fbpx ...

Perfectum — українська система з CRM та ERP функціоналом, практично будь-яких напрямів діяльності: від продажів та маркетингу до документообігу. Має дві версії — хмарну та інстальовану, ідеально підійде для середнього та великого бізнесу

cover

ЧОМУ САМЕ PERFECTUM

  • Можливість інтеграції до будь-якого сервісу.
  • Працює на будь-якому пристрої.
  • Автоматичне оновлення системи.
  • Аналітика в цифрах та графіках: наочне представлення інформації про результати роботи.
  • Має готові інтеграції з соцмережами, маркетплейсами, месенджерами, банками, зокрема з телефонією, Новою Поштою та платіжними сервісами.
  • Можливість додати додаткові функції до базової конфігурації, кастомізація системи “під себе”.

БІЗНЕСИ, ЯКИМ НЕ ПІДІЙДЕ Perfectum

  • Не підійде для початківців та для малого бізнесу.

ІНТЕГРАЦІЯ PERFECTUM CRM+ERP

Впровадження Perfectum передбачає врахування особливостей бізнесу, його структури та підрозділів і відбувається у декілька етапів.

image

Perfectum — ідеальне рішення для інтернет-магазинів, управління складом та для компаній, які надають послуги.

image

ЕТАПИ ІНТЕГРАЦІЇ:

1

Консультація по CRM

white arrow
2

Налаштування акаунта

white arrow
3

Навчання команди

white arrow
4

Техпідтримка та допрацювання

white arrow

Популярні запитання

Чи підійде Perfectum CRM+ERP моєму бізнесу?

Для того, щоб визначити, чи відповідає Perfectum CRM+ERP вашим вимогам, ми пропонуємо безкоштовну консультацію, під час якої ми зберемо всю необхідну інформацію про вашу компанію:
  • Які інструменти ви використовували раніше?
  • Які бізнес-процеси виконуються у вашій компанії?
  • Які процеси ви хотіли б відстежувати за допомогою CRM-системи?>
  • Які функції найбільш важливі для вас насамперед?
На основі відповідей ми зможемо підібрати оптимальну CRM-систему, яка повністю задовольнить потреби вашого бізнесу та швидко окупить вкладені кошти. Якщо після консультації ми дійдемо висновку, що вам потрібні інші інструменти, а не CRM — відверто повідомимо про це та порекомендуємо надійних партнерів, з якими ви зможете продовжити співпрацю.

Що робити, якщо мені не підійде Perfectum CRM+ERP?

Не варто турбуватися! Уже понад 6 років ми впроваджуємо 10+ CRM-систем. Кожна з них має свої унікальні особливості: Asteril, NetHunt, Planfix та інші. На консультації ми зможемо порекомендувати вам систему, що відповідає саме вашим потребам.

Які переваги впровадження Perfectum CRM+ERP?

Впровадження Perfectum CRM+ERP — це:
  • автоматизація бізнес-процесів;
  • утримання клієнтів;
  • отримання актуальної аналітики відділу продажів;
  • прискорення процесу обробки заявок до 50%;
  • збільшення прибутку до 30%.

Які дані можна інтегрувати з Perfectum CRM+ERP?

Perfectum CRM+ERP пропонує широкий перелік інтеграцій з різними ресурсами та інструментами. Ось деякі з них:
  • соціальні мережі;
  • IP-телефонія;
  • пошта;
  • фінансові сервіси та обробка платежів;
  • маркетингові платформи;
  • системи управління складом і логістикою;
  • інтернет-магазини;
  • сервіси управління проєктами;
  • багато іншого.

Скільки коштує впровадження Perfectum CRM+ERP?

Остаточну вартість впровадження Perfectum CRM+ERP можна визначити після підготовки детального технічного завдання. Зазвичай ціна впровадження включає вартість:
  • річної ліцензійної підписки на Perfectum CRM+ERP;
  • додаткових наявних інтеграцій, якщо такі є;
  • розробки спеціальних налаштувань або доопрацювань, якщо потрібна інтеграція, яка наразі недоступна.
Щоб отримати інформацію про вартість, будь ласка, запишіться на безкоштовну консультацію.

Як проходить консультація з підбору CRM?

Перш, ніж дати рекомендації щодо впровадження та налаштування конкретної CRM-системи, ми проводимо бізнес-аналіз. Вивчення внутрішніх процесів компанії необхідне, щоб визначити її потреби та запропонувати рішення, які допоможуть збільшити прибуток.

Бізнес-аналіз складається з таких етапів:

1. «Занурення» нашого експерта в бізнес-процеси вашої компанії.
2. Створення технічного завдання.
3. Аудит внутрішніх процесів компанії.
4. Рекомендації щодо бізнес-процесів.
5. Створення структурованого резюме.
6. Рекомендації щодо оптимізації ефективності роботи вашої команди.
7. Підбір CRM-системи, що відповідає саме вашим запитам.

