Автоматизація оплат за допомогою CRM-системи для товарного бізнесу
Уже нікого не здивують автоматизовані процеси й збережені дані про покупця та замовлення завдяки CRM-системі. А от як CRM-система може вплинути на контроль та оптимізацію процесу оплати замовлень — читайте далі.
До нас, у CRM Solutions, звернувся клієнт — власник бізнесу, який виготовляє та займається продажем картонних коробок для різної їжі.
Крім того, що ми розв’язали потребу з автоматизацією оплат, ми додатково провели низку впроваджень:
створили віртуальний склад;
підв’язали чат-ботів до месенджерів;
автоматизували створення накладних для замовлень.
Як ми це зробили?
Що було зроблено?
Ми почали роботу з аналізу та підбору CRM. Варто зазначити, що обирали між двома системами — KeyCRM та SalesDrive. Але в результаті вирішили впроваджувати SalesDrive. Ця CRM-система має не лише інтеграції з ПриватБанк та Monobank, а ще й дає змогу автоматизувати та підтягувати до даних клієнтів суми їхніх замовлень. А це було головною потребою бізнесу клієнта.
Потім клієнту треба було вирішити, чи потрібен віртуальний склад для його бізнесу. Оскільки він не тільки продає, а ще й виробляє товари, це було важливо. SalesDrive надає можливість створити склад, відстежувати залишок та надходження товару. Також не має обмежень щодо кількості товарів.
Наступним кроком було налаштування автоматизації листів на електронну пошту з реквізитами після замовлення клієнтів. За допомогою сервісу Make налаштували різноманітні воронки. Цей сервіс дає змогу створювати інтеграції для багатоетапних робочих процесів і зв'язків без використання коду.
Отже, нашим завданням було налаштувати воронки для email-листів. Найголовнішим водночас мало бути, щоб під час вибору покупцем способу оплати карткою ПриватБанку лист, який він отримував, був із реквізитами цього ж банку.
Також завдяки CRM-системі менеджери клієнта швидко та легко почали комунікувати з покупцями через Instagram, водночас не гублячи повідомлення.
Щоб пришвидшити роботу менеджерів над відправленням замовлень, ми налаштували автоматичне створення накладних для Нової пошти та Укрпошти.
А під час перегляду замовлення тепер можна відразу побачити всю інформацію про клієнта та дані для відправки.
Рекомендації від CRM Solutions.
Перед впровадженням CRM-системи варто виконати кілька пунктів:
1. завчасно визначити воронку продажів;
2. зібрати всі дані для підключення, такі як:
• перелік працівників, у яких є будь-які доступи до соціальних мереж, сайту тощо;
• список акаунтів, до яких будуть прив’язані боти в месенджерах;
• реквізити для оплати;
• кількість працівників, які будуть у системі.
Якщо всю цю інформацію зібрати на старті, то впровадження та налаштування CRM буде швидшим.
Висновки
Зрештою, найголовніше побажання клієнта, із яким він звернувся до CRM Solutions, — автоматизація надсилань реквізитів для оплати — було успішно виконано. У результаті це надало йому додаткові покращені процеси. Зокрема:
Автоматизація процесів — це надважливий крок на шляху до збільшення прибутку бізнесу. Це дає змогу не лише полегшити роботу менеджерів, а й пришвидшує їхню комунікацію з покупцями та контроль оплати замовлень.
• процес відправлення замовлень;
• процес оплати замовлень;
• процес комунікації між командою та покупцями.
Бажаєте впровадити CRM-систему, яка задовольнить усі потреби вашого бізнесу та сприяє збільшенню вашого прибутку? Заповнюйте форму для безоплатної консультації з нашими спеціалістами.
Також ми прорахували та передбачили можливі ризики бізнес-процесу клієнта:
Сподобався кейс?
Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!
Сергій Тимчук
CEO «CRM Solutions»