Готові конфігурації CRM-систем

Це рішення, які відповідають типовим бізнес-процесам товарного бізнесу

Дізнатися більше

CRM (Customer Relationship Management — управління відносинами з клієнтами) — це сервіси, що дозволяють автоматизувати ту частину бізнес-процесів, яка стосується співпраці з клієнтами та поетапного контролю проведення угод.

Дізнатися більше

CRM-система дозволяє зібрати всі ключові процеси для товарного бізнесу в одному місці, а саме:

  • icon

    опрацювання заявок
    із соц. мереж та меседжерів;

  • icon

    фіксація продажів з маркетплейсів;

  • icon

    інтеграція зі складом;

  • icon

    автоматизація відправлень;

  • icon

    контроль фінансів.

cover image for video

Отримайте весь необхідний функціонал CRM-системи:

icon доступно
icon швидко
icon легко

CRM-системи для товарного бізнесу

crm logo
  • Найбільше каналів комунікації в одному місці.
  • Швидка підтримка.
  • Зручна наскрізна аналітика та звіти.
crm logo
  • Ідеально для Instagram магазинів.
  • Застосунок для смартфона з усіма функціями CRM.
  • Готові візуалізації звітів та дашборди.
crm logo
  • Найкраща інтеграція зі складом.
  • Авторозподілення заявок між менеджерами.
  • Найбільш структурна CRM.
crm logo
  • Гнучка фільтрація по категоріях та магазинах.
  • Робота з базою клієнтів в осному місці.
  • Можливість повноцінно працювати зі складом.
crm logo
  • Гнучне налаштування задач та автоматизацій.
  • Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.
  • Регулярні допрацювання та оновлення від розробників.

Про CRM SOLUTIONS

icon

Найкраще співвідношення вартості послуг до якості реалізації.

icon

Понад 7 років

на ринку.

icon

Понад 350 реалізованих
проєктів.

Якщо вам не підходить готове рішення 
та необхідний індивідуальний підхід, тоді залишайте заявку на безкоштовну консультацію.

Дізнатися більше

Відгуки

Залишились запитання щодо впровадження CRM-систем?

Запрошуємо на безплатну консультацію, під час якої визначимо потреби вашого бізнесу та підберемо готову CRM-систему, якою ви дійсно користуватиметесь.

laptop image

P.S. Або відмовимо у впровадженні, якщо 
CRM-система не потрібна.

Залишити запит на консультацію

Найпоширеніші питання

Чи підійде готове CRM-рішення для мого бізнесу?

Щоб з’ясувати, чи підійде вашій компанії готове CRM-рішення, ми проводимо безплатну консультацію, під час якої дізнаємося про ваш бізнес усю необхідну інформацію.
  1. Чим ви користувалися раніше?
  2. Які бізнес-процеси відбуваються у вашій компанії?
  3. Які процеси ви хочете відстежувати в CRM-системі?
  4. Які функції вам необхідні насамперед?
Враховуючи ваші відповіді, ми зможемо зрозуміти, чи буде готова CRM-система оптимальною для вашого бізнесу. Якщо після консультації ми виявимо, що для вирішення потрібних завдань вам потрібна індивідуально налаштована CRM або якийсь інший інструмент — чесно повідомимо про це.
  1. Чим ви користувалися раніше?
  2. Які бізнес-процеси відбуваються у вашій компанії?
  3. Які процеси ви хочете відстежувати в CRM-системі?
  4. Які функції вам необхідні насамперед?

Що робити, якщо мені не підійде готове рішення CRM?

Не турбуйтесь! Ми впроваджуємо не тільки готові рішення, а й CRM-системи з можливістю гнучких налаштувань — Planfix та Perfectum. А також розробляємо індивідуальні налаштування CRM з нуля на базі Odoo для компаній із масштабними запитами та специфічними бізнес-процесами. Після консультації ми підкажемо, яку систему краще обрати для ваших цілей.

Скільки коштує впровадження готової CRM?

Впровадження та налаштування простих товарних CRM-систем коштує в середньому від 15 тис. грн. Для систем із гнучкими програмними налаштуваннями вартість становить від $1 600.

Який термін реалізації готового CRM-рішення?

Термін реалізації готових CRM-рішень залежить від їхньої складності — у середньому цей процес триває близько 3 тижнів.

Як відбувається навчання команди по роботі із готовою CRM?

Навчання персоналу впровадженій готовій CRM-системі залежить від кількості користувачів. У разі, якщо це стосується певного відділу, ми проводимо стандартне навчання. Наприклад, для відділу продажів, де працює до 5 співробітників. Якщо CRM користуватимуться кілька відділів, а їхня загальна кількість перевищує 5 осіб, ми розробляємо індивідуальний план та погоджуємо його з керівниками відділів.

Стандартне навчання включає такі етапи:
  1. Надаємо клієнту ознайомлювальне відео, що демонструє основні функції CRM.
  2. Проводимо демонстраційний дзвінок, на якому детально пояснюємо можливості системи.
  3. Після першого заняття видаємо домашнє завдання, яке вимагає, щоб клієнт та його співробітники ознайомилися з функціоналом CRM, а також надали зворотний зв’язок. Крім того, ми готуємо відео та текстові інструкції для глибшого розуміння кожного аспекту системи.
  4. Потім проводимо тестування для перевірки знань співробітників.
  5. Після того, як керівник відділу або відповідальна за навчання особа подає звіт про виконану роботу, ми проводимо додатковий тренінг, що включає аналіз роботи з CRM, відповіді на запитання та, за необхідності, повторну демонстрацію функціоналу.

Як здійснюється підтримка за впровадженою готовою CRM-системою?

Після навчання співробітникам потрібно приблизно два-чотири тижні для адаптації до нового функціоналу. Протягом цього часу ми активно спілкуємося з ними, відповідаємо на питання та шукаємо можливості поліпшити налаштування, щоб CRM була зручною та ефективною.

Потім ми продовжуємо підтримувати команду ще два тижні, допомагаючи людям стати впевненішими та самостійно вносити зміни в систему.

Також ми пропонуємо нову послугу — активну технічну підтримку. Вона передбачає підключення до акаунту клієнта та обмін зворотним зв’язком про те, як співробітники використовують систему. Для отримання цієї послуги можна придбати один із пакетів із певною кількістю годин технічної підтримки. Наразі ця послуга перебуває на стадії тестування — ми повідомимо клієнтам про її готовність.

Кому НЕ підійде готове CRM-рішення?

Якщо ваша компанія має складні або унікальні бізнес-процеси, готове CRM-рішення може виявитися недостатньо гнучким для адаптації до ваших вимог. Також воно не підійде, якщо ваш бізнес має:
  • великі обсяги даних та потребує складних аналітичних можливостей;
  • суворі стандарти безпеки;
  • нестандартні вимоги до користувацького інтерфейсу.

З’явилися додаткові запитання?

Звертайтеся за безплатною консультацією до нашого фахівця, і ми залюбки відповімо на них, а також допоможемо підібрати ідеальну готову CRM для вашого бізнесу.

    Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45
    Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00