребує особливих навичок. Ось як все це працює.

Збір заявок із усіх каналів

Ви можете створювати форми реєстрації та односторінкові сайти для залучення нових студентів на онлайн-курс. Крім того, ви можете передавати інформацію з форм у картку контакту в CRM-системі Kwiga. Усі заявки відображаються в системі та доступні всім зацікавленим особам.

Автоматичне створення профілю студента в системі

Усі дані автоматично переносяться для створення особистого кабінету учня — імʼя, обраний курс, контактні дані, мова навчання тощо. Усе доволі зручно для роботи зі звітами, сегментуванням аудиторії та розсилками. Система одразу визначає, на який курс записувався студент, і визначає подальші кроки як для адміністратора, так і для учня. 

Оплата та нагадування

KWIGA дає можливість приймати оплату з банківських карток і електронних гаманців через інтеграцію з популярними платіжними системами (Wayforpay, liqpay, Plata, Portmone тощо). Платіжні шлюзи приймають оплату в багатьох світових валютах і забезпечують зручну конвертацію. Крім того, онлайн-школи зможуть проводити безготівкові платежі через CRM-систему. 

 

Якщо студент не здійснив оплату за навчання, система автоматично йому нагадає про це через електронну пошту та в кабінеті учня. Якщо було обрано оплату частинами — Kwiga нагадає про наступний платіж.

Розподіл на групи

Після оплати студент одразу потрапляє до навчальної групи. Її можна створити вручну або ж дозволити KWIGA формувати групи самостійно за заданими критеріями. Водночас адміністратор може переглядати статус студента, а також його прогрес під час онлайн-курсу. Це вкрай важливо для великих шкіл зі значною кількістю учнів. 

Доступ для модераторів і кураторів

Куратори мають доступ до списків «своїх» студентів, історії спілкування в чаті, історії оплат, а також виконаних завдань. Також через CRM-систему вони можуть додавати коментарі для учнів у картці контакту. 

Автоматизована комунікація зі студентами

Також адміністратори можуть налаштовувати автоматизовані сценарії з тригерами їхнього запуску. Наприклад, «якщо студент не перейшов до уроку №5 — надіслати повідомлення від куратора»

 

На кожному етапі система може сповіщати учнів через електронну пошту. Це покриває всі етапи: від підтвердження реєстрації на курс до отримання сертифіката.

Кому допоможе така CRM?

Є декілька категорій користувачів, яким стане в пригоді CRM-система для освіти.

Передусім це онлайн-школи, що активно масштабуються. Для них вкрай важливо зберегти якість навчальних курсів і оперативність обробки заявок, навіть якщо студентів сотні. Саме тому вони шукають рішення для легкої автоматизації.

Також CRM-система допоможе й новим освітнім компаніям. Для успішного майбутнього потрібно забути про Excel-таблиці та нотатки на смартфоні чи в програмі «Блокнот». Готове рішення допоможе вибудувати системний підхід.

Крім того, CRM-система стане оптимальним рішенням для тренінгових центрів, які заточені під групове навчання. Адміністратори та куратори зможуть паралельно керувати багатьма групами, вести автоматичний облік студентів і налаштовувати розсилки. 

CRM — це про зростання, а не про технічний складник

CRM-система — це не чергова «фіча», а спосіб реально підвищити якість роботи онлайн-школи. Саме тому KWIGA й створена для допомоги освітнім компаніям. Тут немає зайвого функціоналу, як у класичних CRM. Натомість викладачі можуть легко вибудувати логіку навчального процесу, працювати з групами й налаштувати комунікацію з ними, а також формувати автоматичні звіти.

Водночас не потрібно наймати стороннього розробника чи підключати купу додаткових інструментів. KWIGA містить усе, що потрібно. Дізнайтеся більш детальну інформацію, або заплануйте дзвінок із представником команди в будь-який зручний для вас час.

Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!

contact laptop image



    Що вас цікавить?