fbpx ...

всі дзвінки безкоштовні

UA
RU

Впровадження альтернатив AMOCRM

logo crm

Чим замінити російську систему AmoCRM?

Безкоштовна консультація, впровадження та навчання команди. Дізнайтесь, які українські та зарубіжні CRM підходять вашому бізнесу. Підберемо оптимальну систему під ваші потреби.

AmoCRM — це класична хмарна CRM-система, що дозволяє зберігати дані про клієнтів та встановлювати з ними довгострокові стосунки.

Крім управління контактами та угодами, CRM також дозволяє організувати та автоматизувати продажі та маркетинг. Включає інтеграції з популярними сервісами, аналітику та звітність.

AmoCRM найбільш ефективна для відділів продажів з довгим циклом угоди, тому не підходить для більшості офлайн-магазинів.

Недоліки AmoCRM системи

AmoCRM — російський сервіс. Через повномасштабне вторгнення росії на територію України майже весь український бізнес відмовився від сервісів країни-агресора, щоб не сприяти розвитку її економіки.

CRM Solutions — не виняток! Ми не співпрацюємо з російськими компаніями та не маємо наміру підтримувати бізнес країни-терориста. Тому закликаємо й вас обирати українські чи зарубіжні CRM-системи.

Крім того, AmoCRM система має низку недоліків. Які проблеми можуть виникнути із цією системою?

В системі немає складського обліку та відсутня автоматична синхронізація залишків продукції.

Крім оплати основного тарифу існують додаткові витрати на підключення певних функцій.

Висока ціна впровадження AmoCRM та налаштування для e-commerce, оскільки ця система більшою мірою орієнтована на послуги.

Може будь-якої миті припинити роботу в Україні через санкції та видалити всі дані вашого бізнесу.

Велика кількість багів у роботі CRM-системи.

Складний інтерфейс.

Відсутність оперативної техпідтримки та ігнорування проблем клієнтів протягом тривалого часу.

Немає можливості підключити особистий Viber та Telegram. Зробити це можна лише за допомогою сторонніх сервісів, що часто призводить до некоректної роботи.

Аналоги та альтернативи AmoCRM системи

Чим замінити російську хмарну CRM-систему AmoCRM? Якщо замислюєтесь над цим — ви на правильному шляху! Нижче зібрали приклади українських та західних альтернативних CRM.
logo crm
  • незамінний помічник для бізнесу у сфері e-commerce;
  • готова інтеграція з маркетплейсами, службами доставки та сервісами онлайн-банкінгу;
  • регулярні операційні оновлення та швидка техпідтримка.
logo crm
  • підходить для малого та середнього бізнесу;
  • заточена під європейський ринок;
  • гнучкий хмарний інструмент планування та продажів.
logo crm
  • підходить для малого та великого бізнесу;
  • підтримка клієнтів у режимі реального часу;
  • проста у використанні навіть для новачків.
logo crm
  • ідеальна програма для салонів краси;
  • автоматизує рутинні процеси та економить час;
  • має багато тарифів, вибір яких залежить від кількості працівників.
logo crm
  • багатофункціональний та зрозумілий інструмент управління;
  • простий інтерфейс, регулярні поновлення, швидка техпідтримка;
  • гнучке та адаптивне налаштування системи, відповідно до потреб компанії.
logo crm
  • інтегрований пакет для керування всіма основними аспектами бізнесу;
  • має понад 40 програм для бізнесу;
  • одна з найкращих за ціною та швидкістю впровадження.

Етапи впровадження:

1 Консультація з CRM
2 Налаштування облікового запису
3 Навчання команди
4 Техпідтримка та доопрацювання

Розповсюджені питання

Яка CRM підійде до мого бізнесу?

