fbpx

всі дзвінки безкоштовні

UA
RU

KeepinCRM — CRM-система, створена українськими спеціалістами для малого та середнього бізнесу, орієнтована, в першу чергу, на товарний бізнес. Основний фокус розробників зосереджено на простоті та зручності системи.

cover

ЧОМУ САМЕ KEEPINCRM

  • Зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.
  • Гнучкість налаштувань дозволяє кастомізувати систему відповідно до різних бізнес-моделей.
  • Має готові інтеграції з локальними сервісами: телефонія, маркетплейси, доставлення, sms.
  • E-mail розсилка всередині системи.
  • Можливість повноцінно працювати у системі зі складом.
  • Регулярні оновлення та допрацювання системи.
  • Висока швидкість налаштування та низька ціна послуг.

БІЗНЕСИ, ЯКИМ НЕ ПІДІЙДЕ KEEPINCRM

  • Не підійде для великих підприємств.

ІНТЕГРАЦІЯ KEEPINCRM

Впровадження KeepinCRM передбачає урахування особливостей бізнесу, його структури та підрозділів і відбувається у декілька етапів.

image

KeepinCRM — орієнтована в першу чергу на малий та середній товарний бізнес, а тому чудово підійде для організації роботи з клієнтами, угодами та задачами.

image

1

Консультація по CRM

white arrow
2

Налаштування акаунта

white arrow
3

Навчання команди

white arrow
4

Техпідтримка та допрацювання

white arrow

Чи підійде KeepinCRM моєму бізнесу?

Для того, щоб визначити, чи відповідає KeepinCRM вашим вимогам, ми пропонуємо провести безплатну консультацію. Під час її проведення ми зберемо всю необхідну інформацію про вашу компанію:

  • Які інструменти ви використовували раніше?
  • Які бізнес-процеси виконуються у вашій компанії?
  • Які процеси ви хотіли б відстежувати за допомогою CRM-системи?
  • Які функції найбільш важливі для вас насамперед?

  • На основі ваших відповідей ми зможемо підібрати оптимальну CRM-систему, яка відповідає потребам вашого бізнесу та швидко окупиться. Якщо після консультації ми дійдемо висновку, що вам потрібні інші інструменти, а не CRM — відверто повідомимо про це та порекомендуємо надійних партнерів, з якими ви зможете продовжити співпрацю.

    Що робити, якщо мені не підійде KeepinCRM?

    Не варто турбуватися! У нас є досвід у впровадженні понад десяти різних CRM-систем, кожна з яких має свої унікальні особливості: Asteril, Planfix, NetHunt та інші. Під час нашої консультації ми зможемо порекомендувати вам систему, що відповідає вашим цілям.

    Які переваги впровадження CRM-системи Keepin?

    Впровадження KeepinCRM дасть вам можливість:
    • автоматизувати бізнес-процеси;
    • не втрачати клієнтів;
    • отримувати актуальну аналітику відділу продажів;
    • прискорити обробку заявок до 50%;
    • збільшити прибуток до 30%.

    Які дані можна інтегрувати з KeepinCRM?

    Залежно від потреб бізнесу в KeepinCRM можна впровадити:
    • месенджери
      • Телеграм;
      • Вайбер;
    • IP-телефонію;
    • маркетплейси;
    • доставку;
    • онлайн-банкінг;
    • сервіси email-розсилок:
    • та багато іншого

    Скільки коштує впровадження KeepinCRM?

    Остаточну вартість впровадження буде визначено після підготовки докладного технічного завдання. Зазвичай вартість впровадження KeepinCRM включає в себе:
    • Річну ліцензійну підписку на KeepinCRM;
    • додаткові наявні інтеграції, якщо такі є;
    • розробку спеціальних налаштувань або доопрацювань, якщо потрібна інтеграція, яка наразі не доступна.
    Щоб отримати інформацію про вартість, будь ласка, запишіться на безплатну консультацію.

    Як проходить консультація з підбору CRM?

    Перед наданням рекомендацій щодо впровадження та налаштування конкретної CRM-системи, ми проводимо аналіз бізнесу. У рамках цього процесу ми досліджуємо внутрішні процеси вашої компанії, щоб виявити її потреби та запропонувати рішення, що сприяють збільшенню прибутку.

    Аналіз бізнесу включає такі етапи:

    1. «Занурення» нашого експерта в бізнес-процеси вашої компанії.
    2. Створення технічного завдання.
    3. Аудит внутрішніх процесів компанії.
    4. Рекомендації щодо бізнес-процесів.
    5. Створення структурованого резюме.
    6. Рекомендації щодо оптимізації ефективності роботи вашої команди.
    7. Підбір найбільш підходящих CRM-систем.

    Ми рекомендуємо впровадити KeepinCRM тільки в тому випадку, якщо вона відповідає типу та потребам вашого бізнесу.

    Що входить у впровадження CRM?

    Впровадження CRM-системи включає кілька компонентів, які можуть відрізнятися залежно від обраної CRM-платформи та потреб бізнесу.

    Щодо KeepinCRM, перелічимо деякі з них:
    • створення технічного завдання;
    • інтеграція із соціальними мережами;
    • налаштування карток контактів та угод;
    • визначення етапів продажів;
    • конфігурація картки угоди;
    • підключення телефонії;
    • навчання співробітників із використання CRM;
    • та інші функції, що несуть додаткову цінність.

