KeyCRM — незамінний помічник для роботи з маркетплейсами. Саме так її охарактеризували користувачі, які вже встигли інтегрувати систему для роботи свого проєкту. KeyCRM стане незамінним помічником для малого бізнесу у сфері e-commerce.
Ось що говорять про неї наші клієнти:

ЧОМУ САМЕ KEYCRM?
- Проста в користуванні, має зрозумілий інтерфейс.
- Широкий набір полів, необхідний для сфери e-commerce: від коментарів клієнтів до завантаження файлів у замовлення.
- Має готову інтеграцію з маркетплейсами (Prom, Rozetka, Etsy, Ebay тощо) та службами доставки.
- Швидка техпідтримка та постійні операційні оновлення системи.
- Має зручну наскрізну аналітику та звіти.
- Має вбудовану інтеграцію месенджерів та соцмереж.
БІЗНЕСИ, ЯКИМ НЕ ПІДІЙДЕ KeyCRM?
- Не підійде для великих підприємств.
- Модифікована виключно під інтернет-магазини.
ІНТЕГРАЦІЯ KeyCRM
Впровадження KeyCRM передбачає врахування особливостей бізнесу, його структури та підрозділів і відбувається в декілька етапів.

KeyCRM — ідеальне рішення для бізнесу e-commerce. Незамінний помічник менеджерів та кур’єрів інтернет-магазинів. А гнучкість налаштувань дозволяє швидко інтегрувати систему з популярними сервісами та маркетплейсами.

ЕТАПИ ІНТЕГРАЦІЇ:
Консультація по CRM
Налаштування акаунта
Навчання команди
Техпідтримка та допрацювання
Популярні запитання
Чи підійде KeyCRM моєму бізнесу?
- Чим ви користувалися раніше?
- Які бізнес-процеси відбуваються у вашій компанії?
- Які процеси ви хочете відстежувати в CRM-системі?
- Які функції вам необхідні насамперед?
Що робити, якщо мені не підійде KeyCRM?
Скільки коштує впровадження KeyCRM?
Який термін реалізації впровадження KeyCRM?
Як відбувається навчання персоналу по роботі з впровадженою CRM-системою?
1. Надання клієнту ознайомчого відео, яке демонструє основні функції CRM-системи.
2. Проведення демонстрації, на якій детально пояснюються можливості системи.
3. Після першого заняття видаються домашні завдання, які вимагають ознайомлення з функціоналом CRM-системи та зворотного зв’язку. Також надаються відео та текстові інструкції для глибшого розуміння системи.
4. Проведення тестування для перевірки рівня знань співробітників.
5. Після подання звіту від керівника відділу або відповідального за навчання, проводиться додаткове навчання з детальним розглядом роботи з CRM-системою, відповідями на питання і, за необхідності, повторною демонстрацією функціонала.
6. Приймаються побажання щодо поліпшення системи, і вносяться відповідні зміни до налаштувань, щоб забезпечити більш зручне та ефективне використання CRM-системи.
Як здійснюється підтримка та оновлення впровадженої CRM-системи?
Після навчання співробітникам потрібно приблизно два-чотири тижні для адаптації до нового функціоналу. Упродовж цього часу ми активно спілкуємося з ними, відповідаємо на питання та шукаємо можливості поліпшити налаштування, щоб CRM була зручною та ефективною. Потім ми продовжуємо підтримувати команду ще два тижні, допомагаючи їм стати впевненішими та самостійно вносити зміни в систему.
Подальша підтримка та розвиток системи здійснюються за запитом клієнта. Якщо клієнт потребує додаткового функціонала або не знає, як розв’язати певне бізнес-завдання, ми пропонуємо консультацію з нашим бізнес-аналітиком, який допоможе знайти рішення та дасть рекомендації.
Важливо зазначити, що CRM-система розвиватиметься разом із вами та вашою компанією, враховуючи появу нових відділів, співробітників, зміну принципів взаємодії з клієнтами, нових каналів для їхнього залучення тощо.
Записуйтеся на консультацію, щоб дізнатися, яку CRM-систему краще обрати для ваших задач.
Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!

Сергій Тимчук
CEO «CRM Solutions»