Для того, щоб визначити, яка CRM-система буде відповідати вашим вимогам, ми пропонуємо безкоштовну консультацію. Ми зберемо тільки ту інформацію про вашу компанію, яка необхідна для впровадження CRM-системи саме під ваш запит. Обговоримо наступні питання:
  • Які інструменти ви використовували раніше?
  • Які бізнес-процеси існують у вашій компанії?
  • Які процеси ви хотіли б відстежувати за допомогою системи CRM?
  • Які функції найбільш важливі для вас насамперед?
На основі ваших відповідей ми зможемо підібрати оптимальну CRM-систему, яка повністю задовольнить потреби вашого бізнесу та швидко поверне вкладені кошти. Якщо після консультації ми дійдемо висновку, що вам потрібні інші інструменти, а не CRM — відверто повідомимо про це та порекомендуємо надійних партнерів, з якими ви зможете продовжити співпрацю.

Що робити, якщо обрана CRM мене не влаштує?

Не турбуйтесь! Вже понад 6 років ми запроваджуємо 10+ CRM-систем. Кожна з них має свої унікальні особливості: Planfix, Asteril, NetHunt та інші. Впродовж нашої консультації ми зможемо порекомендувати вам іншу систему, яка відповідатиме вашим цілям.

Які переваги застосування CRM-системи?

Впровадження CRM-системи командою CRM Solutions — це:
  • автоматизація бізнес-процесів;
  • утримання клієнтів;
  • отримання актуальної аналітики з відділу продажу;
  • прискорення процесу обробки заявок до 50%;
  • збільшення прибутку до 30%.

Які дані можна інтегрувати з тими системами CRM, які ми впроваджуємо?

CRM-системи, які впроваджує команда CRM Solutions, зазвичай передбачають широкий перелік інтеграцій з різними ресурсами та інструментами. Ось деякі з них:
  • соціальні мережі та месенджери;
  • IP-телефонія;
  • пошта;
  • фінансові послуги та обробка платежів;
  • маркетингові платформи;
  • системи управління складом та логістикою;
  • інтернет-магазини;
  • послуги управління проектами;
  • та багато іншого.

Скільки коштує впровадження CRM-системи?

Остаточну вартість використання тієї чи іншої CRM-системи можна визначити після підготовки детального технічного завдання. Зазвичай ціна впровадження включає вартість:
  • річної ліцензійної підписки на певну CRM;
  • додаткових існуючих інтеграцій, якщо такі є;
  • розроблення спеціальних налаштувань чи доробок, якщо потрібна інтеграція, яка нині недоступна.
Щоб отримати інформацію щодо вартості, будь ласка, запишіться на безкоштовну консультацію.

Як проходить консультація щодо підбору CRM?

Перш, ніж надати рекомендації щодо впровадження та налаштування конкретної CRM-системи, ми проводимо бізнес-аналіз проекту . Вивчаємо внутрішні процеси компанії, щоб визначити її потреби та запропонувати рішення, які допоможуть збільшити прибуток.

Бізнес-аналіз складається з таких етапів:
  1. «Занурення» нашого експерта у бізнес-процеси компанії для впровадження оптимальної CRM-системи.
  2. Створення технічного завдання.
  3. Аудит внутрішніх процесів компанії.
  4. Рекомендації щодо бізнес-процесів.
  5. Створення структурованого резюме.
  6. Рекомендації щодо оптимізації ефективності роботи вашої команди.
  7. Підбір оптимальної CRM-системи.
Ми рекомендуємо впровадити ту чи іншу CRM-систему лише тоді, якщо вона дійсно відповідає типу та потребам вашого бізнесу.

Що входить у впровадження CRM?

Впровадження CRM-системи включає кілька компонентів, які можуть відрізнятися, залежно від обраної платформи CRM та потреб вашого бізнесу.

Нижче наведено деякі з них:
  • Створення технічного завдання.
  • Інтеграція із соціальними мережами.
  • Налаштування карток контактів та угод.
  • Визначення етапів продажу.
  • Конфігурація картки угоди.
  • Підключення телефонії.
  • Навчання співробітників користування CRM.
  • Інші функції, що приносять додаткову цінність.
Звичайно, конкретні компоненти та функціонал можуть змінюватись в залежності від вимог вашого бізнесу та особливостей самої CRM-системи.

