fbpx ...

Odoo — модульна ERP та CRM-система, що вирізняється передусім гнучкістю, сучасним інтерфейсом та простою використання. Система допомагає комплексно розвʼязувати питання автоматизації задач у сфері продажів, маркетингу, закупівель та навіть складського обліку.

Ось що говорять про неї наші клієнти:

cover

ЧОМУ САМЕ ODOO

  • Відносно низька вартість впровадження.
  • Вбудований у систему конструктор сайтів.
  • Інтеграція з платіжними системами.
  • Власний конструктор e-mail розсилок та інтеграція з популярними сервісами, наприклад, SendPulse, Mailchimp.
  • Швидка інтеграція з будь-якими сервісами, котрі це дозволяють.
  • Простий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, що забезпечує швидке опанування програми та виконання задач.

НЕДОЛІКИ Odoo

  • Переважно платні інтеграції з українськими сервісами.

ІНТЕГРАЦІЯ ODOO

Впровадження Odoo передбачає врахування особливостей бізнесу, його структури та підрозділів, і відбувається у декілька етапів.

image

Модульна система Odoo підходить та дозволяє створити рішення практично для будь-якої сфери діяльності та типів бізнесу: для малого, середнього і, навіть, великого бізнесу.

image

ЕТАПИ ІНТЕГРАЦІЇ:

1

Консультація по CRM

white arrow
2

Налаштування акаунта

white arrow
3

Навчання команди

white arrow
4

Техпідтримка та допрацювання

white arrow

Популярні запитання

Чи підійде CRM Odoo моєму бізнесу?

Щоб з’ясувати, чи підійде вашій компанії Odoo — ми проводимо безплатну консультацію, під час якої дізнаємося про ваш бізнес всю необхідну інформацію.
  • Чим ви користувалися раніше?
  • Які бізнес-процеси відбуваються у вашій компанії?
  • Які процеси ви хочете відстежувати в CRM-системі?
  • Які функції вам необхідні насамперед?
На основі ваших відповідей, ми сприяємо у виборі CRM-системи, яка буде оптимальною для вашого бізнесу та принесе швидкий прибуток. Якщо після консультації ми визначимо, що для вирішення ваших завдань необхідний інший інструмент — ми відверто відмовимося від впровадження та порадимо вам надійних партнерів, з якими ви зможете надалі співпрацювати.

Що робити, якщо мені не підійде Odoo?

Не турбуйтеся! Ми впроваджуємо понад 10 CRM-систем, і кожна має свою особливість: Asteril, NetHunt, Zoho. Під час консультації ми підкажемо, яку систему краще обрати для ваших цілей.

Скільки коштує впровадження Odoo?

Впровадження CRM системи для цілого відділу продажу стартує від 3000 €. В цю вартість входить:
  • дослідження ваших бізнес-процесів;
  • налаштування системи;
  • тестування CRM;
  • навчання працівників;
  • технічна підтримка протягом 2-х тижнів.

Який термін реалізації впровадження CRM-системи Odoo?

Термін реалізації Odoo від 2 до 3 місяців. Отже, якщо вам терміново необхідно впровадити CRM-систему — запишіться на безкоштовну консультацію, і ми допоможемо обрати аналог.

Як відбувається навчання персоналу по роботі з впровадженою CRM-системою?

Стандартний процес навчання включає такі етапи:

1. Надання клієнту ознайомчого відео, яке демонструє основні функції CRM-системи.
2. Проведення демонстрації, на якому детально пояснюються можливості системи.
3. Після першого заняття видаються домашні завдання, які вимагають ознайомлення з функціоналом CRM-системи та зворотного зв’язку. Також надаються відео та текстові інструкції для глибшого розуміння системи.
4. Проведення тестування для перевірки рівня знань співробітників.
5. Після подання звіту від керівника відділу або відповідального за навчання, проводиться додаткове навчання з детальним розглядом роботи з CRM-системою, відповідями на питання і, за необхідності, повторною демонстрацією функціонала.
6. Приймаються побажання щодо поліпшення системи, і вносяться відповідні зміни до налаштувань, щоб забезпечити більш зручне та ефективне використання CRM-системи.

Як здійснюється підтримка та оновлення впровадженої CRM-системи?

По-перше, ми пропонуємо надання підтримки та оновлень CRM-системи відповідно до потреб клієнта.

Після навчання співробітників для адаптації до нового функціоналу зазвичай потрібно два-чотири тижні. Протягом цього часу ми підтримуємо активний контакт, відповідаємо на запитання та допомагаємо налаштувати систему для більшої зручності та ефективності. Після цього ми продовжуємо надавати підтримку команді ще два тижні, допомагаючи їм стати більш впевненими та навчитися самостійно вносити зміни в систему.

Додаткова підтримка та розвиток системи здійснюються за запитом клієнта. Якщо клієнт потребує розширення функціоналу або не знає, як вирішити певну бізнес-задачу, ми рекомендуємо консультацію з нашим бізнес-аналітиком, який допоможе знайти оптимальне рішення та надасть необхідні рекомендації.

Важливо відзначити, що CRM-система буде розвиватися разом із вами та вашою компанією, враховуючи зміни в організаційній структурі, зміни в принципах взаємодії з клієнтами та впровадження нових каналів для їх залучення та інше.

Які проблеми можуть виникнути під час впровадження Odoo CRM?

Для деяких бізнесів ця система може бути занадто дорогою та незручною. А також, якщо у вас обмежений час очікування для впровадження, то ми рекомендуємо розглянути інші CRM-системи.

Записуйтеся на консультацію, щоб дізнатися, яку CRM-систему краще обрати для ваших задач.

Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!

img

Сергій Тимчук

CEO «CRM Solutions»

laptop



    Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45 Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00