Planfix - одна з найкращих CRM-систем з співідношенням ціна-якість та швидкістю інтеграції.
Ось що говорять про неї наші клієнти:
ЧОМУ САМЕ PLANFIX?
- Зручний та зрозумілий інтерфейс.
- Проста міграція з електронних таблиць та інших CRM.
- Налаштування інтерфейсу відповідно до вимог компанії.
НЕДОЛІКИ Planfix
- Система є досить складною для освоєння та швидкого навчання.
ІНТЕГРАЦІЯ PLANFIX
Впровадження Planfix передбачає врахування особливостей бізнесу, його структури та підрозділів і відбувається у декілька етапів.
Завдяки гнучкому API Planfix легко інтегрується з будь-якими рішеннями: порталом, інтернет-магазином, каналами зв'язку, з платіжними системами та іншими інструментами.
Етапи інтеграції:
1
Консультація по CRM
2
Налаштування акаунта
3
Навчання команди
4
Техпідтримка та допрацювання
Популярні запитання
Чи підійде CRM Planfix моєму бізнесу?
Щоб з’ясувати, чи підійде вашій компанії Planfix — ми проводимо безплатну консультацію, під час якої дізнаємося про ваш бізнес всю необхідну інформацію.
- Чим ви користувалися раніше?
- Які бізнес-процеси відбуваються у вашій компанії?
- Які процеси ви хочете відстежувати в CRM-системі?
- Які функції вам необхідні насамперед?
Що робити, якщо мені не підійде Planfix?
Які переваги інтеграції CRM-системи Planfix?
Впровадження CRM-системи Планфікс дає змогу:
- систематизувати бізнес-процеси;
- забути про «втрачених» менеджерами клієнтів;
- бачити актуальну аналітику відділу продажів;
- збільшити швидкість обробки заявки до 50%;
- збільшити прибуток бізнесу до 30%.
Які дані можна інтегрувати з CRM-системою Планфікс?
Залежно від потреб бізнесу в CRM планфікс можна інтегрувати:
- соціальні мережі та месенджери
- Telegram
- WatsApp
- Viber
- імпорт даних з Trello Microsoft Project
- віртуальні АТС
- електронну пошту
- сервіси поштової розсилки
- картографічні сервіси
- аналітику
- та багато іншого
Скільки коштує впровадження Planfix?
Вартість впровадження Планфікс CRM — €2000-€3000 у середньому. Важливо зазначити, що ціна варіюється залежно від налаштування додаткових функцій автоматизації, наявних інтеграцій та доопрацювань спеціалістів у разі, якщо потрібна вам поки що відсутня.
Однак, інвестиції у впровадження CRM Планфікс швидко окупаються, оскільки робота співробітників спрощується, що дає змогу заощадити час та ресурси.
Щоб дізнатися більш точну вартість саме для вас — запишіться на безплатну консультацію.
Однак, інвестиції у впровадження CRM Планфікс швидко окупаються, оскільки робота співробітників спрощується, що дає змогу заощадити час та ресурси.
Щоб дізнатися більш точну вартість саме для вас — запишіться на безплатну консультацію.
Який термін реалізації впровадження CRM-системи Planfix?
Навчання персоналу щодо впровадженої CRM-системи залежить від кількості користувачів та їхнього складу. Якщо це певний відділ, де працює до 5 співробітників, ми проводимо стандартне навчання. Однак, якщо CRM потрібна для кількох відділів та кількість користувачів перевищує 5 осіб, ми розробляємо індивідуальний план навчання, узгоджуючи його з керівниками.
Як відбувається навчання персоналу по роботі з впровадженою CRM-системою?
Стандартний процес навчання включає такі етапи:
1. Надання клієнту ознайомчого відео, яке демонструє основні функції CRM-системи.
2. Проведення демонстраційного зідзвону, на якому детально пояснюються можливості системи.
3. Після першого заняття видаються домашні завдання, які вимагають ознайомлення з функціоналом CRM-системи та зворотного зв’язку. Також надаються відео та текстові інструкції для більш глибокого розуміння системи.
4. Проведення тестування для перевірки рівня знань співробітників.
5. Після подання звіту від керівника відділу або відповідального за навчання, проводиться додаткове навчання з детальним розглядом роботи з CRM-системою, відповідями на питання і, за необхідності, повторною демонстрацією функціоналу.
