Розробка CRM-системи
Розробка CRM-системи — це
01Коли варто вибирати розробку CRM-системи, а не шаблонне рішення?
02Переваги та недоліки створення CRM-системи з нуля
03Розробка CRM-систем на базі Odoo
04Вигоди розробки CRM-системи для бізнесу
05Етапи розробки CRM-системи
06 Розробка CRM-системи — створення CRM-системи індивідуально під унікальні потреби та вимоги саме вашого бізнесу. У процесі розробки враховуються наявні бізнес-процеси, цільова аудиторія, а також конкретні завдання, які ви хочете вирішити за допомогою CRM.
Створення CRM-системи з нуля — це гнучке та найефективніше рішення для тих типів бізнесу, які мають специфічні запити.
Коли варто обирати розробку CRM-системи, а не шаблонне рішення?
Шаблонна CRM-система — вигідне рішення, яке економить час та ресурси, швидко впроваджується та є простим у використанні. Але воно підійде далеко не для всіх типів бізнесу.Масштабованість та гнучкість
Якщо ви плануєте в майбутньому розширювати та змінювати функціонал CRM-системи, шаблонної CRM може виявитися недостатньою для таких цілей. Тоді як створену з нуля CRM-систему можна доналаштовувати відповідно будь-яким змінам у вашому бізнесі.
Інтеграція з іншими системами
Не завжди обране вами шаблонне рішення CRM передбачає можливість інтегруватися з потрібним сервісом. Для більш гнучкого налаштування та коректного обміну даними між системами рекомендується обрати індивідуальну CRM.
Унікальні бізнес-процеси
Шаблонні CRM-рішення охоплюють не всі наявні робочі процеси у бізнесі. Тому, щоб отримати функціонал саме під ваші вимоги, віддайте перевагу індивідуальній розробці CRM.
Підвищені вимоги до безпеки та конфіденційності
Розробка CRM-системи з нуля забезпечить надійніший захист вашої інформації.
Унікальний інтерфейс користувача
Бажаєте, щоб інтерфейс вашої CRM відповідав корпоративному стилю вашого бізнесу? Індивідуальне рішення дозволить вам створити кастомізований інтерфейс, який відобразить вашу унікальність та буде зручним у використанні.
Переваги та недоліки створення CRM-системи з нуля
ПеревагиНалаштування функціональності, інтерфейсу та робочих процесів так, щоб вони ідеально відповідали потребам вашого бізнесу
Додавання або внесення змін до системи, коли ваші потреби змінюються або розширюються
Можливість створити унікальний інтерфейс користувача, який буде відповідати корпоративному стилю вашої компанії
Інтеграція з будь-якими потрібними системами для вашого бізнесу
Можливість реалізувати високі стандарти захисту інформації
Значні тимчасові та фінансові витрати
Складність у розробці та підтримці CRM-системи
Ризик виникнення помилок у роботі CRM-системи, створеної з нуля
Залежно від потреб, необхідно розробити всі функції та модулі самостійно, немає готових рішень
Розроблення CRM-систем на базі Odoo
Але якщо вимоги вашого бізнесу специфічні, у нас є рішення — розробка CRM-системи з нуля на базі Odoo.
Odoo — модульна ERP та CRM-система, що відрізняється насамперед гнучкістю, сучасним інтерфейсом та простим використанням.
Система допомагає комплексно вирішувати питання автоматизації завдань у сфері продажу, маркетингу, закупівель та навіть складського обліку.
Чому саме ODOO
Інтеграція з маркетплейсами, IP-телефонією, поштовими службами, месенджерами та соціальними мережами, а також інформаційними системами
Власний конструктор e-mail-розсилок та інтеграція з популярними сервісами, наприклад SendPulse та Mailchimp
Простий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, що забезпечує швидке оволодіння програмою та виконання завдань
Інтеграція з платіжними системами Приватбанк, Монобанк, LiqPay, Paypal тощо
Вбудований у систему конструктор сайтів
Вигоди розробки CRM-системи для бізнесу
Етапи розробки CRM-системи
Консультація з клієнтом, де ми збираємо інформацію про необхідний функціонал майбутньої CRM-системи.
Написання технічного завдання з вибором відповідних модулів CRM, способами реалізації та термінами.
Безпосередня розробка CRM з нуля на Python або використання готових модулів.
Навчання співробітників використання системи та ознайомлення з новими процесами.
Технічна підтримка протягом 2-4-х тижнів або погодинно за потребою.
Налаштування CRM відповідно до потреб компанії.
Розповсюджені питання
Що таке система CRM-система?
CRM дозволяє бізнесу краще розуміти своїх клієнтів, надавати їм персоналізований та якісний сервіс, а також приймати обґрунтовані рішення на основі даних, які надає система.
CRM об'єднує відомості про клієнтів, контакти, угоди та взаємодії з ними в єдину базу даних. Вона надає співробітникам компанії інструменти для ефективного управління продажами, маркетингом та обслуговуванням клієнтів.
Які завдання бізнесу вирішує CRM-система?
