fbpx ...

Planfix — CRM-система для салону краси

case image hero

Побудувати бізнес, котрий стабільно приноситиме прибуток — завдання не з простих. Побудувати бізнес, клієнти якого постійно повертатимуться за товарами або послугами — завдання ще складніше! Та завдяки нам, команді CRM Solutions, немає нічого неможливо:)

До нас звернувся клієнт — власник салону краси. Його основний запит полягав у покращенні якості сервісу та швидкості відповіді клієнту.

Клієнт
Салон краси
Тип бізнесу
Сфера послуг
CRM-система
Planfix
Час на впровадження
3 тижні
Під час консультації та знайомства з проєктом, ми визначили завдання, які мала розв’язувати інтегрована CRM-система:
1

збільшити швидкість опрацювання заявок із соцмереж та месенджерів співробітниками;

2

зменшити кількість «загублених» менеджерами заявок у соцмережах;

3

відображати листування менеджера з клієнтом: яке повідомлення було проігнороване співробітником, кому менеджер некоректно відповів тощо;

4

впровадити контроль якості роботи відділу продажів;

5

збільшити прибуток компанії за рахунок побудованого клієнтоорієнтованого сервісу.

Сервіси та соціальні мережі, з якими працював клієнт до впровадження CRM-системи:

Instagram (direct та коментарі);
Facebook (Messenger та коментарі);
Telegram-бот;
Viber-бот.

Ми почали роботу. З-поміж можливих CRM-систем ми зупинилися на Planfix. Адже, як неодноразово зазначали, ця CRM-система має простий і зрозумілий інтерфейс та гнучкі налаштування. Це робить її простою як для впровадження, так і для користування.

А тепер розкажемо, як впровадження CRM-системи Planfix змогло покращити клієнтський сервіс салону краси.

Як ми це зробили?

Воронка заявок

Для зменшення пропущених повідомлень, у воронці продажів ми налаштували Хроніку. Вона містить повідомлення, які зникають тільки тоді, коли на них натискаєш у середині задачі.

Повідомлення із Хроніки бачать співробітники, котрі беруть участь у цій самій задачі.

Вона містить інформацію:

- про автора повідомлення;
- кількість повідомлень;
- щодо якої послуги написав клієнт;
- дата та час повідомлення.

case image example
case image example

Отже, Воронка Продажів у системі відображається наступним чином:

Ті заявки, котрі залишаються без уваги менеджера протягом 30 хвилин, загоряються червоним кольором як нагадування: терміново взяти їх у роботу.

case image example
case image example

А безпосередньо заявка виглядає так:

Вона має свої статуси («Без відповіді», «Подумаю», «Запис», «Закрити заявку»), зберігає інформацію про попереднє листування з клієнтом та чек-листи. Останні можна використовувати як нагадування, де фіксуються підзадачі: що та кому зробити.

У заявці чек-листи виглядають так:

case image example
case image example

Переміщення заявки із Хроніки далі Воронкою ми реалізували двома шляхами: ручним та автоматичним.

1. У першому випадку необхідно прийняти заявку, тоді вона автоматично переміщується із Хроніки та змінює статус на «У роботі».

2. Або ж заявка автоматично змінить статус на «У роботі» та зникне з Хроніки, коли менеджер відповість клієнту в соцмережах, а не через Planfix.

Також відповідно до останньої виконаної дії будь-яка заявка має один із двох статусів:

1. «Запис». Успішний фінальний етап: клієнт записався на послугу.
2. «Закрити заявку». Неуспішний фінальний етап: клієнт відмовився від послуги, не відповідає на повідомлення або ж взагалі заявка — нецільове звернення.

Автоматизації

1. Щоб менеджери обробляли заявки швидше, а бізнес не втрачав клієнтів, ми налаштували наступні автоматизації. Текстове значення поля «Філіал» із Картки Контакту автоматично переноситься в ідентичне поле Задачі та навпаки: із задачі переноситься в Картку Контакту.

2. Кожен користувач Planfix бачить тільки свої повідомлення в Хроніці та системі загалом.

3. Заявка автоматично змінює статус «Подумаю» (коли клієнт довго не відповідає) на «У роботі», коли клієнт написав у будь-який канал зв’язку.

4. Заявка автоматично змінює статус на «Без відповіді», якщо клієнт не відповідає протягом 5 годин, а останнє повідомлення в листуванні було від менеджера.

Висновки

Отже, інтеграція системи Planfix вивела бізнес клієнта на новий рівень. Ми допомогли йому побудувати справжній клієнтоорієнтований сервіс.

1

Впровадження CRM-системи пришвидшило опрацювання вхідних заявок із соцмереж співробітниками завдяки автоматизаціям та нагадуванням у середині заявок.

2

Співробітники більше не гублять вхідні заявки, адже всі вони відображаються в Хроніці конкретного користувача системи. Це позитивно вплинуло не лише на побудову якісного клієнтського сервісу, а й на збільшення доходів компанії.

3

Усе листування з клієнтом зберігається в Картці Контакту. Таким чином власник бачить ефективність кожного співробітника та якість послуг, які надає його бізнес.

4

Впровадили контроль якості роботи відділу продажів, що дало можливість створити по-справжньому клієнтський сервіс, збільшити кількість клієнтів, котрі повертаються на послуги та примножити доходи компанії.

5

Побудований клієнтоорієнтований сервіс дав можливість збільшити доходи компанії на 20%.

Також ми прорахували та передбачили можливі ризики бізнес-процесу клієнта:

Сподобався кейс?

    Приєднуйся до нашої email-розсилки

    Підписуючись ви погоджуєтесь зі стандартною політикою конфіденційності

    Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!

    image person ceo

    Сергій Тимчук

    CEO «CRM Solutions»

    image contact laptop



      Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45 Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00