6. Приймаються побажання щодо поліпшення системи, і вносяться відповідні зміни до налаштувань, щоб забезпечити більш зручне та ефективне використання CRM-системи.
1. Надання клієнту ознайомчого відео, яке демонструє основні функції CRM-системи.
2. Проведення демонстраційного зідзвону, на якому детально пояснюються можливості системи.
3. Після першого заняття видаються домашні завдання, які вимагають ознайомлення з функціоналом CRM-системи та зворотного зв’язку. Також надаються відео та текстові інструкції для більш глибокого розуміння системи.
4. Проведення тестування для перевірки рівня знань співробітників.
5. Після подання звіту від керівника відділу або відповідального за навчання, проводиться додаткове навчання з детальним розглядом роботи з CRM-системою, відповідями на питання і, за необхідності, повторною демонстрацією функціоналу.
6. Приймаються побажання щодо поліпшення системи, і вносяться відповідні зміни до налаштувань, щоб забезпечити більш зручне та ефективне використання CRM-системи.
Як здійснюється підтримка та оновлення впровадженої CRM-системи?
Насамперед ми пропонуємо підтримку та оновлення CRM-системи за запитом клієнта.
Після навчання співробітникам потрібно приблизно два-чотири тижні для адаптації до нового функціоналу. Упродовж цього часу ми активно спілкуємося з ними, відповідаємо на питання та шукаємо можливості поліпшити налаштування, щоб CRM була зручною та ефективною. Потім ми продовжуємо підтримувати команду ще два тижні, допомагаючи їм стати впевненішими та самостійно вносити зміни в систему.
Подальша підтримка та розвиток системи здійснюються за запитом клієнта. Якщо клієнт потребує додаткового функціонала або не знає, як розв’язати певне бізнес-завдання, ми пропонуємо консультацію з нашим бізнес-аналітиком, який допоможе знайти рішення та дасть рекомендації.
Важливо зазначити, що CRM-система розвиватиметься разом із вами та вашою компанією, враховуючи появу нових відділів, співробітників, зміну принципів взаємодії з клієнтами, нових каналів для їхнього залучення тощо.
У зв’язку із цим, ми пропонуємо нову послугу — активну технічну підтримку. Вона передбачає підключення до акаунту клієнта та обмін зворотним зв’язком про те, як співробітники використовують систему. Для отримання цієї послуги можна придбати один із пакетів із певною кількістю годин технічної підтримки. Наразі ця послуга перебуває на стадії тестування, і ми повідомимо клієнтам про її готовність.
Після навчання співробітникам потрібно приблизно два-чотири тижні для адаптації до нового функціоналу. Упродовж цього часу ми активно спілкуємося з ними, відповідаємо на питання та шукаємо можливості поліпшити налаштування, щоб CRM була зручною та ефективною. Потім ми продовжуємо підтримувати команду ще два тижні, допомагаючи їм стати впевненішими та самостійно вносити зміни в систему.
Подальша підтримка та розвиток системи здійснюються за запитом клієнта. Якщо клієнт потребує додаткового функціонала або не знає, як розв’язати певне бізнес-завдання, ми пропонуємо консультацію з нашим бізнес-аналітиком, який допоможе знайти рішення та дасть рекомендації.
Важливо зазначити, що CRM-система розвиватиметься разом із вами та вашою компанією, враховуючи появу нових відділів, співробітників, зміну принципів взаємодії з клієнтами, нових каналів для їхнього залучення тощо.
У зв’язку із цим, ми пропонуємо нову послугу — активну технічну підтримку. Вона передбачає підключення до акаунту клієнта та обмін зворотним зв’язком про те, як співробітники використовують систему. Для отримання цієї послуги можна придбати один із пакетів із певною кількістю годин технічної підтримки. Наразі ця послуга перебуває на стадії тестування, і ми повідомимо клієнтам про її готовність.
Які проблеми можуть виникнути під час впровадження Planfix CRM?
CRM-система Planfix не надає функціонал складського обліку. У цьому випадку доведеться інтегрувати ті зовнішні сервіси, які вже є в компанії. Якщо вашій компанії необхідна ця функція — після детальної безкоштовної консультації ми порекомендуємо іншу CRM.
Відгук клієнта про впровадження Planfix
Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!
Сергій Тимчук
CEO «CRM Solutions»
Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45
Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00
Відгуки
Клієнти краще за нас розкажуть про
результати роботи з CRM Solutions.