fbpx ...

всі дзвінки безкоштовні

UA
RU

CRM-система

для вашого інтернет-магазину,
якою ви дійсно будете користуватися

Працює CRM

Працює бізнес

Працює економіка

Про які проблеми можна забути
з появою CRM-системи:

problems icon image Загублені
заявки,

які призводять до втрати клієнтів, а водночас і прибутків.

problems icon image Невизначені
джерела лідів

ускладнюють просування товарів і збільшення обсягів продажів.

problems icon image Великі витрати часу на надсилання

спричиняють довге очікування клієнта на замовлення.

CRM полегшать роботу менеджерів інтернет-магазину:

icon function

Отримання заявок із соцмереж та месенджерів

Підключення: Instagram, Facebook, Viber, Telegram, Whatsapp

icon function

Фіксація продажів із маркетплейсів

Контроль: Prom, Rozetka, OLX, Bigl, Epicentr

icon function

Інтеграція зі складом

Налаштовується взаємодія уже з наявним складом або створюється новий усередині CRM-системи

icon function

Автоматизація відправлень

Автоматичні сповіщення клієнта за кожним статусом замовлення

icon function

Контроль фінансів

Автоматичний облік доходів та витрат

Спеціальна пропозиція!

Отримайте налаштовану CRM-систему

від 15 тис. грн
icon доступно
icon швидко
icon легко

Завдяки впровадженню
CRM-системи ви отримаєте:

01

Ефективне управління клієнтською базою

CRM-система збирає дані про клієнта, відстежує та аналізує лідів, а також рівномірно розподіляє запити між менеджерами.

02

Підвищення
конверсії за
допомогою CRM

Система допомагає оптимізувати маркетингові зусилля й позитивно впливає на органічне просування товарів.

03

Автоматизовані процеси

Делегування системі дрібних завдань і налаштування автоматичної обробки запитів дає можливість збільшувати продажі.

Запрошуємо 
на консультацію,

під час якої безкоштовно підберемо 
CRM-систему, якою ви дійсно будете користуватися!

laptop form image



    Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45
    Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00

    Які CRM-системи допоможуть розкрити потенціал вашого інтернет-магазину?

    crm logo
    • Найбільше каналів комунікації в одному просторі.
    • Швидка підтримка.
    • Зручна наскрізна аналітика та звіти.
    crm logo
    • Ідеально для Instagram магазинів.
    • Застосунок для смартфона з усіма функціями CRM.
    • Готові візуалізації звітів та дашборди.
    crm logo
    • Найкраща інтеграція зі складом.
    • Авторозподілення заявок між менеджерами.
    • Найбільш структурна CRM.
    crm logo
    • Гнучка фільтрація по категоріях та магазинах.
    • Робота з базою клієнтів в осному місці.
    • Можливість повноцінно працювати зі складом.
    crm logo
    • Гнучке налаштування задач та автоматизацій.
    • Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.
    • Регулярні допрацювання та оновлення від розробників.

    Досягнення клієнтів завдяки CRM-системі

    cases image

    Автоматизація оплат за допомогою crm-системи для товарного бізнесу

    Компанія
    Магазин паперових коробок
    Сфера бізнесу
    Товарний бізнес
    CRM-система
    SalesDrive
    cases image

    Planfix — crm-система для салону краси

    Компанія
    Салон краси
    Сфера бізнесу
    Сфера послуг
    CRM-система
    Planfix
    cases image

    Інтерв’ю з Аміною Марат, керівницею відділу продажів ательє

    Компанія
    Ательє
    Сфера бізнесу
    Сфера послуг
    CRM-система
    Planfix

    Залишилися запитання щодо впровадження CRM-систем?

    Запрошуємо на безоплатну консультацію, під час якої визначимо потреби вашого бізнесу та підберемо ідеальну CRM-систему, якою ви дійсно будете користуватися.

    P.S.

    Або порадимо не впроваджувати, якщо CRM-система не потрібна.

    Найпоширеніші запитання

    Навіщо потрібна CRM-система для інтернет-магазину?
    Якщо ви власник інтернет-магазину й хочете скоротити час та витрати на ведення бізнес-процесів, то вам потрібна CRM-система. Це те, що вирішить такі поширені проблеми, як утрата клієнтів, повільне обслуговування тощо.

    Ви зможете:
    1. Керувати продажами з різних каналів в одному середовищі.
    2. Автоматизувати відправлення товарів.
    3. Інтегрувати склад.
    4. Інтегрувати соцмережі, месенджери та маркетплейси.
    5. Контролювати фінанси.

