Щоб упорядкувати учнів, систему оплат та базу на ретаргет
Страждає якість
та швидкість обробки звернень
Розфокусованість
команди
Погіршення
репутації та довіри
Хаос
у процесах
Втрата клієнтів
Ефективнішу роботу команди
вся інформація про учнів та статус комунікації з ними буде в одному просторі.
Чітке планування
бронювання місць на навчання, нагадування про важливі дати, такі як наступні заняття чи платежі, а також контроль за графіком повторної комунікації з учнями буде фіксуватися та відстежуватися в єдиній системі.
Автоматизацію процесів
таких як реєстрація учнів, обробка заявок і процес оплати.
Базу потенційних клієнтів:
накопичення даних через базу попереднього запису для майбутнього ретаргетингу в email-розсилках та рекламі.
Фінансову звітність
спрощення управління бюджетом через автоматичний облік оплат та формування звітів про доходи та витрати.
Збереження часу:
хаотичні рутинні завдання тепер будуть автоматизовані.
Поліпшення взаємодії:
підхід до кожного учня стане персоналізованим.
Збільшення продажів:
завдяки двом попереднім пунктам якість оброблення заявок зросте.
Зменшення помилок:
аналітика та звітність дадуть змогу приймати надалі ще більш прораховані та дієві рішення.
Ефективне управління:
аналітика даних у CRM дозволить ухвалювати якісні управлінські рішення, базовані на реальних показниках вашого бізнесу.
Після впровадження ви можете збільшити продажі на 20-30%
де безкоштовно підберемо CRM-систему, якою ви дійсно будете користуватися:
гарний варіант для малого та середнього навчальних центрів. Дає змогу управляти учнями, автоматизувати збори даних та інтегруватися з іншими сервісами.
простий у використанні інструмент для автоматизації маркетингу, допомагає ефективно працювати з потенційними учнями та відстежувати заявки.
потужна CRM для великих навчальних центрів, яка також надає аналітику та можливість інтеграції з іншими платформами.
CRM-система для навчальних закладів допомагає організувати ефективну комунікацію з учнями, автоматизувати процеси набору, реєстрації та отримання оплат. Вона систематизує дані про учнів, поліпшує комунікацію бізнесу, а також ефективність подальших маркетингових кампаній.
CRM дає можливість закладу зосередитися на основних навчальних цілях, полегшуючи адміністративні завдання й підвищуючи ефективність взаємодії з учнями
Ви зможете:
Завдання підбору CRM-системи ви можете повністю довірити нам. Ми детально проаналізуємо ваші потреби та бізнес-процеси на безкоштовній консультації. Ми порівняємо можливості різних систем із вашим запитом, а потім запропонуємо найкращий варіант.
Фахівці CRM Solutions поцікавляться:
З огляду на ваші відповіді ми допомагаємо підібрати CRM-систему, якою ви дійсно будете користуватися. Якщо після консультації ми зрозуміємо, що для вирішення завдань вам потрібна не CRM, а інший інструмент, ми чесно відмовимо у впровадженні та порадимо наших надійних партнерів, із якими ви зможете продовжити співпрацю.
СRM Solutions ретельно обирає систему для ваших потреб, тестує її ефективність та покращує налаштування. Ми інтегратор із арсеналом у понад 20 CRM-систем, тож зможемо знайти таку, яка буде корисною саме для вас.
Для швидкого й ефективного опанування системи ми пропонуємо навчання. Так ви зможете почати користуватися CRM без зайвих зусиль.
А якщо вас не задовольнить жодне з рішень, ми відмовимо у впровадженні та порадимо наших надійних партнерів для подальшої співпраці.
Процес інтеграції системи у ваш інтернет-магазин залежить від деяких факторів:
У середньому процес впровадження CRM-системи триває не більше одного місяця.
Впровадження рішення зазвичай складається з декількох етапів, основні з яких охоплюють:
Остаточна ціна послуги варіюється залежно від налаштування додаткових функцій автоматизації, наявних інтеграцій та доопрацювань спеціалістів у разі, якщо потрібні вам варіанти поки що відсутні.
Головне, що інвестиції у впровадження CRM-системи швидко окупаються, оскільки робота співробітників спрощується, що дає змогу заощадити час та ресурси.
Аби отримати детальну інформацію, замовте безкоштовну консультацію.
Не переймайтеся, ми не залишимо вас на одинці з системою і обов’язково навчимо вас нею користуватися. На консультаціях ви разом із фахівцями спробуєте функціонал CRM і зможете поставити запитання. Вам також нададуть усі наявні матеріали для швидкого пристосування.
Навчання персоналу складається з таких етапів:
Навіть після впровадження системи й навчання ви завжди можете звернутися до техпідтримки. Фахівці CRM Soliutions проконсультують вас із будь-яких питань і знайдуть можливості поліпшити налаштування, щоб CRM була зручною та ефективною.