- управління сховищем інформації. Централізоване зберігання та управління відомостями про клієнтів, контакти, компанії та інших суб'єктів. Включає створення та оновлення профілів клієнтів, запис контактної та демографічної інформації, історію взаємодій тощо.
- відстеження та управління воронкою продажів, угодами та планами. Надає можливості для обліку та моніторингу контактів з потенційними клієнтами, оцінки ймовірності закриття угоди, прогнозування продажу та відстеження виконання цілей.
- маркетинг. CRM-система надає інструменти для планування, створення та відстеження результатів маркетингових кампаній. Дозволяє керувати розсилкою електронних листів, створювати персоналізовані пропозиції, акції та інше.
- управління запитами та скаргами клієнтів. Дозволяє автоматизувати їх обробку, створювати тікети та керувати зверненнями, а також відстежувати та аналізувати рівень задоволеності клієнтів.
- аналітика та звітність. Надання інструментів для аналізу даних про клієнтів, продажі, маркетинг та інші бізнес-процеси. Дозволяє генерувати звіти, дашборди та аналітичні дані для прийняття обґрунтованих рішень, оцінки ефективності та виявлення тенденцій.
- управління контактами та комунікацією. CRM-система надає засоби для планування та відстеження комунікації через різні канали: телефон, електронна пошта, соціальні мережі, чати тощо.
Як забезпечується безпека даних у CRM-системі?
Чи може CRM-система інтегруватися з іншими системами та сервісами?
- облік;
- електронна пошта;
- управління контентом;
- соціальні мережі;
- месенджери;
- онлайн-банкінг;
- пошта та багато іншого.
Скільки часу займає розробка CRM-системи?
Скільки коштує створення CRM-системи з нуля?
Як зрозуміти, що вам не підійде індивідуальна технологія CRM-системи?
- Обмежені час та кошти на розробку CRM. Створення та налаштування CRM-системи з нуля — це завжди складно, довго та дорого. Натомість шаблонні рішення — це економний та швидкий спосіб впровадження CRM, оскільки не передбачає дорогих індивідуальних розробок.
- Дефіцит досвіду та знань. Впровадження кастомізованої CRM-системи може бути складним завданням для бізнесів, у яких мало або зовсім немає досвіду роботи з CRM. У свою чергу, шаблонні рішення надають готові налаштування та рекомендації, що допоможе уникнути подальших помилок.
Як відбувається навчання персоналу по роботі з розробки та впровадження CRM-системи?
Стандартне навчання включає такі етапи:
- Надаємо клієнту відео, яке демонструє основні функції CRM.
- Проводимо демонстраційний відеозв’язок, на якому докладно пояснюємо можливості системи.
- Після першого заняття надаємо домашнє завдання, яке передбачає знайомство клієнта і співробітників із функціоналом CRM. Беремо до уваги відгуки. Крім того, ми надаємо відео та текстові інструкції для більш глибокого розуміння кожного аспекту системи.
- Проводимо тестування перевірки знань співробітників.
- Після того, як керівник відділу або відповідальна за навчання особа надає звіт про виконану роботу, ми проводимо додаткове навчання, що включає аналіз роботи з CRM, відповіді на запитання та, за необхідності, повторну демонстрацію функціоналу.
- Ми також приймаємо пропозиції щодо покращення системи та вносимо відповідні зміни до налаштувань, щоб співробітникам було зручніше використовувати CRM-систему та підвищувати ефективність їхньої роботи.
Як здійснюється підтримка та оновлення розробленої та впровадженої CRM-системи?
Як це відбувається? Після навчання співробітникам потрібно близько двох-чотирьох тижнів для адаптації до нових функцій. Протягом перших двох тижнів ми активно підтримуємо спілкування з ними, відповідаємо на запитання та виявляємо можливості для покращення налаштувань, щоб зробити CRM зручнішою та ефективною. Протягом наступних двох тижнів, ми продовжуємо підтримувати команду, щоб співробітники почувалися впевненіше та починали самостійно вносити зміни до системи.
Подальша підтримка та розвиток системи здійснюються на запит клієнта. Якщо у нього виникає потреба у додаткових функціях або якщо він стикається з конкретним бізнес-завданням, з яким не знає, як впоратися, є можливість звернутися до нашого бізнес-аналітика для проведення консультації та отримання рекомендацій.
Важливо відзначити, що CRM-система так чи інакше розвиватиметься спільно з вашою компанією. Це зумовлено появою нових відділів, співробітників, функцій, зміною принципів взаємодії з клієнтами та запровадженням нових каналів для їх залучення тощо.
Нині ми готуємо нову послугу — активну технічну підтримку. Вона передбачає, що ми будемо підключатися до облікового запису клієнта та обмінюватися інформацією про те, як співробітники використовують систему. Щоб скористатися цією послугою, необхідно придбати один із пакетів із певною кількістю годин технічної підтримки. Наразі техпідтримка знаходиться на стадії тестування, і ми обов'язково повідомимо клієнтів про її готовність.
Інтеграція ефективного CRM-рішення починається з консультації!
Сергій Тимчук
CEO «CRM Solutions»