    Такі широкі можливості дадуть змогу масштабувати бізнес і збільшувати обсяги продажів без зайвих зусиль.
    1. Керувати продажами з різних каналів в одному середовищі.
    2. Автоматизувати відправлення товарів.
    3. Інтегрувати склад.
    4. Інтегрувати соцмережі, месенджери та маркетплейси.
    5. Контролювати фінанси.
    Як підібрати найбільш ефективну CRM-систему для потреб інтернет-магазину?
    Завдання підбору CRM-системи ви можете повністю довірити нам. Ми детально проаналізуємо ваші потреби та бізнес-процеси на безкоштовній консультації.
    Ми порівняємо можливості різних систем із вашим запитом, а потім запропонуємо найкращий варіант.

    Фахівці CRM Solutions поцікавляться:
    • Чи користувалися ви раніше CRM-системою і якою?
    • Які бізнес-процеси є у вашому інтернет-магазині?
    • Які процеси ви б хотіли автоматизувати завдяки CRM-системі?
    • Які функції для вас є пріоритетними?
    З огляду на ваші відповіді ми допомагаємо підібрати CRM-систему, якою ви дійсно будете користуватися. Якщо після консультації ми зрозуміємо, що для вирішення завдань вам потрібна не CRM, а інший інструмент, ми чесно відмовимо у впровадженні та порадимо наших надійних партнерів, із якими ви зможете продовжити співпрацю.
    Для кого CRM-система з налаштуваннями для інтернет-магазину є найкращим варіантом?
    CRM-система — це незамінний інструмент, який організує та автоматизує процеси інтернет-магазинів будь-яких напрямів.

    Система підсилить:
    • квітковий бізнес;
    • онлайн-магазини з продажу одягу та аксесуарів;
    • магазини товарів для дому;
    • продаж зоотоварів;
    • як роздрібний, так і оптовий бізнес;
    • будь-який інший магазин.
    Що робити, якщо я не буду користуватися CRM-системою?
    СRM Solutions ретельно обирає систему для ваших потреб, тестує її ефективність та покращує налаштування. Ми інтегратор із арсеналом у понад 20 CRM-систем, тож зможемо знайти таку, яка буде корисною саме для вас.

    Для швидкого й ефективного опанування системи ми пропонуємо навчання. Так ви зможете почати користуватися CRM без зайвих зусиль.

    А якщо вас не задовольнить жодне з рішень, ми відмовимо у впровадженні та порадимо наших надійних партнерів для подальшої співпраці.
    Яка тривалість впровадження CRM?
    Процес інтеграції системи у ваш інтернет-магазин залежить від деяких факторів:
    • формат бізнесу;
    • особливості процесів;
    • кількість працівників компанії;
    • особливості системи, обраної до впровадження.
    У середньому процес впровадження CRM-системи триває не більше одного місяця.
    Як відбувається інтеграція?
    Впровадження рішення зазвичай складається з декількох етапів, основні з яких охоплюють:
    1. Аналіз бізнес-процесів.
    2. Формування технічного завдання.
    3. Вибір системи, рекомендації та початок інтегрування.
    4. Автоматизацію процесів.
    5. Навчання співробітників.
    6. Надання технічної підтримки.
    Скільки коштує впровадження готової CRM?
    Остаточна ціна послуги варіюється залежно від налаштування додаткових функцій автоматизації, наявних інтеграцій та доопрацювань спеціалістів у разі, якщо потрібні вам варіанти поки що відсутні.

    Головне, що інвестиції у впровадження CRM-системи швидко окупаються, оскільки робота співробітників спрощується, що дає змогу заощадити час та ресурси.

    Аби отримати детальну інформацію, замовте безкоштовну консультацію.
    Як навчитися користуватися системою?
    Не переймайтеся, ми не залишимо вас на одинці з системою і обов’язково навчимо вас нею користуватися. На консультаціях ви разом із фахівцями спробуєте функціонал CRM і зможете поставити запитання. Вам також нададуть усі наявні матеріали для швидкого пристосування.

    Навчання персоналу складається з таких етапів:
    1. Надаємо відеоінструкції для опанування впровадженої CRM.
    2. Додаємо текстові матеріали.
    3. Проводимо практичні навчання на зустрічах.
    4. Проводимо зустріч формату Q&A.
    5. Продовжуємо відповідати на ваші запитання в робочому чаті.
    Куди звертатися, якщо виникнуть запитання?
    Навіть після впровадження системи й навчання ви завжди можете звернутися до техпідтримки. Фахівці CRM Soliutions проконсультують вас із будь-яких питань і знайдуть можливості поліпшити налаштування, щоб CRM була зручною та ефективною.

    Зробіть перший крок до CRM-системи, якою будете користуватись, уже сьогодні!

    Звертайтеся за безоплатною консультацією до нашого фахівця.

    laptop form image



      Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45
      Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00