Інтеграція сайту з CRM-системою
Що дає інтеграція сайту з CRM-системою
Інтеграція сайту з CRM-системою допоможе розв'язати низку проблем, пов'язаних з управлінням клієнтськими даними, а також підвищить ефективність роботи бізнесу.Автоматична синхронізація даних
Увімкніть необхідність ручного введення та самостійного оновлення інформації про клієнтів в CRM-системі — мінімізуйте можливі помилки та дублювання. Інтеграція CRM із сайтом дає змогу автоматично синхронізувати контактну інформацію, історію покупок та інше — це підтримує актуальність та цілісність даних.
Збереження лідів та спрощення їхнього опрацювання
Отримані на сайті ліди автоматично додаються в CRM та відображаються як потенційні продажі, завдяки чому вони не губляться та легко відстежуються.
Відстеження даних та аналітика
Інтеграція сайту з CRM дає змогу відстежувати активність відвідувачів на сайті, зокрема їхні дії, вчинені перед покупкою. Завдяки отриманій інформації ви зможете проаналізувати ефективність сайту та маркетингових кампаній, виявити тенденції та оптимізувати робочі процеси.
Персоналізація взаємодії
Також за допомогою відстеження попередніх покупок та вподобань відвідувачів сайту можна пропонувати їм релевантні товари або послуги, робити спеціальні пропозиції та персоналізувати контент. Це підвищить їхню задоволеність та ймовірність здійснення покупки.
Підвищення якості обслуговування клієнтів
Співробітники служби підтримки зможуть швидко отримувати доступ до даних клієнта, історії їхньої взаємодії з сайтом та попередніх запитів. Це дасть змогу ефективно обслуговувати клієнтів, відповідаючи на їхні запити та потреби.
Автоматизація процесів
Інтеграція сайту з CRM-системою допоможе вам знизити навантаження на команду та поліпшити загальну ефективність її роботи за допомогою автоматизації деяких бізнес-процесів: надсилання повідомлень, створення завдань, генерація звітів та інше.
Переваги інтеграції сайту з CRM
Етапи інтеграції сайту з CRM-системою
Консультація, на якій ми з'ясовуємо вимоги та цілі інтеграції.
Аудит поточної CRM та функціоналу сайту, а також дослідження потрібних даних для передачі та вимог до автоматизації процесів.
Технічне завдання, де ми визначаємо найкращий спосіб інтеграції сайту з CRM-системою та терміни.
Налаштовуємо CRM для приймання та обробки даних з сайту.
Розробляємо та налаштовуємо форми зворотнього зв'язку на сайті.
Здійснюємо синхронізацію даних між сайтом та CRM-системою.
Проводимо тестування для перевірки коректності інтеграції.
Навчаємо вашу команду використанню нового функціоналу та процесів.
Що говорять наші клієнти про співпрацю з CRM Solutions
Поширені питання
Які дані можна передавати між сайтом та CRM-системою?
- Контактна інформація: ім'я, прізвище, адреса електронної пошти, номер телефону та інші дані клієнтів.
- Історія взаємодії: дані про відвідування сайту, перегляди сторінок, вчинені дії (наприклад, заповнення форм, здійснення покупок), час, проведений на ресурсі компанії, та інше.
- Ліди та потенційні клієнти, які виявили інтерес до продуктів або послуг, заповнивши форми на сайті. Включає контактні дані, деталі запиту та іншу інформацію.
- Історія покупок: дата, сума, товари або послуги та інше.
- Додаткові дані, які допомагають персоналізувати взаємодію з клієнтами. Це можуть бути їхні вподобання, попередні покупки, інтереси, демографічна інформація та інші дані, які дають змогу надавати більш релевантний контент і персоналізовані пропозиції.
- Заявки на дзвінок або запити, отримані через форми зворотнього зв'язку на сайті.
Яка CRM-система найкраще підійде для інтеграції з вашим сайтом?
На основі ваших відповідей ми зможемо підібрати оптимальну CRM-систему, яка повністю задовольнить потреби вашого бізнесу, найкраще підійде для інтеграції з наявним сайтом та швидко окупить вкладені кошти.
Записуйтеся на безплатну консультацію, і ми підберемо для вас ідеальну CRM.
Як відбувається передача даних між сайтом та CRM?
- Використання API CRM-системи для надсилання запитів на створення, оновлення та отримання даних.
API — механізм, за допомогою якого програми можуть обмінюватися інформацією та виконувати певні дії, що забезпечують інтеграції та взаємодії між різними сервісами. - Інтеграція через плагіни або розширення, що надаються CRM-системою для популярних CMS — систем управління контентом.
- Автоматичне передавання даних із форм на сайті в CRM-систему за допомогою API або інших механізмів.
- Використання вебхуків, що дають змогу надсилати дані в режимі реального часу в разі появи певних подій на сайті.
- Імпорт і експорт даних через CSV-файли, які надаються CRM-системою.
Які процеси можна автоматизувати за допомогою інтеграції сайту з CRM-системою?
- Управління лідами. Сайт буде автоматично передавати дані про потенційних клієнтів у CRM-систему.
- Автоматичне надсилання повідомлень. У разі певних подій на сайті, як-от заповнення форми або купівля, CRM-система може автоматично генерувати та надсилати повідомлення адміністраторам або співробітникам для оперативного реагування.
- Персоналізація. Використовуючи дані про клієнтів, їхні вподобання та історію взаємодій, сайт може показувати рекомендації, спеціальні пропозиції та релевантний контент для кожного клієнта.
- Синхронізація даних про клієнтів, замовлення та контакти між сайтом і CRM-системою. Це виключає необхідність ручного введення даних та забезпечує точність інформації.
- Відстеження та аналітика. Інтеграція надає цінні дані про поведінку користувачів на сайті, що дає змогу оцінити ефективність сайту та маркетингових кампаній, ухвалювати обґрунтовані рішення щодо їхньої оптимізації.
Як довго триває інтеграція сайту з CRM?
- CRM-системи мають різні вимоги та процеси інтеграції. Деякі з них надають готові плагіни, які спрощують та прискорюють процес.
- Складність процесу, яка залежить від даних, що передаються, і методу інтеграції. Деякі з них прості й потребують мінімум зусиль. Інші — складніші та потребують налаштування та розробки.
- Якщо потрібно передати велику кількість відомостей або налаштувати додаткові функції, знадобиться більше часу. А також не слід забувати й про необхідність тестування.
Інтеграція ефективного CRM-рішення починається з консультації!
Сергій Тимчук
CEO «CRM Solutions»