    Звичайно, конкретні компоненти та функціонал можуть варіюватися залежно від вимог вашого бізнесу та специфіки CRM-системи.

    Як відбувається налаштування CRM-системи Keepin?

    Налаштування CRM-системи може відрізнятися залежно від її функціоналу та потреб бізнесу. Наприклад, налаштування KeepinCRM може включати такі етапи:

    1. Формування технічного завдання.
    2. Рекомендації щодо інтеграцій та віджетів.
    3. Конфігурація автоматизації процесів.
    4. Навчання співробітників.
    5. Надання технічної підтримки.

    Який термін реалізації впровадження KeepinCRM?

    Терміни впровадження KeepinCRM варіюються залежно від обсягу необхідних налаштувань та доопрацювань. Зазвичай процес впровадження займає приблизно 3 тижні в середньому.

    Як відбувається навчання персоналу роботи з впровадженою CRM-системою?

    Навчання співробітників із запровадженої CRM-системі залежить від кількості користувачів та їх складу. Якщо це певний відділ, де працює до 5 співробітників, ми проводимо стандартне навчання. Однак, якщо CRM необхідна для кількох відділів із більш ніж 5 користувачами, ми розробляємо індивідуальний план навчання, який узгоджуємо з керівниками.

    Стандартний процес навчання включає такі етапи:

    1. Надання клієнту ознайомлювального відео, яке демонструє основні функції CRM-системи.

    2. Проведення демонстраційного дзвона, на якому докладно пояснюються можливості системи.

    3. Після першого заняття видаються домашні завдання, в яких потрібно ознайомитись з функціоналом CRM-системи та надати зворотній зв'язок. Також даємо відео та текстові інструкції для більш глибокого розуміння системи.

    4. Проведення тестування для перевірки рівня знань співробітників.

    5. Після подання звіту від керівника відділу або відповідального за навчання проводиться додаткове навчання з детальним розглядом роботи з CRM-системою, відповідями на запитання та, за необхідності, повторною демонстрацією функціоналу.

    6. Приймаються побажання щодо покращення системи, та вносяться відповідні зміни до налаштувань, щоб забезпечити зручніше та ефективніше використання CRM-системи.

    Як здійснюється підтримка та оновлення впровадженої KeepinCRM?

    Насамперед ми пропонуємо клієнтам підтримку та оновлення CRM-системи за їхнім запитом. Після навчання співробітникам потрібно близько двох-чотирьох тижнів на адаптацію до нових функцій. Протягом цього періоду ми активно взаємодіємо з ними, відповідаємо на запитання та шукаємо способи поліпшити налаштування, щоб CRM була зручною та ефективною. Потім ми продовжуємо підтримувати команду ще два тижні, допомагаючи їм стати більш упевненими та самостійно вносити зміни в систему.

    Подальша підтримка та розвиток системи здійснюються за запитом клієнта. Якщо клієнт потребує додаткових функцій або не знає, як розв’язати певне бізнес-завдання, ми пропонуємо консультацію з нашим бізнес-аналітиком, який допоможе знайти рішення та дасть рекомендації.

    Важливо зазначити, що CRM-система розвиватиметься разом із вами та вашою компанією, враховуючи появу нових відділів, працівників, зміну принципів взаємодії з клієнтами, а також нові канали для їхнього залучення та інші фактори.

    У зв’язку із цим, ми пропонуємо нову послугу — активну технічну підтримку. Вона включає підключення до акаунту клієнта та обмін зворотним зв’язком про те, як співробітники використовують систему. Щоб скористатися цією послугою, ви можете придбати один із пакетів із певною кількістю годин технічної підтримки. Наразі ця послуга перебуває на стадії тестування, і ми обов’язково повідомимо клієнтам про її готовність.

    Які проблеми можуть виникнути під час інтеграції CRM-системи Keepin?

    Наразі KeepinCRM поки що не передбачає інтеграції з Facebook та Instagram. Також наявні завдання є досить простими — мають типові опції «Нагадати», «Прикріпити угоду» та «Періодичність». А можливості для автоматизації робочих процесів перебувають на низькому рівні.

    Загалом CRM-система Keepin має гнучкі програмні налаштування. І для того, щоби правильно адаптувати її під потреби вашого бізнесу, важливо звернутися до професіоналів, які пропишуть технічне завдання та реалізують його.

    Уже понад 6 років ми підбираємо ідеальні CRM під різні вимоги та типи бізнесу. Для цього ми аналізуємо наявні бізнес-процеси в компанії, дізнаємося, які функції потрібні та багато іншого.

    Довірте підбір CRM, якою ви дійсно будете користуватися, фахівцям — залишайте заявку на консультацію, і ми зв’яжемося з вами.

    Яка вартість і термін впровадження KeepinCRM?

    У середньому вартість впровадження та налаштування CRM Keepin становить від $900 до $1200. Також ми гарантуємо швидке впровадження та налаштування системи, яке займає всього 1–1,5 місяця.

    img

    Сергій Тимчук

    CEO «CRM Solutions»

    laptop





      Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45 Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00