CRM (Customer Relationship Management — управління відносинами з клієнтами) — це сервіси, що дозволяють автоматизувати ту частину бізнес-процесів, яка стосується співпраці з клієнтами та поетапного контролю проведення угод.
Дізнатися більшеМаєте товарний бізнес та плануєте впровадити CRM-систему, щоб автоматизувати робочі процеси для збільшення прибутку?
Бажаєте зекономити власний час на виконання інших завдань, але нікому делегувати впровадження?
Шукаєте доступне за вартістю рішення, яке можна швидко впровадити?
Маєте дефіцит досвіду та знань
Ніколи не працювали з CRM-системами?
У вашому штаті немає співробітників, яким можна було б довірити впровадження CRM?
Бажаєте швидко впровадити зручну CRM
Не маєте вільного часу та коштів для розробки індивідуальної CRM-системи?
Запити вашого бізнесу цілком задовольняє шаблонна CRM?
Це значно спрощує та прискорює процес їхнього впровадження. Вартість шаблонної CRM набагато нижча за вартість індивідуальної CRM-системи, яку потрібно ще розробляти та доповнювати необхідними модулями.
Терміни впровадження шаблонної CRM значно коротші, а налагоджений процес навчання персоналу роботі із системою — набагато простіший.
Прийнятна вартість порівняно з впровадженням кастомізованої CRM-системи.
Прозорий функціонал, визначений ще до початку робіт.
Базовий супровід та підтримка протягом 4 тижнів після впровадження CRM.
Швидке налаштування.
Перелік рекомендацій для бізнесу щодо використання CRM.
Автоматизовані бізнес-процеси дозволяють персоналу не відволікатися на рутину та зосередитися на інших важливих задачах для збільшення прибутку бізнесу.
Залишити запит на консультаціюПро CRM SOLUTIONS
Понад 6 років на ринку.
Найкраще співвідношення вартості послуг до якості реалізації.
Понад 250 реалізованих проєктів.
Офіційний інтегратор понад 10 CRM, які присутні в Україні.
Клієнтоорієнтованість — 100%. Користувач на першому місці.
Індивідуальна CRM-система, розроблена під специфічні потреби вашого бізнесу — це, звісно, ефективне рішення для вирішення запитів саме вашого бізнесу. Проте вартість впровадження такої системи стартує від €1 500.
Але хочемо вас заспокоїти. Впровадження такої дороговартісної CRM потрібне далеко не завжди й далеко не для всіх бізнесів.
Якщо ваш бізнес має стандартні типові запити, цілком ймовірно, що CRM-система вже розроблена для нього! Скористайтеся можливістю зекономити — обирайте та впроваджуйте одну з шаблонних CRM-систем, вартість впровадження якої — від 15 тисяч грн.
На консультації ми з’ясуємо, яка саме шаблонна CRM-система відповідатиме запитам і потребам вашого бізнесу. Обговоримо етапи впровадження або відмовимо та запропонуємо інші варіанти.
Залишити запит на консультаціюЩоб з’ясувати, чи підійде вашій компанії шаблонне CRM-рішення, ми проводимо безплатну консультацію, під час якої дізнаємося про ваш бізнес усю необхідну інформацію.
Враховуючи ваші відповіді, ми зможемо зрозуміти, чи буде шаблонна CRM-система оптимальною для вашого бізнесу. Якщо після консультації ми виявимо, що для вирішення потрібних завдань вам потрібна кастомна CRM або якийсь інший інструмент — чесно повідомимо про це.
Не турбуйтесь! Ми впроваджуємо не тільки шаблонні рішення, а й CRM-системи з можливістю гнучких налаштувань — Planfix та Perfectum. А також розробляємо кастомізовані CRM з нуля на базі Odoo для компаній із масштабними запитами та специфічними бізнес-процесами. Після консультації ми підкажемо, яку систему краще обрати для ваших цілей.
Впровадження та налаштування простих товарних CRM-систем коштує в середньому від 15 тисяч гривень. Для систем із гнучкими програмними налаштуваннями вартість становить від $1 600.
Термін реалізації шаблонних CRM-рішень залежить від їхньої складності — у середньому цей процес триває від 1 до 2 місяців.
Навчання персоналу впровадженій шаблонній CRM-системі залежить від кількості користувачів. У разі, якщо це стосується певного відділу, ми проводимо стандартне навчання. Наприклад, для відділу продажів, де працює до 5 співробітників. Якщо CRM користуватимуться кілька відділів, а їхня загальна кількість перевищує 5 осіб, ми розробляємо індивідуальний план та погоджуємо його з керівниками відділів.
Стандартне навчання включає такі етапи:
Після навчання співробітникам потрібно приблизно два-чотири тижні для адаптації до нового функціоналу. Протягом цього часу ми активно спілкуємося з ними, відповідаємо на питання та шукаємо можливості поліпшити налаштування, щоб CRM була зручною та ефективною.
Потім ми продовжуємо підтримувати команду ще два тижні, допомагаючи людям стати впевненішими та самостійно вносити зміни в систему.
Також ми пропонуємо нову послугу — активну технічну підтримку. Вона передбачає підключення до акаунту клієнта та обмін зворотним зв’язком про те, як співробітники використовують систему. Для отримання цієї послуги можна придбати один із пакетів із певною кількістю годин технічної підтримки. Наразі ця послуга перебуває на стадії тестування — ми повідомимо клієнтам про її готовність.
Якщо ваша компанія має складні або унікальні бізнес-процеси, шаблонне CRM-рішення може виявитися недостатньо гнучким для адаптації до ваших вимог. Також воно не підійде, якщо ваш бізнес має:
Звертайтеся за безплатною консультацією до нашого фахівця, і ми залюбки відповімо на них, а також допоможемо підібрати ідеальну шаблонну CRM для вашого бізнесу.