fbpx ...

Zoho — хмарне рішення для автоматизації відділів продажу та маркетигу.

Автоматизація в Zoho CRM дозволяє звільнити співробітників від рутини, автоматизувавши процеси оброки данних, створення задач та сповіщення клієнтів.Ось що говорять про неї наші клієнти:

cover

ЧОМУ САМЕ ZOHO CRM?

ZOHO — ОДНА З НАЙКРАЩИХ CRM-СИСТЕМ ЗА СПІВВІДНОШЕННЯМ ЦІНА-ЯКІСТЬ ТА ШВИДКІСТЮ ІНТЕГРАЦІЇ.

  • Зручний та зрозумілий інтерфейс.
  • Потужні засоби аналізу та звіту.
  • Налаштування та початок продажів з першого дня.
  • Налаштування інтерфейсу відповідно до вимог компанії.
  • Проста інтеграція зі сторонніми бізнес-додатками.
  • Проста міграція з електронних таблиць та інших CRM.

БІЗНЕСИ, ЯКИМ НЕ ПІДІЙДЕ ZOHO CRM

  • Основна цільова аудиторія Zoho CRM — малий та середній бізнес, не підійде новачкам, так званим, “мікро” бізнесам.

ІНТЕГРАЦІЯ ZOHO CRM

Впровадження Zoho CRM передбачає урахування особливостей бізнесу, його структури та підрозділів, і відбувається у декілька етапів.

image

Zoho інтегрується з будь-якими рішеннями: порталом, інтернет-магазином, каналами зв'язку, з платіжними системами та іншими інструментами.

image

ЕТАПИ ІНТЕГРАЦІЇ:

1

Консультація по CRM

white arrow
2

Налаштування акаунта

white arrow
3

Навчання команди

white arrow
4

Техпідтримка та допрацювання

white arrow

Популярні запитання

Чи підійде Zoho CRM моєму бізнесу?

Для того, щоб визначити, чи підходить вам Zoho, ми пропонуємо провести безплатну консультацію, під час якої ми отримаємо всю необхідну інформацію про ваш бізнес:
  • Які інструменти ви використовували раніше?
  • Які бізнес-процеси здійснюються у вашій компанії?
  • Які процеси ви хотіли б відстежувати за допомогою CRM-системи?
  • Які функції вам важливі насамперед?
З огляду на відповіді, ми зможемо підібрати оптимальну CRM-систему, яка відповідатиме потребам вашого бізнесу та окупиться в найкоротші терміни. Якщо після консультації ми дійдемо висновку, що вам необхідні інші інструменти, а не CRM — чесно повідомимо про це та порекомендуємо наших надійних партнерів, з якими ви зможете продовжити співпрацю.

Що робити, якщо мені не підійде Zoho CRM?

Не хвилюйтеся! Уже понад 6 років ми впроваджуємо 10+ CRM-систем, кожна з яких має свої особливості: Asteril, NetHunt, Planfix та інші. Під час консультації ми порекомендуємо систему відповідно до ваших цілей.

Які переваги впровадження CRM-системи Zoho?

Впровадження Zoho CRM дасть вам можливість:
  • автоматизувати бізнес-процеси;
  • менеджерам не втрачати клієнтів;
  • отримувати актуальну аналітику відділу продажів;
  • прискорити обробку заявок до 50%;
  • збільшити прибуток бізнесу до 30%.

Які дані можна інтегрувати з CRM-системою Zoho?

Залежно від потреб бізнесу в CRM Zoho можна впровадити:
  • соціальні мережі;
  • інтернет-магазини;
  • фінансові сервіси та обробка платежів;
  • продукти Google;
  • сервіси управління проєктами та комунікацією;
  • маркетингові платформи;
  • та багато іншого.

Скільки коштує впровадження Zoho CRM?

Остаточну вартість впровадження буде розраховано після підготовки докладного технічного завдання. Ціна впровадження Zoho CRM зазвичай включає в себе вартість:
  • річної ліцензійної підписки на Zoho;
  • додаткових наявних інтеграцій, якщо такі є;
  • розробки спеціальних налаштувань або доопрацювань, якщо необхідна вам інтеграція поки відсутня.
Для отримання інформації про вартість, будь ласка, запишіться на безплатну консультацію.

Як проходить консультація з підбору CRM?

Перед тим, як дати рекомендації щодо впровадження та налаштування тієї чи іншої CRM-системи, ми проводимо бізнес-аналіз. Він потрібен для дослідження внутрішніх процесів компанії та виявлення потреби бізнесу. Після нього ми пропонуємо рішення для збільшення його прибутку.

