Шаблонні рішення
Шаблонні CRM-рішення — це готові конфігурації CRM-систем, які відповідають типовим бізнес-процесам товарного бізнесу.
Дізнатися більшеCRM (Customer Relationship Management — управління відносинами з клієнтами) — це сервіси, що дозволяють автоматизувати ту частину бізнес-процесів, яка стосується співпраці з клієнтами та поетапного контролю проведення угод.
Дізнатися більше
Маєте товарний бізнес та плануєте впровадити CRM-систему, щоб автоматизувати робочі процеси для збільшення прибутку?

Бажаєте зекономити власний час на виконання інших завдань, але нікому делегувати впровадження?

Шукаєте доступне за вартістю рішення, яке можна швидко впровадити?

Маєте дефіцит досвіду та знань
Ніколи не працювали з CRM-системами?
У вашому штаті немає співробітників, яким можна було б довірити впровадження CRM?

Бажаєте швидко впровадити зручну CRM
Не маєте вільного часу та коштів для розробки індивідуальної CRM-системи?
Запити вашого бізнесу цілком задовольняє шаблонна CRM?
Шаблонні CRM-системи — це розроблені та укомплектовані сервіси, повністю готові для впровадження у типові бізнеси.
Це значно спрощує та прискорює процес їхнього впровадження. Вартість шаблонної CRM набагато нижча за вартість індивідуальної CRM-системи, яку потрібно ще розробляти та доповнювати необхідними модулями.
Терміни впровадження шаблонної CRM значно коротші, а налагоджений процес навчання персоналу роботі із системою — набагато простіший.
Ключові переваги шаблонних рішень CRM

Прийнятна вартість порівняно з впровадженням кастомізованої CRM-системи.

Прозорий функціонал, визначений ще до початку робіт.

Базовий супровід та підтримка протягом 4 тижнів після впровадження CRM.

Швидке налаштування.

Перелік рекомендацій для бізнесу щодо використання CRM.
Якщо ваша компанія має типові бізнес-процеси та ви бажаєте автоматизувати ті, що пов’язані із продажами та взаємодією із клієнтами, ми підберемо для вас недорогу оптимальну шаблонну CRM-систему, яка наведе лад у вашій організації.
Автоматизовані бізнес-процеси дозволяють персоналу не відволікатися на рутину та зосередитися на інших важливих задачах для збільшення прибутку бізнесу.
Залишити запит на консультаціюПро CRM SOLUTIONS
Понад 6 років на ринку.
Найкраще співвідношення вартості послуг до якості реалізації.
Понад 250 реалізованих проєктів.
Офіційний інтегратор понад 10 CRM, які присутні в Україні.
Клієнтоорієнтованість — 100%. Користувач на першому місці.
Відгуки
CRM-система для різних типів бізнесу

Послуги
Послуги
з сайтом
налаштування
користувачів
Lite
Standart
Pro
CRM-система для товарного бізнесу

Послуги
Послуги
з маркетплейсами та месенджерами
пошти та онлайн оплати
Standart
Pro
Надгнучка CRM-система для нестандартних типів бізнесу

Послуги
Послуги
Standart
Пропозиція
Індивідуальна CRM-система, розроблена під специфічні потреби вашого бізнесу — це, звісно, ефективне рішення для вирішення запитів саме вашого бізнесу. Проте вартість впровадження такої системи стартує від €1 500.
Але хочемо вас заспокоїти. Впровадження такої дороговартісної CRM потрібне далеко не завжди й далеко не для всіх бізнесів.
Якщо ваш бізнес має стандартні типові запити, цілком ймовірно, що CRM-система вже розроблена для нього! Скористайтеся можливістю зекономити — обирайте та впроваджуйте одну з шаблонних CRM-систем, вартість впровадження якої — від 15 тисяч грн.
На консультації ми з’ясуємо, яка саме шаблонна CRM-система відповідатиме запитам і потребам вашого бізнесу. Обговоримо етапи впровадження або відмовимо та запропонуємо інші варіанти.
Залишити запит на консультаціюНайпоширеніші питання
Чи підійде шаблонне CRM-рішення для мого бізнесу?
- Чим ви користувалися раніше?
- Які бізнес-процеси відбуваються у вашій компанії?
- Які процеси ви хочете відстежувати в CRM-системі?
- Які функції вам необхідні насамперед?
- Чим ви користувалися раніше?
- Які бізнес-процеси відбуваються у вашій компанії?
- Які процеси ви хочете відстежувати в CRM-системі?
- Які функції вам необхідні насамперед?
Що робити, якщо мені не підійде шаблонне рішення CRM?
Скільки коштує впровадження шаблонної CRM?
Який термін реалізації шаблонного CRM-рішення?
Як відбувається навчання команди по роботі із шаблонною CRM?
Стандартне навчання включає такі етапи:
- Надаємо клієнту ознайомлювальне відео, що демонструє основні функції CRM.
- Проводимо демонстраційний дзвінок, на якому детально пояснюємо можливості системи.
- Після першого заняття видаємо домашнє завдання, яке вимагає, щоб клієнт та його співробітники ознайомилися з функціоналом CRM, а також надали зворотний зв’язок. Крім того, ми готуємо відео та текстові інструкції для глибшого розуміння кожного аспекту системи.
- Потім проводимо тестування для перевірки знань співробітників.
- Після того, як керівник відділу або відповідальна за навчання особа подає звіт про виконану роботу, ми проводимо додатковий тренінг, що включає аналіз роботи з CRM, відповіді на запитання та, за необхідності, повторну демонстрацію функціоналу.
Як здійснюється підтримка за впровадженою шаблонною CRM-системою?
Потім ми продовжуємо підтримувати команду ще два тижні, допомагаючи людям стати впевненішими та самостійно вносити зміни в систему.
Також ми пропонуємо нову послугу — активну технічну підтримку. Вона передбачає підключення до акаунту клієнта та обмін зворотним зв’язком про те, як співробітники використовують систему. Для отримання цієї послуги можна придбати один із пакетів із певною кількістю годин технічної підтримки. Наразі ця послуга перебуває на стадії тестування — ми повідомимо клієнтам про її готовність.
Кому НЕ підійде шаблонне CRM-рішення?
- великі обсяги даних та потребує складних аналітичних можливостей;
- суворі стандарти безпеки;
- нестандартні вимоги до користувацького інтерфейсу.
З’явилися додаткові запитання?
Звертайтеся за безплатною консультацією до нашого фахівця, і ми залюбки відповімо на них, а також допоможемо підібрати ідеальну шаблонну CRM для вашого бізнесу.