Monday — хмарний сервіс управління проектам, гнучка CRM-система для всіх типів бізнесу. Вважається однією з кращих платформ з комплексним набором функцій.
Чому саме Monday CRM
- Автоматизація проектів та управління задачами.
- Діаграма Ганта для візуалізації інформації про проект.
- Тайм-трекер для відстежування витраченого часу.
- Інтеграція з популярними додатками та програмами.
- Шаблони, котрі можна налаштувати відповідно до проекту та задачі.
- Застосунки для телефону на ОС iOS та Android.
НЕДОЛІКИ Monday
- Ліцензія коштує дорожче у порівнянні з конкурентами.
- Через велику кількість функцій Monday може бути складна та не завжди зрозуміла.
Інтеграції Monday CRM
Впровадження Monday передбачає врахування особливостей бізнесу, його структури та підрозділів, і відбувається у декілька етапів.
Monday дозволяє об’єднати команду для взаємодії між собою, а також керувати задачами та контролювати хід проектів на єдиній платформі. Monday містить все необхідне для команди спеціалістів задля досягнення поставлених цілей.
1
Консультація по CRM
2
Налаштування акаунта
3
Навчання команди
4
Техпідтримка та допрацювання
Чи підійде Monday CRM моєму бізнесу?
Для того щоб визначити, чи підходить вам CRM-система Monday, ми пропонуємо безплатну консультацію, у рамках якої ми отримаємо всю необхідну інформацію про ваш бізнес:
Які інструменти ви використовували раніше?
Які бізнес-процеси здійснюються у вашій компанії?
Які процеси ви хотіли б відстежувати за допомогою CRM-системи?
Які функції необхідні насамперед?
На основі ваших відповідей ми зможемо підібрати оптимальну CRM-систему, яка якнайкраще відповідає потребам вашого бізнесу та дасть вам змогу швидко окупити вкладені кошти. У разі, якщо ми зрозуміємо, що вам потрібна не CRM, а інші інструменти — чесно скажемо про це та порекомендуємо наших надійних партнерів.
Що робити, якщо мені не підійде Monday CRM?
Які переваги впровадження CRM-системи?
Впровадження CRM Monday дасть вам можливість:
- автоматизувати бізнес-процеси;
- менеджерам не втрачати клієнтів;
- отримувати актуальну аналітику відділу продажів;
- прискорити процес обробки заявок до 50 %;
- збільшити прибуток бізнесу до 30 %.
Які дані можна інтегрувати з CRM-системою?
CRM-система Monday пропонує широкий перелік інтеграцій із різними ресурсами та інструментами. Ось деякі з них:
- соціальні мережі та месенджери
- Фейсбук
- Твіттер
- Лінкедін
- IP-телефонія;
- пошта;
- сайт;
- інструменти управління проєктами;
- маркетингові платформи;
- сервіси оплати та фінансів;
- аналітика та звітність;
- та багато іншого.
Скільки коштує впровадження Monday CRM?
Вартість впровадження CRM-системи Monday буде остаточно розрахована після підготовки детального технічного завдання. Зазвичай ціна впровадження Monday CRM включає в себе вартість:
Для отримання детальної інформації про вартість впровадження, будь ласка, запишіться на безплатну консультацію.
- річної ліцензійної підписки на Monday CRM;
- додаткових наявних інтеграцій, якщо вони потрібні;
- розробки спеціальних налаштувань або доопрацювань, якщо потрібна інтеграція, яка наразі недоступна.
Для отримання детальної інформації про вартість впровадження, будь ласка, запишіться на безплатну консультацію.
Який термін реалізації впровадження CRM-системи?
Час, необхідний для впровадження CRM-системи Monday, залежить від того, скільки доробок потрібно зробити. Зазвичай процес впровадження займає близько 3 тижнів.
Як відбувається навчання персоналу по роботі з впровадженою CRM-системою?
Навчання персоналу щодо впровадженої CRM-системи залежить від кількості користувачів та їхнього складу. У разі, якщо це стосується певного відділу, ми проводимо стандартне навчання. Наприклад, для відділу продажів, де працює до 5 співробітників. Якщо CRM користуватимуться кілька відділів та кількість співробітників перевищує 5 осіб, ми розробляємо індивідуальний план та погоджуємо його з керівниками відділів.
Стандартне навчання включає такі етапи:
1. Надаємо клієнту ознайомлювальне відео, що демонструє основні функції CRM.
2. Проводимо демонстраційний дзвінок, на якому детально пояснюємо можливості системи.
3. Після першого заняття видаємо домашнє завдання, яке вимагає, щоб клієнт та його співробітники ознайомилися з функціональністю CRM, а також надали зворотний зв’язок. Крім того, ми надаємо відео та текстові інструкції для глибшого розуміння кожного аспекту системи.
