fbpx ...

Asteril — готове CRM-рішення для e-commerce-сфери та інтернет-торгівлі. Ідеальне рішення для бізнесів, котрі мають типові процеси та яким не потрібен зайвий функціонал.

cover

ЧОМУ САМЕ ASTERIL CRM

  • Ідеальна для роботи інстаграм-магазинів.
  • Регулярні оновлення та допрацювання системи.
  • Висока швидкість налаштування та низька ціна послуг.
  • Можливість працювати з базою клієнтів в одному місці з гнучкою фільтрацією по категоріях та магазинах.
  • Має готові інтеграції з для комунікації з клієнтом у всіх зручних для них каналах: ІР-телефонія, email, Viber, Telegram, чат-боти та соцмережі.
  • Можливість повноцінно працювати у системі зі складом завдяки його інтеграції з вашими інтернет-магазинами та маркетплейсами, щоб відстежувати залишки товарів на усіх платформах.

БІЗНЕСИ, ЯКИМ НЕ ПІДІЙДЕ Asteril CRM

  • Не підійде для великих підприємств.
  • Заточена під інтернет-магазини.

ІНТЕГРАЦІЯ ASTERIL CRM

Впровадження Asteril передбачає врахування особливостей бізнесу, його структури та підрозділів і відбувається у декілька етапів.

image

Asteril CRM дозволяє мінімізувати можливість втрати замовлень в роботі менеджерів та кур’єрів інтернет-магазинів. А гнучке та відкрите АРІ дозволяє інтегрувати систему з популярними сервісами та маркетплейсами.

image

ЕТАПИ ІНТЕГРАЦІЇ:

1

Консультація по CRM

white arrow
2

Налаштування акаунта

white arrow
3

Навчання команди

white arrow
4

Техпідтримка та допрацювання

white arrow

Популярні запитання

Чи підійде Asteril CRM моєму бізнесу?

Для того, щоб визначити, чи підходить вам CRM-система Asteril, ми пропонуємо провести безкоштовну консультацію, під час якої ми отримаємо всю необхідну інформацію про ваш бізнес:
  • Які інструменти ви використовували раніше?
  • Які бізнес-процеси здійснюються у вашій компанії?
  • Які процеси ви хотіли б відстежувати за допомогою CRM-системи?
  • Які функції важливі насамперед?
Отримавши відповіді на ці питання, ми зможемо підібрати оптимальну CRM-систему, яка відповідає потребам вашого бізнесу та допоможе вам швидко окупити вкладені кошти.

Якщо під час консультації ми дійдемо висновку, що вам потрібна не CRM-система, а інші інструменти — чесно повідомимо про це та порекомендуємо наших надійних партнерів, з якими ви зможете продовжити співпрацю.

Що робити, якщо мені не підійде Asteril CRM?

Не хвилюйтеся! Уже понад 6 років ми впроваджуємо 10+ CRM-систем, включно з Monday, NetHunt, Planfix та іншими. Кожна з них має свої особливості. Під час консультації ми порекомендуємо систему, яка відповідатиме потребам та типу вашого бізнесу.

Які переваги впровадження CRM-системи Asteril?

Впровадження Asteril CRM — це:
  • автоматизація бізнес-процесів;
  • утримування клієнтів;
  • отримання актуальної аналітики відділу продажів;
  • прискорення процесу обробки заявок до 50%;
  • збільшення прибутку бізнесу до 30%.

Які дані можна інтегрувати з CRM-системою?

CRM-система Asteril пропонує широкий перелік інтеграцій із різними ресурсами та інструментами. Ось деякі з них:
  • IP-телефонія;
  • банки;
  • доставки;
  • маркетплейси;
  • пошта;
  • sms;
  • та багато іншого.

Скільки коштує впровадження Asteril CRM?

Наразі середня вартість впровадження Asteril CRM або іншої подібної товарної системи на ринку становить приблизно від $800 до $1000. Це пов’язано з тим, що вони простіші в налаштуванні порівняно зі складнішими аналогами. Однак, вирішальні чинники, від яких залежатиме ціна — функціональність певної CRM та обсяг її наповнення.

Щоб дізнатися більш точну вартість саме для вас — запишіться на безплатну консультацію.