Так бізнес-аналіз складається з таких етапів:

1. «Занурення» нашого фахівця в бізнес-процеси компанії.
2. Створення технічного завдання.
3. Аудит внутрішніх процесів компанії.
4. Рекомендації щодо бізнес-процесів.
5. Створення структурного резюме.
6. Рекомендації щодо оптимізації ефективності роботи команди.
7. Підбір найбільш підходящих CRM-систем.

Ми порадимо інтегрувати Zoho CRM, тільки якщо вона відповідатиме типу та потребам вашого бізнесу.

Що входить у впровадження CRM?

Впровадження CRM містить кілька компонентів, які можуть відрізнятися залежно від конкретної CRM-системи та потреб бізнесу. Якщо говорити про Zoho CRM Solutions, то ось кілька з них:
  • створення технічного завдання;
  • підключення соціальних мереж;
  • налаштування карток контакту та угоди;
  • створення етапів продажів;
  • налаштування картки угоди;
  • підключення телефонії;
  • базове навчання персоналу з використання CRM;
  • та багато іншого.

Як відбувається налаштування CRM-системи?

Налаштування CRM-системи також може відрізнятися залежно від її можливостей та потреб бізнесу. Наприклад, налаштування Zoho CRM містить такі основні етапи:

1. Складання технічного завдання.
2. Рекомендація інтеграцій і віджетів.
3. Налаштування автоматизацій.
4. Навчання співробітників.
5. Техпідтримка.

Який термін реалізації впровадження CRM-системи?

Час, необхідний для впровадження CRM-системи Zoho, залежить від обсягу необхідних доробок. Зазвичай процес впровадження займає в середньому 3 тижні.

Як відбувається навчання персоналу по роботі з впровадженою CRM-системою?

Методи навчання персоналу щодо роботи з CRM-системою залежать від кількості користувачів та їхнього складу. Якщо це певний відділ, де працює до 5 співробітників, ми проводимо стандартне навчання. Однак, якщо CRM необхідна для кількох відділів, де кількість користувачів перевищує 5 осіб, ми розробляємо індивідуальний план навчання, погоджуючи його з керівниками.

Стандартний процес навчання включає такі етапи:

1. Надання клієнту вступного відео, що демонструє основні функції CRM-системи.
2. Проведення демонстраційного зідзвону, на якому детально пояснюються можливості системи.
3. Після першого заняття видаються завдання для самостійного вивчення функціоналу CRM-системи та зворотного зв’язку. Також надаються відео- та текстові інструкції для глибшого розуміння системи.
4. Проведення тестування для перевірки рівня знань співробітників.
5. Після того як керівник відділу або відповідальний за навчання звітує про виконану роботу, ми проводимо додаткове навчання з розбором роботи з CRM, відповідями на питання та за необхідності повторною демонстрацією функціоналу.
6. Також приймаємо побажання щодо поліпшення системи, вносимо відповідні зміни до налаштувань, щоб співробітникам було зручніше нею користуватися та ефективність їхньої роботи зростала.

Як здійснюється підтримка та оновлення впровадженої CRM-системи?

Перш за все, ми надаємо клієнтам можливість отримати підтримку та оновлення для своєї CRM-системи за запитом. Після навчання співробітникам потрібно приблизно від двох до чотирьох тижнів, щоби пристосуватися до нових функцій. Протягом цього періоду ми активно взаємодіємо з ними, відповідаємо на їхні запитання та шукаємо способи поліпшити налаштування, щоб CRM стала зручною та ефективною. Потім ми продовжуємо підтримувати команду ще два тижні, допомагаючи їм підвищити впевненість та здатність самостійно вносити зміни в систему.

За запитом клієнта ми також надаємо подальшу підтримку та розвиток системи. Якщо клієнт потребує додаткових функцій або не знає, як розв’язати певне бізнес-завдання, ми пропонуємо консультацію з нашим бізнес-аналітиком, який допоможе знайти рішення і дасть рекомендації.

Важливо зазначити, що CRM-система розвиватиметься з вами та вашою компанією, враховуючи появу нових відділів, співробітників, зміну принципів взаємодії з клієнтами, а також нові канали їхнього залучення та інші фактори.

У зв’язку із цим, ми пропонуємо нову послугу — активну технічну підтримку. Вона включає підключення до вашого облікового запису та зворотний зв’язок про те, як співробітники використовують систему. Щоб скористатися цією послугою, ви можете придбати один із пакетів із певною кількістю годин технічної підтримки. Наразі ця послуга перебуває на стадії тестування, і ми обов’язково повідомимо вам про її готовність.

Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!

img

Сергій Тимчук

CEO «CRM Solutions»

laptop



    Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45 Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00