4. Потім проводимо тестування для перевірки знань співробітників.
5. Після того як керівник відділу або відповідальна особа за навчання подає звіт про виконану роботу, ми проводимо додаткове навчання, що включає аналіз роботи з CRM, відповіді на запитання і, за необхідності, повторну демонстрацію функціональності.
6. Ми також приймаємо пропозиції щодо поліпшення системи та вносимо відповідні зміни до налаштувань, щоб співробітникам було зручніше використовувати CRM-систему та підвищувалася ефективність їхньої роботи.
Стандартне навчання включає такі етапи:
1. Надаємо клієнту ознайомлювальне відео, що демонструє основні функції CRM.
2. Проводимо демонстраційний дзвінок, на якому детально пояснюємо можливості системи.
3. Після першого заняття видаємо домашнє завдання, яке вимагає, щоб клієнт та його співробітники ознайомилися з функціональністю CRM, а також надали зворотний зв’язок. Крім того, ми надаємо відео та текстові інструкції для глибшого розуміння кожного аспекту системи.
4. Потім проводимо тестування для перевірки знань співробітників.
5. Після того як керівник відділу або відповідальна особа за навчання подає звіт про виконану роботу, ми проводимо додаткове навчання, що включає аналіз роботи з CRM, відповіді на запитання і, за необхідності, повторну демонстрацію функціональності.
6. Ми також приймаємо пропозиції щодо поліпшення системи та вносимо відповідні зміни до налаштувань, щоб співробітникам було зручніше використовувати CRM-систему та підвищувалася ефективність їхньої роботи.
Як здійснюється підтримка та оновлення впровадженої CRM-системи?
Наразі підтримка та оновлення CRM-системи здійснюються за запитом клієнта.
Як це відбувається? Після навчання співробітникам потрібно близько двох-чотирьох тижнів для адаптації до нових функцій. Протягом перших двох тижнів ми активно підтримуємо спілкування з ними, відповідаємо на запитання та виявляємо можливості для поліпшення налаштувань, щоб зробити CRM зручнішою та ефективнішою. Потім, протягом наступних двох тижнів, ми продовжуємо підтримувати команду, щоб співробітники почувалися впевненіше та починали самостійно вносити зміни в систему.
Подальша підтримка та розвиток системи здійснюються за запитом клієнта. Якщо в клієнта виникає потреба в додаткових функціях або якщо він стикається з конкретним бізнес-завданням, з яким він не знає, як впоратися, — є можливість звернутися до нашого бізнес-аналітика для проведення консультації та отримання рекомендацій.
Важливо зазначити, що CRM-система розвиватиметься спільно з вами та вашою компанією. Це зумовлено появою нових відділів, співробітників, функцій, зміною принципів взаємодії з клієнтами та введенням нових каналів для їхнього залучення тощо.
Наразі ми готуємо нову послугу — активну технічну підтримку. Вона передбачає, що ми будемо підключатися до акаунту клієнта та обмінюватися інформацією про те, як співробітники використовують систему. Щоб скористатися цією послугою, необхідно придбати один із пакетів із певною кількістю годин технічної підтримки. Наразі вона перебуває на стадії тестування, і ми обов’язково сповістимо клієнтів про її готовність.
Як це відбувається? Після навчання співробітникам потрібно близько двох-чотирьох тижнів для адаптації до нових функцій. Протягом перших двох тижнів ми активно підтримуємо спілкування з ними, відповідаємо на запитання та виявляємо можливості для поліпшення налаштувань, щоб зробити CRM зручнішою та ефективнішою. Потім, протягом наступних двох тижнів, ми продовжуємо підтримувати команду, щоб співробітники почувалися впевненіше та починали самостійно вносити зміни в систему.
Подальша підтримка та розвиток системи здійснюються за запитом клієнта. Якщо в клієнта виникає потреба в додаткових функціях або якщо він стикається з конкретним бізнес-завданням, з яким він не знає, як впоратися, — є можливість звернутися до нашого бізнес-аналітика для проведення консультації та отримання рекомендацій.
Важливо зазначити, що CRM-система розвиватиметься спільно з вами та вашою компанією. Це зумовлено появою нових відділів, співробітників, функцій, зміною принципів взаємодії з клієнтами та введенням нових каналів для їхнього залучення тощо.
Наразі ми готуємо нову послугу — активну технічну підтримку. Вона передбачає, що ми будемо підключатися до акаунту клієнта та обмінюватися інформацією про те, як співробітники використовують систему. Щоб скористатися цією послугою, необхідно придбати один із пакетів із певною кількістю годин технічної підтримки. Наразі вона перебуває на стадії тестування, і ми обов’язково сповістимо клієнтів про її готовність.
Сергій Тимчук
CEO «CRM Solutions»
Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45
Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00