Інтерв’ю з Аміною Марат, керівницею відділу продажів ательє: досвід співпраці з CRM Solutions
Вас вітає команда CRM Solutions!
Сьогодні ми поспілкуємося з клієнткою нашої компанії — Аміною Марат, керівницею відділу продажів ательє Aigul Kassymova, яка своєю чергою поділиться з нами:
причинами впровадження CRM-системи;
оцінкою роботи CRM Solutions;
порадами для підприємців.
Всім привіт! Я, Аміна Марат, керівниця відділу продажів ательє Aigul Kassymova. Разом з командою CRM Solutions ми впроваджували CRM-систему Planfix.
До впровадження CRM у нас не було систематизованого відділу продажу. Ми працювали з іншою резервною системою, яка була орієнтована зовсім на інший напрям бізнесу.
Інтеграторів CRM Solutions ми знайшли завдяки рекомендаціям — про вас нам розповіла компанія, з якою ви раніше співпрацювали.
На цьому етапі ми спершу комунікували з CEO CRM Solutions — Сергієм Тимчуком, а згодом й зі співзасновницею компанії — Наталією Сєдовою. Якість сервісу — однозначно 10/10!
Так, ми цілком отримали розв’язання нашого запиту та дуже задоволені тим, що процес виробництва та його результат перевершив наші очікування.
Фахівці з півслова розуміли наші потреби, дуже швидко реагували на запити та вже протягом 5 хвилин давали відповідь. Я була дуже вражена цією швидкістю, оскільки розумію, що компанія, яка займається впровадженням CRM-систем може мати на цей момент ще 10-15 клієнтів. Окрім цього також сподобалася комфортна атмосфера у співпраці з вашою командою, тому не було лячно ставити безліч питань, зокрема дивних, на перший погляд.
Вже після переговорів з командою CRM Solutions розпочалася активна робота по ключових етапах послуги.
Дуже сподобалося й те, що система була протестована, перш ніж потрапила до нас.
Звісно, з нашого боку були певні зауваження та побажання, але вони швидко бралися до уваги.
Як питання з технічної частини, так й по функціоналу вирішуються досить швидко. Я вважаю це оптимальною швидкістю, оскільки у клієнта компанії має бути час на ознайомлення з отриманою інформацією та формування нових питань.
По-перше, складність полягала в тому, що раніше я не працювала з такою системою. По-друге, тоді я була новим членом команди та якраз застала початок формування відділу продажів. Моїм обов'язком було збирати потрібну інформацію від компанії та передавати її інтеграторам, але насамперед у ній потрібно було розібратися.
Крім того, були труднощі й з інтеграцією моїх дзвінків. В іншому функціоналі все було досить зрозумілим.
Я вважаю це цілком можливим!
Наприклад, бриф, який ви надсилаєте для подальшого збору даних та написання технічного завдання в цілому дуже зручний. Але там міститься термінологія, яка може бути не дуже зрозумілою для звичайної людини. Тому з вашого боку є сенс її спростити для тих, хто не розуміється на роботі CRM.
10!
Я вважаю, що це 100% потрібно робити, якщо ваша компанія займається виробничими процесами. Загалом це бізнеси, до процесів яких входять маркетинг та продажі.
Також CRM-система дуже зручний інструмент, якщо ваші співробітники працюють віддалено. З її допомогою ви зможете легко проставляти їм завдання та нагадування про їхнє виконання.
Важко не помітити, що CRM передбачає можливість інтегруватися з різними сервісами. Вам залишається тільки зайти в систему й прямісінько звідти зробити потрібну роботу.
Однозначно так!
Сподобався кейс?
Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!
Сергій Тимчук
CEO «CRM Solutions»