Як відбувається налаштування CRM-системи?

Налаштування CRM-системи залежить від її функціоналу та потреб бізнесу. Ось приклад кількох етапів, з яких воно може складатися:
  1. Формування технічного завдання.
  2. Рекомендації щодо інтеграцій та віджетів.
  3. Конфігурація автоматизації процесів.
  4. Навчання співробітників.
  5. Надання технічної підтримки.

Який термін реалізації впровадження CRM-системи?

Час впровадження CRM-системи може відрізнятися в залежності від обсягу потрібних налаштувань та доопрацювань. У середньому процес впровадження займає близько 3-х тижнів.

Як відбувається навчання персоналу роботі із впровадженою CRM-системою?

Навчання персоналу роботі із впровадженої CRM-системою визначається кількістю користувачів та їх складом. Якщо це стосується конкретного відділу, де працює до 5 співробітників, ми проводимо стандартне навчання. Однак, якщо CRM необхідна для кількох відділів, де кількість користувачів перевищує 5 осіб, ми розробляємо індивідуальний план навчання, який узгоджуємо з керівниками.

Процес стандартного навчання включає такі етапи:
  1. Надання клієнту відео, яке демонструє основні функції CRM-системи.
  2. Демонстраційний відео-зв’язок, в якому детально пояснюються можливості системи.
  3. Після першого заняття надаємо домашні завдання, які вимагають ознайомлення з функціоналом CRM-системи та зворотнього зв'язку. Ми також надаємо відео та текстові інструкції для більш глибокого розуміння системи.
  4. Проведення тестування для перевірки рівня знань працівників.
  5. Після надання звіту від керівника відділу або відповідального за навчання проводиться додаткове навчання, яке включає детальний розгляд роботи з CRM-системою, відповіді на запитання. Проводимо повторну демонстрацію функціоналу, якщо це необхідно.
  6. Ми також приймаємо пропозиції щодо покращення системи та вносимо відповідні зміни до налаштувань, щоб забезпечити зручне та ефективне використання CRM-системи.

Як здійснюється підтримка та оновлення впровадженої CRM-системи?

Наразі підтримка та оновлення CRM-системи здійснюються на запит клієнта.

Як це працює? Після навчання співробітникам потрібно приблизно два-чотири тижні на адаптацію до нових функцій. Протягом перших двох тижнів ми активно підтримуємо спілкування з ними, відповідаємо на питання, що виникають, і виявляємо, які налаштування можна покращити, щоб зробити CRM більш зручною та ефективною. У наступні два тижні ми продовжуємо підтримувати команду, щоб співробітники почувалися впевненіше та починали самостійно вносити зміни до системи.

Далі підтримка та розвиток системи здійснюються на запит клієнта. Якщо у клієнта виникає потреба у додатковому функціоналі, або якщо він стикається з певним бізнес-завданням, з яким він не знає, як упоратися, існує можливість звернутися до нашого бізнес-аналітика для проведення консультації та отримання рекомендацій.

Важливо відзначити, що CRM-система буде розвиватися разом з вами та вашою компанією у зв'язку з появою нових відділів, співробітників, функцій, зміною принципів взаємодії з клієнтами, а також появою нових каналів для їхнього залучення тощо.

Ми готуємо нову послугу — активну технічну підтримку. Це означає, що ми будемо підключатися до облікового запису клієнта та обмінюватися зворотнім зв'язком щодо того, як співробітники використовують систему. Щоб скористатися цією послугою, необхідно придбати один із пакетів із певною кількістю годин технічної підтримки. Наразі ця послуга — на стадії тестування, і ми обов'язково повідомимо клієнтів, коли вона буде готова.

Інтеграція ефективного CRM-рішення починається з консультації!

img

Сергій Тимчук

CEO «CRM Solutions»

img





    Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45 Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00