Софія Воротнік — партнер-менеджер CRM Solutions
Привіт!
Сьогодні поспілкуємося з Софією Воротнік — партнер-менеджеркою компанії CRM Solutions, та дізнаємося про:
Для чого компаніям потрібні партнер-менеджери.
За якими критеріями вона оцінює та обирає потенційних партнерів.
Навички та якості, якими має володіти партнер-менеджер.
Партнер-менеджер — це людина, яка відповідає за комунікацію та гарні відносини з партнерами, їхню лояльність, підтримує постійний обмін актуальною інформацією між компанією та іншими підприємцями, щоб вони йшли в ногу із часом.
Усе просто — щоби будувати партнерські відносини)
Взагалі партнерська мережа — один із більш лояльних каналів лідогенерації. Як це працює? Ваш бізнес можуть рекомендувати не тільки ваші клієнти, а й партнери. Також ви можете об’єднатися з ними та виступати або публікуватися на платформах один одного. Це такий спосіб реклами, завдяки якому ви розширите вашу цільову аудиторію та залучите більше потенційних клієнтів.
Одні з моїх обов’язків — вибудовувати комунікацію з партнерами, передавати їм лідів та сповіщати про майбутні заходи компанії.
Крім цього, я проводжу особисті зустрічі з ними, щоб з’ясувати, хто продовжує розвиватися, а хто — ні. Також ми обговорюємо подальшу стратегію співпраці, а саме, як ми можемо вплинути на їхній розвиток і навпаки.
Важливий критерій — це те, наскільки якісно потенційний партнер займається своєю справою. Одним із показником цього є певні цифри.
Тому під час спілкування я звертаю увагу на кількісні показники цієї компанії до співпраці та після.
Під час роботи ми також слідкуємо за тим, як швидко та наскільки залучено партнер відповідає клієнтам, яких ми йому передали. Дізнаємося від них відгуки, тобто наскільки вони задоволені, і вже на основі цих чинників приймаємо рішення щодо подальшого партнерства.
Чому так? Бо ми мали вже такий досвід, коли партнер спочатку себе чудово зарекомендував, але згодом наші клієнти залишилися незадоволеними. Тому ми уважно аналізуємо та стежимо за тим, щоби партнери розвивалися та відповідально ставили до своєї роботи.
Також оскільки я емпат, для мене важливо під час першої зустрічі бачити вогник в очах потенційного партнера, з яким натхненням він розповідає про свою справу та цікаві кейси.
Робота партнер-менеджера полягає в тому, що треба багато спілкуватися та любити це робити, вміти привернути до себе потенційних партнерів у будь-яких ситуаціях.
Наведу приклад. Мені, як партнер-менеджеру, доводиться працювати з різними віковими категоріями. Й інколи я стикаюся зі скептичним відношенням через свій молодший вік. Тому під час першого контакту важливо продемонструвати компетентність, відповідати та ставити правильні питання, і тим самим зацікавити та завоювати довіру до себе. Нерідко такі партнери згодом залишають позитивний фідбек нашому СЕО щодо упереджених очікувань та вражаючого результату.
Оскільки я нещодавно тільки розпочала роботу в компанії, мені поки невідомі всі нюанси технічної частини впровадження CRM-систем. І для мене справжній виклик — розібратися в цьому та надати партнерам більш детальну інформацію.
Найбільше мені подобається саме постійна комунікація. Через це я зацікавилася вакансією на посаду партнер-менеджера у CRM Solutions, оскільки це чудова можливість поспілкуватися із цікавими людьми, які постійно розвиваються та вже чогось досягли. Мене це дуже надихає, тому я готова також ділитися з ними своєю енергією — це вигідний взаємообмін.
Місія CRM Solutions — допомога бізнесу в розвитку, його систематизація, оскільки без чіткої структури буде важко визначити його точки росту.
Також СЕО CRM Solutions, Сергій Тимчук, розвиває наразі окремий партнерський напрям — Solutions. Якраз там я буду відповідати за те, щоб у цьому ком’юніті партнери отримували для себе цінну інформацію та закривали інші свої потреби.
Бути партнером CRM Solutions означає любити свою справу, людей із якими безпосередньо взаємодієш, постійно розвиватися та давати більше, ніж від тебе очікують. Ну, або прагнути до цього.
Це має бути спільнота, де у партнерів не буде жодних фінансових зобов’язань, але вони зможуть звертатися один до одного по допомогу та отримувати корисну інформацію та поради щодо розвитку свого бізнесу.
Найголовніші критерії — кількість рекомендацій від наших партнерів та клієнтів, які залишилися задоволеними від співпраці з нами, зокрема, скільком людям вони готові порадити нас.
Також для мене вагомим показником є запрошення від партнерів долучитися до їхніх заходів у ролі спікерів. Це означає прагнення розвиватися сумісно не тільки за допомогою лідогенерації, а й завдяки соціальній діяльності.
Мене мотивує побудова якісної комунікації та залучення тих партнерів, рівня яких ми прагнемо. Це ті, які мають кращі фінансові показники, розвинену партнерську мережу тощо.
І, звісно, мене цікавить фінансова складова, оскільки добре виконана робота має відповідно оплачуватися.
Я прагну очолити відділ партнер-менеджменту, побудувати якісну партнерську мережу, виступати в прямих ефірах та брати інтерв’ю у цікавих підприємців.