Ми рекомендуємо впровадити Perfectum CRM+ERP, тільки в тому випадку, якщо вона дійсно відповідає типу та потребам вашого бізнесу.

Що входить у впровадження CRM?

Впровадження CRM-системи включає кілька компонентів, які можуть різнитися, в залежності від обраної платформи CRM та потреб вашого бізнесу. Щодо Perfectum CRM+ERP — нижче перелічено деякі з них:
  • створення технічного завдання;
  • інтеграція із соціальними мережами;
  • налаштування карток контактів та угод;
  • визначення етапів продажів;
  • конфігурація картки угоди;
  • підключення телефонії;
  • навчання співробітників у використанні CRM;
  • інші функції, які приносять додаткову цінність.
Звісно, конкретні компоненти та функціонал можуть варіюватися, залежно від вимог вашого бізнесу та особливостей самої CRM-системи.

Як відбувається налаштування CRM-системи?

Налаштування CRM-системи може також відрізнятися, залежно від її функціоналу та потреб бізнесу. Ось приклад кількох етапів, з яких може складатися налаштування CRM-системи:

1. Формування технічного завдання.
2. Рекомендації щодо інтеграцій та віджетів.
3. Конфігурація автоматизації процесів.
4. Навчання співробітників.
5. Надання технічної підтримки.

Який термін реалізації впровадження CRM-системи?

Час впровадження Perfectum CRM+ERP може відрізнятися, залежно від обсягу необхідних налаштувань та доробок. У середньому, процес впровадження займає близько 3-х тижнів.

Як відбувається навчання персоналу роботі з впровадженою CRM-системою?

Навчання персоналу за впровадженою CRM-системою визначається кількістю користувачів та їхнім складом. Якщо це стосується конкретного відділу, де працює до 5 співробітників, ми проводимо стандартне навчання. Однак, якщо CRM необхідна для кількох відділів, де кількість користувачів перевищує 5 осіб, ми розробляємо індивідуальний план навчання, який погоджуємо з керівниками.

Процес стандартного навчання включає такі етапи:

1. Надання клієнту ознайомчого відео, що демонструє основні функції CRM-системи.
2. Проведення демонстраційного відеозв’язку, на якому детально пояснюються можливості системи.
3. Після першого заняття видаються домашні завдання, які вимагають ознайомлення з функціоналом CRM-системи та надання зворотнього зв'язку. Ми також даємо відео та текстові інструкції для глибшого розуміння системи.
4. Проведення тестування для перевірки рівня знань співробітників.
5. Після надання звіту від керівника відділу або відповідального за навчання проводять додаткове навчання, яке включає детальний розгляд роботи з CRM-системою, відповіді на запитання і, за необхідностю, повторну демонстрацію функціоналу.
6. Ми також приймаємо пропозиції щодо поліпшення системи та вносимо відповідні зміни до налаштувань, щоб забезпечити більш зручне та ефективне використання CRM-системи.

Як здійснюється підтримка та оновлення впровадженої CRM-системи?

Перш за все, ми пропонуємо клієнтам підтримку та оновлення CRM-системи за їхнім запитом. Після навчання співробітникам потрібно приблизно два-чотири тижні для адаптації до нових функцій. Протягом цього періоду ми активно підтримуємо комунікацію з ними, відповідаємо на запитання та шукаємо способи поліпшити налаштування, щоб CRM стала зручнішою та ефективнішою. Протягом двох тижнів після вровадження CRM-системи, супроводжуємо команду — допомагаємо співробітникам підвищити впевненість та самостійно вносити зміни в систему.

Подальша підтримка та розвиток системи здійснюються за запитом клієнта. Якщо клієнт потребує додаткового функціоналу або не знає, як розв'язати певне бізнес-завдання, ми пропонуємо консультацію з нашим бізнес-аналітиком, який допоможе знайти рішення та дасть рекомендації.

Важливо! CRM-система розвиватиметься разом із клієнтом та його компанією, враховуючи появу нових відділів, співробітників, зміни в принципах взаємодії з клієнтами, а також розвиток нових каналів для їхнього залучення та інші фактори.

У зв'язку з цим, ми пропонуємо нову послугу — активну технічну підтримку. Вона передбачає можливість підключення до облікового запису клієнта та зворотній зв'язок щодо користування системою співробітником. Щоб скористатися цією послугою, клієнти можуть придбати один із пакетів із певною кількістю годин технічної підтримки. Наразі вона перебуває на стадії тестування, і ми своєчасно повідомимо клієнтам про її готовність.

Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!

img

Сергій Тимчук

CEO «CRM Solutions»

laptop



    Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45 Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00