Zoho — хмарне рішення для автоматизації відділів продажу та маркетигу.
Автоматизація в Zoho CRM дозволяє звільнити співробітників від рутини, автоматизувавши процеси оброки данних, створення задач та сповіщення клієнтів.Ось що говорять про неї наші клієнти:
ЧОМУ САМЕ ZOHO CRM?
ZOHO — ОДНА З НАЙКРАЩИХ CRM-СИСТЕМ ЗА СПІВВІДНОШЕННЯМ ЦІНА-ЯКІСТЬ ТА ШВИДКІСТЮ ІНТЕГРАЦІЇ.
- Зручний та зрозумілий інтерфейс.
- Потужні засоби аналізу та звіту.
- Налаштування та початок продажів з першого дня.
- Налаштування інтерфейсу відповідно до вимог компанії.
- Проста інтеграція зі сторонніми бізнес-додатками.
- Проста міграція з електронних таблиць та інших CRM.
БІЗНЕСИ, ЯКИМ НЕ ПІДІЙДЕ ZOHO CRM
- Основна цільова аудиторія Zoho CRM — малий та середній бізнес, не підійде новачкам, так званим, “мікро” бізнесам.
ІНТЕГРАЦІЯ ZOHO CRM
Впровадження Zoho CRM передбачає урахування особливостей бізнесу, його структури та підрозділів, і відбувається у декілька етапів.
Zoho інтегрується з будь-якими рішеннями: порталом, інтернет-магазином, каналами зв'язку, з платіжними системами та іншими інструментами.
Етапи інтеграції:
Консультація по CRM
Налаштування акаунта
Навчання команди
Техпідтримка та допрацювання
Популярні запитання
Чи підійде Zoho CRM моєму бізнесу?
- Які інструменти ви використовували раніше?
- Які бізнес-процеси здійснюються у вашій компанії?
- Які процеси ви хотіли б відстежувати за допомогою CRM-системи?
- Які функції вам важливі насамперед?
Що робити, якщо мені не підійде Zoho CRM?
Які переваги впровадження CRM-системи Zoho?
- автоматизувати бізнес-процеси;
- менеджерам не втрачати клієнтів;
- отримувати актуальну аналітику відділу продажів;
- прискорити обробку заявок до 50%;
- збільшити прибуток бізнесу до 30%.
Які дані можна інтегрувати з CRM-системою Zoho?
- соціальні мережі;
- інтернет-магазини;
- фінансові сервіси та обробка платежів;
- продукти Google;
- сервіси управління проєктами та комунікацією;
- маркетингові платформи;
- та багато іншого.
Скільки коштує впровадження Zoho CRM?
- річної ліцензійної підписки на Zoho;
- додаткових наявних інтеграцій, якщо такі є;
- розробки спеціальних налаштувань або доопрацювань, якщо необхідна вам інтеграція поки відсутня.
Як проходить консультація з підбору CRM?
Так бізнес-аналіз складається з таких етапів:
1. «Занурення» нашого фахівця в бізнес-процеси компанії.
2. Створення технічного завдання.
3. Аудит внутрішніх процесів компанії.
4. Рекомендації щодо бізнес-процесів.
5. Створення структурного резюме.
6. Рекомендації щодо оптимізації ефективності роботи команди.
7. Підбір найбільш підходящих CRM-систем.
Ми порадимо інтегрувати Zoho CRM, тільки якщо вона відповідатиме типу та потребам вашого бізнесу.
Що входить у впровадження CRM?
- створення технічного завдання;
- підключення соціальних мереж;
- налаштування карток контакту та угоди;
- створення етапів продажів;
- налаштування картки угоди;
- підключення телефонії;
- базове навчання персоналу з використання CRM;
- та багато іншого.
Як відбувається налаштування CRM-системи?
1. Складання технічного завдання.
2. Рекомендація інтеграцій і віджетів.
3. Налаштування автоматизацій.
4. Навчання співробітників.
5. Техпідтримка.
Який термін реалізації впровадження CRM-системи?
Як відбувається навчання персоналу по роботі з впровадженою CRM-системою?
Стандартний процес навчання включає такі етапи:
1. Надання клієнту вступного відео, що демонструє основні функції CRM-системи.
2. Проведення демонстраційного зідзвону, на якому детально пояснюються можливості системи.
3. Після першого заняття видаються завдання для самостійного вивчення функціоналу CRM-системи та зворотного зв’язку. Також надаються відео- та текстові інструкції для глибшого розуміння системи.
4. Проведення тестування для перевірки рівня знань співробітників.
5. Після того як керівник відділу або відповідальний за навчання звітує про виконану роботу, ми проводимо додаткове навчання з розбором роботи з CRM, відповідями на питання та за необхідності повторною демонстрацією функціоналу.
6. Також приймаємо побажання щодо поліпшення системи, вносимо відповідні зміни до налаштувань, щоб співробітникам було зручніше нею користуватися та ефективність їхньої роботи зростала.
Як здійснюється підтримка та оновлення впровадженої CRM-системи?
За запитом клієнта ми також надаємо подальшу підтримку та розвиток системи. Якщо клієнт потребує додаткових функцій або не знає, як розв’язати певне бізнес-завдання, ми пропонуємо консультацію з нашим бізнес-аналітиком, який допоможе знайти рішення і дасть рекомендації.
Важливо зазначити, що CRM-система розвиватиметься з вами та вашою компанією, враховуючи появу нових відділів, співробітників, зміну принципів взаємодії з клієнтами, а також нові канали їхнього залучення та інші фактори.
У зв’язку із цим, ми пропонуємо нову послугу — активну технічну підтримку. Вона включає підключення до вашого облікового запису та зворотний зв’язок про те, як співробітники використовують систему. Щоб скористатися цією послугою, ви можете придбати один із пакетів із певною кількістю годин технічної підтримки. Наразі ця послуга перебуває на стадії тестування, і ми обов’язково повідомимо вам про її готовність.
Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!
Сергій Тимчук
CEO «CRM Solutions»