fbpx ...

всі дзвінки безкоштовні

UA
RU

CRM-система для вашого навчального бізнесу

Щоб упорядкувати учнів, систему оплат та базу на ретаргет

Що буде без CRM-системи?

1 !

Страждає якість

та швидкість обробки звернень

2 !

Розфокусованість

команди

3 !

Погіршення

репутації та довіри

4 !

Хаос

у процесах

5 !

Втрата клієнтів

Впровадивши вдалу CRM-систему,
ви досягнете:

Збереження часу:

хаотичні рутинні завдання тепер будуть автоматизовані.

Поліпшення взаємодії:

підхід до кожного учня стане персоналізованим.

Збільшення продажів:

завдяки двом попереднім пунктам якість оброблення заявок зросте.

Зменшення помилок:

аналітика та звітність дадуть змогу приймати надалі ще більш прораховані та дієві рішення.

Ефективне управління:

аналітика даних у CRM дозволить ухвалювати якісні управлінські рішення, базовані на реальних показниках вашого бізнесу.

Після впровадження ви можете збільшити продажі на 20-30%

Запрошуємо на консультацію

де безкоштовно підберемо CRM-систему, якою ви дійсно будете користуватися:

laptop form image



    Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45
    Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00

    Які CRM-системи будуть ідеальним рішенням для навчального центру:

    crm logo

    гарний варіант для малого та середнього навчальних центрів. Дає змогу управляти учнями, автоматизувати збори даних та інтегруватися з іншими сервісами.

    crm logo

    простий у використанні інструмент для автоматизації маркетингу, допомагає ефективно працювати з потенційними учнями та відстежувати заявки.

    crm logo

    потужна CRM для великих навчальних центрів, яка також надає аналітику та можливість інтеграції з іншими платформами.

    Найпоширеніші запитання

    Навіщо потрібна CRM для навчальних закладів?

    CRM-система для навчальних закладів допомагає організувати ефективну комунікацію з учнями, автоматизувати процеси набору, реєстрації та отримання оплат. Вона систематизує дані про учнів, поліпшує комунікацію бізнесу, а також ефективність подальших маркетингових кампаній.

    CRM дає можливість закладу зосередитися на основних навчальних цілях, полегшуючи адміністративні завдання й підвищуючи ефективність взаємодії з учнями

    Ви зможете:

    1. Легко керувати інформацією про учнів;
    2. Автоматизувати процеси набору та реєстрації;
    3. Підвищити ефективність маркетингу та залучення нових учнів;
    4. Зберігати та аналізувати дані для поліпшення навчальних програм.
    Як підібрати найбільш ефективну CRM-систему для навчального центру?

    Завдання підбору CRM-системи ви можете повністю довірити нам. Ми детально проаналізуємо ваші потреби та бізнес-процеси на безкоштовній консультації. Ми порівняємо можливості різних систем із вашим запитом, а потім запропонуємо найкращий варіант.

    Фахівці CRM Solutions поцікавляться:

    • Чи користувалися ви раніше CRM-системою і якою?
    • Які бізнес-процеси є у вашому навчальному центрі?
    • Які процеси ви б хотіли автоматизувати завдяки CRM-системі?
    • Які функції для вас є пріоритетними?

    З огляду на ваші відповіді ми допомагаємо підібрати CRM-систему, якою ви дійсно будете користуватися. Якщо після консультації ми зрозуміємо, що для вирішення завдань вам потрібна не CRM, а інший інструмент, ми чесно відмовимо у впровадженні та порадимо наших надійних партнерів, із якими ви зможете продовжити співпрацю.

    Що робити, якщо я не буду користуватися  CRM-системою?

    СRM Solutions ретельно обирає систему для ваших потреб, тестує її ефективність та покращує налаштування. Ми інтегратор із арсеналом у понад 20 CRM-систем, тож зможемо знайти таку, яка буде корисною саме для вас.

    Для швидкого й ефективного опанування системи ми пропонуємо навчання. Так ви зможете почати користуватися CRM без зайвих зусиль.

    А якщо вас не задовольнить жодне з рішень, ми відмовимо у впровадженні та порадимо наших надійних партнерів для подальшої співпраці.

    Яка тривалість впровадження CRM?

    Процес інтеграції системи у ваш інтернет-магазин залежить від деяких факторів:

    • формат бізнесу;
    • особливості процесів;
    • кількість працівників компанії;
    • особливості системи, обраної до впровадження.

    У середньому процес впровадження CRM-системи триває не більше одного місяця.

    Як відбувається інтеграція?

    Впровадження рішення зазвичай складається з декількох етапів, основні з яких охоплюють:

    1. Аналіз бізнес-процесів.
    2. Формування технічного завдання.
    3. Вибір системи, рекомендації та початок інтегрування.
    4. Автоматизацію процесів.
    5. Навчання співробітників.
    6. Надання технічної підтримки.
    Скільки коштує впровадження готової CRM?

    Остаточна ціна послуги варіюється залежно від налаштування додаткових функцій автоматизації, наявних інтеграцій та доопрацювань спеціалістів у разі, якщо потрібні вам варіанти поки що відсутні.

    Головне, що інвестиції у впровадження CRM-системи швидко окупаються, оскільки робота співробітників спрощується, що дає змогу заощадити час та ресурси.

    Аби отримати детальну інформацію, замовте безкоштовну консультацію.

    Як навчитися користуватися системою?

    Не переймайтеся, ми не залишимо вас на одинці з системою і обов’язково навчимо вас нею користуватися. На консультаціях ви разом із фахівцями спробуєте функціонал CRM і зможете поставити запитання. Вам також нададуть усі наявні матеріали для швидкого пристосування.

    Навчання персоналу складається з таких етапів:

    1. Надаємо відеоінструкції для опанування впровадженої CRM.
    2. Додаємо текстові матеріали.
    3. Проводимо практичні навчання на зустрічах.
    4. Проводимо зустріч формату Q&A.
    5. Продовжуємо відповідати на ваші запитання в робочому чаті.
    Куди звертатися, якщо виникнуть запитання?

    Навіть після впровадження системи й навчання ви завжди можете звернутися до техпідтримки. Фахівці CRM Soliutions проконсультують вас із будь-яких питань і знайдуть можливості поліпшити налаштування, щоб CRM була зручною та ефективною.