Побудувати бізнес, котрий стабільно приноситиме прибуток — завдання не з простих. Побудувати бізнес, клієнти якого постійно повертатимуться за товарами або послугами — завдання ще складніше! Та завдяки нам, команді CRM Solutions, немає нічого неможливо:)
До нас звернувся клієнт — власник салону краси. Його основний запит полягав у покращенні якості сервісу та швидкості відповіді клієнту.
Клієнт: салон краси
Тип бізнесу: сфера послуг
CRM-система: Planfix
Час на впровадження: 3 тижні
Під час консультації та знайомства з проєктом, ми визначили завдання, які мала розв’язувати інтегрована CRM-система:
Сервіси та соціальні мережі, з якими працював клієнт до впровадження CRM-системи:
Ми почали роботу. З-поміж можливих CRM-систем ми зупинилися на Planfix. Адже, як неодноразово зазначали, ця CRM-система має простий і зрозумілий інтерфейс та гнучкі налаштування. Це робить її простою як для впровадження, так і для користування.
А тепер розкажемо, як впровадження CRM-системи Planfix змогло покращити клієнтський сервіс салону краси.
Для зменшення пропущених повідомлень, у воронці продажів ми налаштували Хроніку. Вона містить повідомлення, які зникають тільки тоді, коли на них натискаєш у середині задачі.
Повідомлення із Хроніки бачать співробітники, котрі беруть участь у цій самій задачі.
Вона містить інформацію:
— про автора повідомлення;
— кількість повідомлень;
— щодо якої послуги написав клієнт;
— дата та час повідомлення.
Отже, Воронка Продажів у системі відображається наступним чином:
Ті заявки, котрі залишаються без уваги менеджера протягом 30 хвилин, загоряються червоним кольором як нагадування: терміново взяти їх у роботу.
А безпосередньо заявка виглядає так:
Вона має свої статуси («Без відповіді», «Подумаю», «Запис», «Закрити заявку»), зберігає інформацію про попереднє листування з клієнтом та чек-листи. Останні можна використовувати як нагадування, де фіксуються підзадачі: що та кому зробити.
У заявці чек-листи виглядають так:
Переміщення заявки із Хроніки далі Воронкою ми реалізували двома шляхами: ручним та автоматичним.
Також відповідно до останньої виконаної дії будь-яка заявка має один із двох статусів:
Щоб менеджери обробляли заявки швидше, а бізнес не втрачав клієнтів, ми налаштували наступні автоматизації.
Отже, інтеграція системи Planfix вивела бізнес клієнта на новий рівень. Ми допомогли йому побудувати справжній клієнтоорієнтований сервіс.