Який термін реалізації впровадження CRM-системи Asteril?

Терміни впровадження CRM-системи Asteril залежать від обсягу необхідних доробок. Зазвичай процес впровадження займає близько 3 тижнів.

Як відбувається навчання персоналу по роботі з впровадженою CRM-системою?

Навчання персоналу щодо впровадженої CRM-системи залежить від кількості користувачів та його складу. Так якщо це певний відділ, то ми проводимо стандартне навчання. Наприклад, для відділу продажів, де працює до 5 співробітників. Якщо працювати з CRM буде кілька відділів та понад 5 осіб, ми розробляємо індивідуальний план та погоджуємо його з їхніми керівниками.

Стандартне навчання складається з таких етапів:

1. Надаємо клієнту ознайомче відео, яке показує базову роботу CRM-системи.
2. Проводимо демонстраційний дзвінок, на якому детально розповідаємо про функціонал системи.
3. Після першого заняття даємо домашнє завдання, у якому клієнт та його співробітники повинні ознайомитися з функціоналом CRM-системи та дати зворотний зв’язок. Також надаємо відео та текстові інструкції для більш детального розуміння кожного блоку системи.
4. Потім проводимо тестування для перевірки знань співробітників.
5. Після того, як керівник відділу або відповідальний за навчання звітує про виконану роботу, ми проводимо додаткове навчання з розбором роботи з CRM, відповідями на питання та за необхідності повторною демонстрацією функціонала.
6. Також приймаємо побажання щодо поліпшення системи, вносимо відповідні зміни до налаштувань, щоб співробітникам було зручніше нею користуватися та ефективність їхньої роботи зростала.

Як здійснюється підтримка та оновлення впровадженою CRM-системи?

Насамперед, підтримка та оновлення CRM-системи здійснюється за запитом клієнта.

Як це працює наразі? Після проведення навчання співробітникам потрібно приблизно два-чотири тижні на адаптацію до нового функціоналу. Тому протягом перших двох тижнів ми активно спілкуємося з ними, відповідаємо на питання, що виникли, і виявляємо, що в налаштуваннях можна поліпшити, щоб CRM була зручною та ефективною. Наступні два тижні ми продовжуємо підтримувати команду, щоби працівники почувалися впевненіше та починали самостійно вносити зміни в систему.

Далі підтримка та розвиток системи здійснюється за запитом клієнта. Якщо він потребує додаткового функціонала та не знає, як розв’язати певне бізнес-завдання — є можливість звернутися до нашого бізнес-аналітика для проведення консультації та отримання рекомендацій.

Важливо зазначити, що CRM-система так чи інакше буде розвиватися з вами та вашою компанією у зв’язку з появою нових відділів, співробітників, функціоналу, зміною принципів взаємодії з клієнтами, появою нових каналів для їх залучення тощо.

Тому зараз ми вводимо нову послугу — активна технічна підтримка. Вона передбачає те, що ми будемо підключатися до акаунту клієнта й обмінюватися зворотним зв’язком про те, як співробітники використовують систему. Щоб отримати цю послугу, потрібно придбати один із пакетів із певною кількістю годин технічної підтримки. Наразі вона перебуває на стадії тестування, і ми обов’язково сповістимо клієнтів про її готовність.

Які проблеми можуть виникнути при впровадженні Asteril CRM?

Перша проблема — зручність використання Asteril CRM. Тому спершу клієнт повинен спершу вивчити функціонал системи, протестувати її та зрозуміти, чи відповідає вона потрібним бізнес-процесам. Важливо це зробити на старті, щоб CRM-система дійсно допомагала співробітникам, а не створювала складнощів.

Також важливо враховувати, що Asteril CRM не передбачає інтеграції з Facebook Messenger та WhatsApp, а також з особистими номерами телефонів у Viber та Telegram. Однак, в іншому в системи достатньо функціоналу.

Тому перш за все ми рекомендуємо проконсультуватися з нами. Ми надамо вам демонстрацію CRM та розповімо про можливі підводні камені, адже кожна система має свої особливості та все залежить лише від того, який бізнес її впроваджує.

Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!

img

Сергій Тимчук

CEO «CRM Solutions»

laptop



    Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45 Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00