Переваги та недоліки PERFECTUM CRM+ERP
01Інтеграція PERFECTUM CRM+ERP
02Етапи інтеграції
03Кейси
04Perfectum — українська система з CRM та ERP функціоналом, практично будь-яких напрямів діяльності: від продажів та маркетингу до документообігу. Має дві версії — хмарну та інстальовану, ідеально підійде для середнього та великого бізнесу

ЧОМУ САМЕ PERFECTUM
- Можливість інтеграції до будь-якого сервісу.
- Працює на будь-якому пристрої.
- Автоматичне оновлення системи.
- Аналітика в цифрах та графіках: наочне представлення інформації про результати роботи.
- Має готові інтеграції з соцмережами, маркетплейсами, месенджерами, банками, зокрема з телефонією, Новою Поштою та платіжними сервісами.
- Можливість додати додаткові функції до базової конфігурації, кастомізація системи “під себе”.
БІЗНЕСИ, ЯКИМ НЕ ПІДІЙДЕ Perfectum
- Не підійде для початківців та для малого бізнесу.
ІНТЕГРАЦІЯ PERFECTUM CRM+ERP
Впровадження Perfectum передбачає врахування особливостей бізнесу, його структури та підрозділів і відбувається у декілька етапів.

Perfectum — ідеальне рішення для інтернет-магазинів, управління складом та для компаній, які надають послуги.

ЕТАПИ ІНТЕГРАЦІЇ:
Консультація по CRM
Налаштування акаунта
Навчання команди
Техпідтримка та допрацювання
Популярні запитання
Чи підійде Perfectum CRM+ERP моєму бізнесу?
- Які інструменти ви використовували раніше?
- Які бізнес-процеси виконуються у вашій компанії?
- Які процеси ви хотіли б відстежувати за допомогою CRM-системи?>
- Які функції найбільш важливі для вас насамперед?
Що робити, якщо мені не підійде Perfectum CRM+ERP?
Які переваги впровадження Perfectum CRM+ERP?
- автоматизація бізнес-процесів;
- утримання клієнтів;
- отримання актуальної аналітики відділу продажів;
- прискорення процесу обробки заявок до 50%;
- збільшення прибутку до 30%.
Які дані можна інтегрувати з Perfectum CRM+ERP?
- соціальні мережі;
- IP-телефонія;
- пошта;
- фінансові сервіси та обробка платежів;
- маркетингові платформи;
- системи управління складом і логістикою;
- інтернет-магазини;
- сервіси управління проєктами;
- багато іншого.
Скільки коштує впровадження Perfectum CRM+ERP?
- річної ліцензійної підписки на Perfectum CRM+ERP;
- додаткових наявних інтеграцій, якщо такі є;
- розробки спеціальних налаштувань або доопрацювань, якщо потрібна інтеграція, яка наразі недоступна.
Як проходить консультація з підбору CRM?
Бізнес-аналіз складається з таких етапів:
1. «Занурення» нашого експерта в бізнес-процеси вашої компанії.
2. Створення технічного завдання.
3. Аудит внутрішніх процесів компанії.
4. Рекомендації щодо бізнес-процесів.
5. Створення структурованого резюме.
6. Рекомендації щодо оптимізації ефективності роботи вашої команди.
7. Підбір CRM-системи, що відповідає саме вашим запитам.
Ми рекомендуємо впровадити Perfectum CRM+ERP, тільки в тому випадку, якщо вона дійсно відповідає типу та потребам вашого бізнесу.
Що входить у впровадження CRM?
- створення технічного завдання;
- інтеграція із соціальними мережами;
- налаштування карток контактів та угод;
- визначення етапів продажів;
- конфігурація картки угоди;
- підключення телефонії;
- навчання співробітників у використанні CRM;
- інші функції, які приносять додаткову цінність.
Як відбувається налаштування CRM-системи?
1. Формування технічного завдання.
2. Рекомендації щодо інтеграцій та віджетів.
3. Конфігурація автоматизації процесів.
4. Навчання співробітників.
5. Надання технічної підтримки.
Який термін реалізації впровадження CRM-системи?
Як відбувається навчання персоналу роботі з впровадженою CRM-системою?
Процес стандартного навчання включає такі етапи:
1. Надання клієнту ознайомчого відео, що демонструє основні функції CRM-системи.
2. Проведення демонстраційного відеозв’язку, на якому детально пояснюються можливості системи.
3. Після першого заняття видаються домашні завдання, які вимагають ознайомлення з функціоналом CRM-системи та надання зворотнього зв'язку. Ми також даємо відео та текстові інструкції для глибшого розуміння системи.
4. Проведення тестування для перевірки рівня знань співробітників.
5. Після надання звіту від керівника відділу або відповідального за навчання проводять додаткове навчання, яке включає детальний розгляд роботи з CRM-системою, відповіді на запитання і, за необхідностю, повторну демонстрацію функціоналу.
6. Ми також приймаємо пропозиції щодо поліпшення системи та вносимо відповідні зміни до налаштувань, щоб забезпечити більш зручне та ефективне використання CRM-системи.
Як здійснюється підтримка та оновлення впровадженої CRM-системи?
Подальша підтримка та розвиток системи здійснюються за запитом клієнта. Якщо клієнт потребує додаткового функціоналу або не знає, як розв'язати певне бізнес-завдання, ми пропонуємо консультацію з нашим бізнес-аналітиком, який допоможе знайти рішення та дасть рекомендації.
Важливо! CRM-система розвиватиметься разом із клієнтом та його компанією, враховуючи появу нових відділів, співробітників, зміни в принципах взаємодії з клієнтами, а також розвиток нових каналів для їхнього залучення та інші фактори.
У зв'язку з цим, ми пропонуємо нову послугу — активну технічну підтримку. Вона передбачає можливість підключення до облікового запису клієнта та зворотній зв'язок щодо користування системою співробітником. Щоб скористатися цією послугою, клієнти можуть придбати один із пакетів із певною кількістю годин технічної підтримки. Наразі вона перебуває на стадії тестування, і ми своєчасно повідомимо клієнтам про її готовність.
Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!

Сергій Тимчук
CEO «CRM Solutions»
