fbpx ...

всі дзвінки безкоштовні

UA
RU

Інтерв’ю з Аміною Марат, керівницею відділу продажів ательє: досвід співпраці з CRM Solutions

image-person
Вас вітає команда CRM Solutions!

Сьогодні ми поспілкуємося з клієнткою нашої компанії — Аміною Марат, керівницею відділу продажів ательє Aigul Kassymova, яка своєю чергою поділиться з нами:

1

причинами впровадження CRM-системи;

2

оцінкою роботи CRM Solutions;

3

порадами для підприємців.

Розкажіть, будь ласка, читачам більше про себе.

Всім привіт! Я, Аміна Марат, керівниця відділу продажів ательє Aigul Kassymova. Разом з командою CRM Solutions ми впроваджували CRM-систему Planfix.

Чому у вас з’явилася потреба у CRM-системі?

До впровадження CRM у нас не було систематизованого відділу продажу. Ми працювали з іншою резервною системою, яка була орієнтована зовсім на інший напрям бізнесу.

Як ви шукали підрядників для впровадження CRM-системи?

Інтеграторів CRM Solutions ми знайшли завдяки рекомендаціям — про вас нам розповіла компанія, з якою ви раніше співпрацювали.

Оцініть, будь ласка, від 1 до 10, як пройшла перша консультацію з нашими менеджерами з відділу продажів.

На цьому етапі ми спершу комунікували з CEO CRM Solutions — Сергієм Тимчуком, а згодом й зі співзасновницею компанії — Наталією Сєдовою. Якість сервісу — однозначно 10/10!

Чи відповідає результат впровадження та налаштування CRM-системи вашим очікуванням? Тоюто чи вдалося відділу виробництва розв’язати наявну проблему бізнесу?

Так, ми цілком отримали розв’язання нашого запиту та дуже задоволені тим, що процес виробництва та його результат перевершив наші очікування.

Скажіть, будь ласка, під час проведення бізнес-аналізу, чи розуміли технічні спеціалісти CRM Solutions ваші потреби?

Фахівці з півслова розуміли наші потреби, дуже швидко реагували на запити та вже протягом 5 хвилин давали відповідь. Я була дуже вражена цією швидкістю, оскільки розумію, що компанія, яка займається впровадженням CRM-систем може мати на цей момент ще 10-15 клієнтів. Окрім цього також сподобалася комфортна атмосфера у співпраці з вашою командою, тому не було лячно ставити безліч питань, зокрема дивних, на перший погляд.

Наскільки швидко вам налаштували та протестували CRM-систему? Чи виникали у вас ситуації, що після закінчення робіт якісь деталі виявилися недопрацьованими?

Вже після переговорів з командою CRM Solutions розпочалася активна робота по ключових етапах послуги.

Дуже сподобалося й те, що система була протестована, перш ніж потрапила до нас.

Звісно, з нашого боку були певні зауваження та побажання, але вони швидко бралися до уваги.

З якою швидкістю техпідтримка відповідала на ваші запити?

Як питання з технічної частини, так й по функціоналу вирішуються досить швидко. Я вважаю це оптимальною швидкістю, оскільки у клієнта компанії має бути час на ознайомлення з отриманою інформацією та формування нових питань.

Перед якими труднощами ви поставили під час роботи з CRM-системою?

По-перше, складність полягала в тому, що раніше я не працювала з такою системою. По-друге, тоді я була новим членом команди та якраз застала початок формування відділу продажів. Моїм обов'язком було збирати потрібну інформацію від компанії та передавати її інтеграторам, але насамперед у ній потрібно було розібратися.

Крім того, були труднощі й з інтеграцією моїх дзвінків. В іншому функціоналі все було досить зрозумілим.

Як ви вважаєте, чи могли б ми допомогти вам з цим питанням? Наприклад, надати матеріал, що описує роботу CRM-системи?

Я вважаю це цілком можливим!

Наприклад, бриф, який ви надсилаєте для подальшого збору даних та написання технічного завдання в цілому дуже зручний. Але там міститься термінологія, яка може бути не дуже зрозумілою для звичайної людини. Тому з вашого боку є сенс її спростити для тих, хто не розуміється на роботі CRM.

Оцініть, будь ласка, роботу нашого відділу виробництва від 1 до 10.

10!

У яких випадках ви рекомендуєте іншим компаніям впроваджувати CRM-систему?

Я вважаю, що це 100% потрібно робити, якщо ваша компанія займається виробничими процесами. Загалом це бізнеси, до процесів яких входять маркетинг та продажі.

Також CRM-система дуже зручний інструмент, якщо ваші співробітники працюють віддалено. З її допомогою ви зможете легко проставляти їм завдання та нагадування про їхнє виконання.

Важко не помітити, що CRM передбачає можливість інтегруватися з різними сервісами. Вам залишається тільки зайти в систему й прямісінько звідти зробити потрібну роботу.

Чи можете ви рекомендувати нас іншим?

Однозначно так!

Аміно, дякуємо за те, що ви поділилися досвідом та враженнями про роботу з командою CRM Solutions!

Сподобався кейс?

    Приєднуйся до нашої email-розсилки

    Підписуючись ви погоджуєтесь зі стандартною політикою конфіденційності

    Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!

    img

    Сергій Тимчук

    CEO «CRM Solutions»

    laptop





      Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45 Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00