CRM-аналітика:
CRM-аналітика — це
даних із продажу.
Які проблеми бізнесу вирішує CRM-аналітика
Втрата потенційних клієнтів
CRM-аналітика допоможе вам визначити точки, в яких потенційні клієнти покидають або переривають взаємодію з компанією. Ви зможете покращити комунікацію, знайти персоналізовані рішення та підвищити шанси на утримання клієнтів.
Неефективні маркетингові кампанії
Аналітика CRM-систем допоможе вам виявити, які маркетингові кампанії приносять очікуваний результат, а які ні, а також оцінити рентабельність вкладень та покращити стратегію маркетингу на основі отриманих даних.
Відсутність прозорості у продажу
Слідкуйте за процесом продажу від початку до кінця: статуси угод, дії менеджерів, інформація про прогрес у режимі реального часу та інші показники для оцінки ефективності роботи відділу.
Низька конверсія лідів
CRM-аналітика дасть вам можливість виявити причини низької конверсії лідів на етапах їх залучення та обробки, а також допоможе знайти рішення для цієї проблеми.
Клієнтська незадоволеність
Оцінюйте рівень задоволеності ваших клієнтів, та виявляйте причини невдоволення з метою подальшого покращення якості обслуговування.
Хаотична робота команди
За допомогою CRM-аналітики ви зможете покращити координацію та синхронізацію роботи в команді. Показники допоможуть вам краще розподіляти завдання, контролювати їх виконання та підвищувати ефективність роботи співробітників.
Переваги CRM-аналітики
Показники аналітики у CRM-системах
Базовий функціонал, доступний в аналітиці CRM-системах та корисний для підприємців.CRM-система не тільки покращує комунікацію з клієнтами, а й надає важливу аналітичну інформацію для розробки стратегій продажів та маркетингу:
- причини втрати угод;
- звіт з воронки продажів;
- середній час між покупками;
- тривалість «життя» клієнта;
- прибуток, отриманий від кожного отриманого клієнта.
CRM-систему можна використовувати як інструмент для ведення бухгалтерії та аналізу фінансових показників за певний період. Основні показники, які вона надає:
- доходи та витрати бізнесу;
- продажі у режимі реального часу;
- більш прибуткові послуги чи продукти;
- наявні тенденції продажів та прогнози.
За допомогою аналітики CRM-систем також можна контролювати роботу менеджерів:
- робочий час працівників;
- кількість годин, витрачених на виконання конкретного завдання та за певний період часу загалом;
- ефективність роботи менеджерів за допомогою статистики дзвінків — інформація про час, тривалість розмови та хто з ким спілкувався;
- швидкість обслуговування клієнтів;
- кількість нереалізованих заявок;
- обсяг угод, які були здійснені кожним менеджером;
- дохід, який приносить певний співробітник.
CRM-аналітика допомагає оцінити поведінку клієнтів та оптимізувати інвестиції у маркетинг. Ось базові метрики, які дозволяють досягти цієї мети:
- рентабельність залучення клієнта;
- популярність товарів та послуг;
- ефективність каналів залучення клієнтів;
- активність клієнтів.
CRM-системи з гнучкими налаштуваннями аналітики
Проста CRM-система, яка інтегрована в Gmail та призначена для відділу продажу та маркетингу. Вона оптимальна для малого та середнього бізнесів. Система дозволяє збирати потенційних клієнтів з різних джерел та відстежувати їхній шлях по воронці продажів прямо з пошти Gmail.
— аналіз ефективності каналів залучення клієнтів, щоб розподілити інвестиції між оптимальними джерелами угод;
— звіт маркетингової воронки, що дозволяє відстежувати статус усіх потенційних клієнтів протягом певного періоду часу.
Класична CRM-системаКласична CRM-система створена фахівцями з продажу.
Отримані результати можна групувати, щоб отримати чіткий візуальний огляд ефективності, виявити вигідні моделі та проблемні зони у продажу.
Етапи налаштування CRM-аналітики
Консультація, щоб з'ясувати цілі налаштування аналітики для вашого бізнесу та визначити ключові показники ефективності їх досягнення.
Написання технічного завдання з переліком відповідних інструментів аналітики, способами реалізації та термінами.
Дослідження проєкту та його структурних елементів.
Налаштування CRM-аналітики для вашого бізнесу.
Що говорять наші клієнти про співпрацю з CRM Solutions
Розповсюджені питання
Чи можна самостійно налаштувати необхідні інтеграції та інструменти аналітики?
Так, наприклад, за 6 років нашої роботи, 95% клієнтів дійсно користуються CRM-системами та нашими додатковими налаштуваннями.
Якщо ви хочете налаштувати систему, яка справді працюватиме, залиште заявку на безплатну консультацію.
Які типи звітів можна згенерувати за допомогою CRM-аналітики?
- Звіти з продажів. Відстежуйте обсяг продажів, дохід, середній чек, частку ринку та інші показники продажів за періодами, продуктами, регіонами чи співробітниками.
- Звіти про клієнтів. Отримуйте інформацію про профіль клієнтів, переваги, історію покупок, їх утримання та залучення. Включайте сегментацію клієнтської бази, аналіз життєвого циклу та рівень задоволеності клієнтів.
- Звіти про маркетингові кампанії. Оцінюйте їхню ефективність, включаючи конверсію, ROI, статистику відгуку на розсилки, результативних маркетингових каналів тощо.
- Звіти про продуктивність працівників. Оцініть роботу менеджерів у продажах та обслуговуванні клієнтів за допомогою даних про дзвінки, зустрічі, прогрес продажів та інші метрики.
- Звіти про прогнозування попиту. Аналізуйте та прогнозуйте його на основі даних про покупки та поведінку клієнтів. Це допоможе оптимізувати запаси, планувати виробництво та адаптувати маркетингові кампанії.
- Звіти щодо якості обслуговування клієнтів. Оцінюйте рівень їхньої задоволеності, час реакції на запити, ефективність розв'язання проблем та інше. Вмикайте дані про скарги та оцінки сервісу.
Який доступ до CRM-аналітики мають різні рівні користувачів?
- Адміністратори: повний доступ до всіх функцій CRM-аналітики, включаючи створення звітів, налаштування аналітичних панелей та керування правами доступу.
- Менеджери: широкі можливості доступу, включаючи створення та редагування звітів, аналіз даних та прийняття рішень на основі отриманої інформації.
- Співробітники відділів продажу та маркетингу: доступ до звітів, пов'язаних з продажами та маркетингом, для перегляду даних про клієнтів, відстеження процесу продажу та оцінки ефективності маркетингових кампаній.
- Кінцеві користувачі: доступ до попередньо створених звітів та аналітичних панелей для вирішення конкретних завдань та перегляду інформації, пов'язаної з їхніми обов'язками.
Як можна аналізувати відомості з CRM-аналітики?
- Створення звітів та дашбордів для візуалізації ключових метрик та показників.
- Поділ даних на сегменти (наприклад, з географії чи сезону).
- Аналіз трендів та моделей поведінки клієнтів на основі історичних даних.
- Порівняльний аналіз різних клієнтських груп або конкретних періодів для розуміння відмінностей та визначення найкращих стратегій продажу та маркетингу.
- Прогнозування та моделювання за допомогою регресійного аналізу або машинного навчання для прийняття обґрунтованих рішень.
- Аналіз сегментації клієнтів розуміння їхніх потреб та переваг, що дозволяє персоналізувати взаємодію Космосу з ними.
Інтеграція ефективного CRM-рішення починається з консультації!
Сергій Тимчук
CEO «CRM Solutions»