Уже нікого не здивують автоматизовані процеси й збережені дані про покупця та замовлення завдяки CRM-системі. А от як CRM-система може вплинути на контроль та оптимізацію процесу оплати замовлень — читайте далі.
До нас, у CRM Solutions, звернувся клієнт — власник бізнесу, який виготовляє та займається продажем картонних коробок для різної їжі.
Клієнт: магазин паперових коробок
Тип бізнесу: товарний бізнес
CRM-система: SalesDrive
Час на впровадження: 3 тижні
Основна потреба, яка була в клієнта, — автоматичне зарахування оплати до замовлення.
Крім того, що ми розв’язали потребу з автоматизацією оплат, ми додатково провели низку впроваджень:
А як нам це вдалося зробити — розповідаємо далі.
Ми почали роботу з аналізу та підбору CRM. Варто зазначити, що обирали між двома системами — KeyCRM та SalesDrive. Але в результаті вирішили впроваджувати SalesDrive. Ця CRM-система має не лише інтеграції з ПриватБанк та Monobank, а ще й дає змогу автоматизувати та підтягувати до даних клієнтів суми їхніх замовлень. А це було головною потребою бізнесу клієнта.
Потім клієнту треба було вирішити, чи потрібен віртуальний склад для його бізнесу. Оскільки він не тільки продає, а ще й виробляє товари, це було важливо. SalesDrive надає можливість створити склад, відстежувати залишок та надходження товару. Також не має обмежень щодо кількості товарів.
Наступним кроком було налаштування автоматизації листів на електронну пошту з реквізитами після замовлення клієнтів. За допомогою сервісу Make налаштували різноманітні воронки. Цей сервіс дає змогу створювати інтеграції для багатоетапних робочих процесів і зв’язків без використання коду.
Отже, нашим завданням було налаштувати воронки для email-листів. Найголовнішим водночас мало бути, щоб під час вибору покупцем способу оплати карткою ПриватБанку лист, який він отримував, був із реквізитами цього ж банку.
Також завдяки CRM-системі менеджери клієнта швидко та легко почали комунікувати з покупцями через Instagram, водночас не гублячи повідомлення.
Щоб пришвидшити роботу менеджерів над відправленням замовлень, ми налаштували автоматичне створення накладних для Нової пошти та Укрпошти.
А під час перегляду замовлення тепер можна відразу побачити всю інформацію про клієнта та дані для відправки.
Перед впровадженням CRM-системи варто виконати кілька пунктів:
Якщо всю цю інформацію зібрати на старті, то впровадження та налаштування CRM буде швидшим.
Зрештою, найголовніше побажання клієнта, із яким він звернувся до CRM Solutions, — автоматизація надсилань реквізитів для оплати — було успішно виконано. У результаті це надало йому додаткові покращені процеси. Зокрема:
Автоматизація процесів — це надважливий крок на шляху до збільшення прибутку бізнесу. Це дає змогу не лише полегшити роботу менеджерів, а й пришвидшує їхню комунікацію з покупцями та контроль оплати замовлень.
Бажаєте впровадити CRM-систему, яка задовольнить усі потреби вашого бізнесу та сприяє збільшенню вашого прибутку? Заповнюйте форму для безоплатної консультації з нашими спеціалістами.