fbpx ...

KeyCRM — незамінний помічник для роботи з маркетплейсами. Саме так її охарактеризували користувачі, які вже встигли інтегрувати систему для роботи свого проєкту. KeyCRM стане незамінним помічником для малого бізнесу у сфері e-commerce.

Ось що говорять про неї наші клієнти:

cover

ЧОМУ САМЕ KEYCRM?

  • Проста в користуванні, має зрозумілий інтерфейс.
  • Широкий набір полів, необхідний для сфери e-commerce: від коментарів клієнтів до завантаження файлів у замовлення.
  • Має готову інтеграцію з маркетплейсами (Prom, Rozetka, Etsy, Ebay тощо) та службами доставки.
  • Швидка техпідтримка та постійні операційні оновлення системи.
  • Має зручну наскрізну аналітику та звіти.
  • Має вбудовану інтеграцію месенджерів та соцмереж.

БІЗНЕСИ, ЯКИМ НЕ ПІДІЙДЕ KeyCRM?

  • Не підійде для великих підприємств.
  • Модифікована виключно під інтернет-магазини.

ІНТЕГРАЦІЯ KeyCRM

Впровадження KeyCRM передбачає врахування особливостей бізнесу, його структури та підрозділів і відбувається в декілька етапів.

image

KeyCRM — ідеальне рішення для бізнесу e-commerce. Незамінний помічник менеджерів та кур’єрів інтернет-магазинів. А гнучкість налаштувань дозволяє швидко інтегрувати систему з популярними сервісами та маркетплейсами.

image

ЕТАПИ ІНТЕГРАЦІЇ:

1

Консультація по CRM

white arrow
2

Налаштування акаунта

white arrow
3

Навчання команди

white arrow
4

Техпідтримка та допрацювання

white arrow

Популярні запитання

Чи підійде KeyCRM моєму бізнесу?

Щоб з’ясувати, чи підійде вашій компанії KeyCRM — ми проводимо безплатну консультацію, під час якої дізнаємося про ваш бізнес всю необхідну інформацію.
  • Чим ви користувалися раніше?
  • Які бізнес-процеси відбуваються у вашій компанії?
  • Які процеси ви хочете відстежувати в CRM-системі?
  • Які функції вам необхідні насамперед?
Враховуючи ваші відповіді, ми допомагаємо підібрати оптимальну CRM-систему для вашого бізнесу, яка незабаром принесе вам вигоду від її використання. Якщо після консультації ми визначимо, що вам потрібна не CRM, а інший інструмент, ми відмовимося від впровадження та порекомендуємо наших надійних партнерів, з якими ви зможете співпрацювати в майбутньому.

Що робити, якщо мені не підійде KeyCRM?

Не турбуйтеся! Ми впроваджуємо понад 10 CRM-систем, і кожна має свою особливість: Asteril, Perfectum, Pipedrive. Під час консультації ми підкажемо, яку систему краще обрати для ваших цілей.

Скільки коштує впровадження KeyCRM?

Вартість впровадження KeyCRM зазвичай в межах від 15 000 до 25 000 гривень. Важливо врахувати, що ціна може змінюватися залежно від обсягу додаткових автоматизаційних можливостей, наявності інтеграцій та потреби в спеціальних налаштуваннях від фахівців, у разі, якщо вам потрібні конкретні модифікації.

Який термін реалізації впровадження KeyCRM?

Час для реалізації впровадження KeyCRM від 2 до 3 тижнів. Отже, від запису на безкоштовну консультацію до моменту, коли ваша команда працює в KeyCRM мине лише 3 тижні. А це — чудова швидкість впровадження! .

Як відбувається навчання персоналу по роботі з впровадженою CRM-системою?

Стандартний процес навчання включає такі етапи:

1. Надання клієнту ознайомчого відео, яке демонструє основні функції CRM-системи.
2. Проведення демонстрації, на якій детально пояснюються можливості системи.
3. Після першого заняття видаються домашні завдання, які вимагають ознайомлення з функціоналом CRM-системи та зворотного зв’язку. Також надаються відео та текстові інструкції для глибшого розуміння системи.
4. Проведення тестування для перевірки рівня знань співробітників.
5. Після подання звіту від керівника відділу або відповідального за навчання, проводиться додаткове навчання з детальним розглядом роботи з CRM-системою, відповідями на питання і, за необхідності, повторною демонстрацією функціонала.
6. Приймаються побажання щодо поліпшення системи, і вносяться відповідні зміни до налаштувань, щоб забезпечити більш зручне та ефективне використання CRM-системи.

Як здійснюється підтримка та оновлення впровадженої CRM-системи?

Насамперед ми пропонуємо підтримку та оновлення CRM-системи за запитом клієнта.

Після навчання співробітникам потрібно приблизно два-чотири тижні для адаптації до нового функціоналу. Упродовж цього часу ми активно спілкуємося з ними, відповідаємо на питання та шукаємо можливості поліпшити налаштування, щоб CRM була зручною та ефективною. Потім ми продовжуємо підтримувати команду ще два тижні, допомагаючи їм стати впевненішими та самостійно вносити зміни в систему.

Подальша підтримка та розвиток системи здійснюються за запитом клієнта. Якщо клієнт потребує додаткового функціонала або не знає, як розв’язати певне бізнес-завдання, ми пропонуємо консультацію з нашим бізнес-аналітиком, який допоможе знайти рішення та дасть рекомендації.

Важливо зазначити, що CRM-система розвиватиметься разом із вами та вашою компанією, враховуючи появу нових відділів, співробітників, зміну принципів взаємодії з клієнтами, нових каналів для їхнього залучення тощо.

Записуйтеся на консультацію, щоб дізнатися, яку CRM-систему краще обрати для ваших задач.

Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!

img

Сергій Тимчук

CEO «CRM Solutions»

laptop



    Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45 Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00