Готові конфігурації CRM-систем
Це рішення, які відповідають типовим бізнес-процесам товарного бізнесу
Дізнатися більшеCRM (Customer Relationship Management — управління відносинами з клієнтами) — це сервіси, що дозволяють автоматизувати ту частину бізнес-процесів, яка стосується співпраці з клієнтами та поетапного контролю проведення угод.
Дізнатися більшеCRM-система дозволяє зібрати всі ключові процеси для товарного бізнесу в одному місці, а саме:
-
опрацювання заявок
із соц. мереж та меседжерів; -
фіксація продажів з маркетплейсів;
-
інтеграція зі складом;
-
автоматизація відправлень;
-
контроль фінансів.

Отримайте весь необхідний функціонал CRM-системи:
CRM-системи для товарного бізнесу
Про CRM SOLUTIONS
Найкраще співвідношення вартості послуг до якості реалізації.
Понад 7 років
на ринку.
Понад 350 реалізованих
проєктів.
Якщо вам не підходить готове рішення та необхідний індивідуальний підхід, тоді залишайте заявку на безкоштовну консультацію.
Дізнатися більшеВідгуки
Залишились запитання щодо впровадження CRM-систем?
Запрошуємо на безплатну консультацію, під час якої визначимо потреби вашого бізнесу та підберемо готову CRM-систему, якою ви дійсно користуватиметесь.

P.S. Або відмовимо у впровадженні, якщо CRM-система не потрібна.
Залишити запит на консультаціюНайпоширеніші питання
Чи підійде готове CRM-рішення для мого бізнесу?
- Чим ви користувалися раніше?
- Які бізнес-процеси відбуваються у вашій компанії?
- Які процеси ви хочете відстежувати в CRM-системі?
- Які функції вам необхідні насамперед?
- Чим ви користувалися раніше?
- Які бізнес-процеси відбуваються у вашій компанії?
- Які процеси ви хочете відстежувати в CRM-системі?
- Які функції вам необхідні насамперед?
Що робити, якщо мені не підійде готове рішення CRM?
Скільки коштує впровадження готової CRM?
Який термін реалізації готового CRM-рішення?
Як відбувається навчання команди по роботі із готовою CRM?
Стандартне навчання включає такі етапи:
- Надаємо клієнту ознайомлювальне відео, що демонструє основні функції CRM.
- Проводимо демонстраційний дзвінок, на якому детально пояснюємо можливості системи.
- Після першого заняття видаємо домашнє завдання, яке вимагає, щоб клієнт та його співробітники ознайомилися з функціоналом CRM, а також надали зворотний зв’язок. Крім того, ми готуємо відео та текстові інструкції для глибшого розуміння кожного аспекту системи.
- Потім проводимо тестування для перевірки знань співробітників.
- Після того, як керівник відділу або відповідальна за навчання особа подає звіт про виконану роботу, ми проводимо додатковий тренінг, що включає аналіз роботи з CRM, відповіді на запитання та, за необхідності, повторну демонстрацію функціоналу.
Як здійснюється підтримка за впровадженою готовою CRM-системою?
Потім ми продовжуємо підтримувати команду ще два тижні, допомагаючи людям стати впевненішими та самостійно вносити зміни в систему.
Також ми пропонуємо нову послугу — активну технічну підтримку. Вона передбачає підключення до акаунту клієнта та обмін зворотним зв’язком про те, як співробітники використовують систему. Для отримання цієї послуги можна придбати один із пакетів із певною кількістю годин технічної підтримки. Наразі ця послуга перебуває на стадії тестування — ми повідомимо клієнтам про її готовність.
Кому НЕ підійде готове CRM-рішення?
- великі обсяги даних та потребує складних аналітичних можливостей;
- суворі стандарти безпеки;
- нестандартні вимоги до користувацького інтерфейсу.
З’явилися додаткові запитання?
Звертайтеся за безплатною консультацією до нашого фахівця, і ми залюбки відповімо на них, а також допоможемо підібрати ідеальну готову CRM для вашого бізнесу.