CRM (Customer Relationship Management — управління відносинами з клієнтами) — це сервіси, що дозволяють автоматизувати ту частину бізнес-процесів, яка стосується співпраці з клієнтами та поетапного контролю проведення угод.
Маєте товарний бізнес та плануєте впровадити CRM-систему, щоб автоматизувати робочі процеси для збільшення прибутку?
Бажаєте зекономити власний час на виконання інших завдань, але нікому делегувати впровадження?
Шукаєте доступне за вартістю рішення, яке можна швидко впровадити?
Маєте дефіцит досвіду та знань Ніколи не працювали з CRM-системами?
У вашому штаті немає співробітників, яким можна було б довірити впровадження CRM?
Бажаєте швидко впровадити зручну CRM
Не маєте вільного часу та коштів для розробки індивідуальної CRM-системи?
Запити вашого бізнесу цілком задовольняє шаблонна CRM?
Маєте товарний бізнес та плануєте впровадити CRM-систему, щоб автоматизувати робочі процеси для збільшення прибутку?
Бажаєте зекономити власний час на виконання інших завдань, але нікому делегувати впровадження?
Шукаєте доступне за вартістю рішення, яке можна швидко впровадити?
Маєте дефіцит досвіду та знань Ніколи не працювали з CRM-системами?
У вашому штаті немає співробітників, яким можна було б довірити впровадження CRM?
Бажаєте швидко впровадити зручну CRM
Не маєте вільного часу та коштів для розробки індивідуальної CRM-системи?
Запити вашого бізнесу цілком задовольняє шаблонна CRM ?
Шаблонні CRM-системи — це розроблені та укомплектовані сервіси, повністю готові для впровадження у типові бізнеси.
Це значно спрощує та прискорює процес їхнього впровадження. Вартість шаблонної CRM набагато нижча за вартість індивідуальної CRM-системи, яку потрібно ще розробляти та доповнювати необхідними модулями.
Терміни впровадження шаблонної CRM значно коротші, а налагоджений процес навчання персоналу роботі із системою — набагато простіший.
Ключові переваги шаблонних рішень CRM
Прийнятна вартість порівняно з впровадженням кастомізованої CRM-системи.
Прозорий функціонал, визначений ще до початку робіт.
Базовий супровід та підтримка протягом 4 тижнів після впровадження CRM.
Швидке налаштування.
Перелік рекомендацій для бізнесу щодо використання CRM.
Якщо ваша компанія має типові бізнес-процеси та ви бажаєте автоматизувати ті, що пов’язані із продажами та взаємодією із клієнтами, ми підберемо для вас недорогу оптимальну шаблонну CRM-систему, яка наведе лад у вашій організації.
Автоматизовані бізнес-процеси дозволяють персоналу не відволікатися на рутину та зосередитися на інших важливих задачах для збільшення прибутку бізнесу.
Найкраще співвідношення вартості послуг до якості реалізації.
Понад 250 реалізованих проєктів.
Офіційний інтегратор понад 10 CRM, які присутні в Україні.
Клієнтоорієнтованість — 100%. Користувач на першому місці.
Відгуки
CRM-система для різних типів бізнесу
Послуги
Послуги
Вартість
Інтеграція з телефонією
Інтеграція з соцмережами
Налаштування автоматичних відповідей бота
Інтеграція з сайтом
Базові налаштування
Кількість користувачів
Впровадження автоматизацій
Налаштування воронок
Налаштування звітів
Техпідтримка та навчання команди
Вартість
Lite
від 24 000 грн
+
до 2 акаунтів
-
-
+
до 5
тільки швидкі відповіді
+
тільки продажі та дзвінки
до 5 годин
від 24 000 грн
Standart
від 42 000 грн
+
до 2 акаунтів
до 2
1
+
до 8
швидкі відповіді та перше знайомство з компанією
+
всі, окрім аналітики контактів
до 7 годин
від 42 000 грн
Pro
від 65 000 грн
+
до 4 акаунтів
до 4
2
+
до 12
всі види автоматизацій
+
всі види звітів
до 10 годин
від 65 000 грн
Налаштування віджетів реалізується за запитом та сплачується окремо.
CRM-система для товарного бізнесу
Послуги
Послуги
Вартість
Інтеграція з сайтом
Інтеграція з маркетплейсами та месенджерами
Базові налаштування
Налаштування автоматизацій
Налатування воронок
Налаштування звітів
Інтеграція віджетів пошти та онлайн оплати
Техпідтримка та навчання команди
Вартість
Standart
від 15 000 грн
-
1
+
-
+
-
+
до 4 годин
від 15 000 грн
Pro
від 23 000 грн
+
до 2
+
+
+
+
+
до 6 годин
від 23 000 грн
Надгнучка CRM-система для нестандартних типів бізнесу
Послуги
Послуги
Вартість
Налаштування продажів
Налаштування CRM
Налаштування закупок
Налаштування складу
Налаштування виробництва
Налаштування фінансів
Налаштування модуля HR
Налаштування управління проєктами
Налаштування витрат
Налаштування інтеграцій
Вартість
Standart
від 45 000 грн
23 год
24 год
19 год
52 год
22 год
17 год
13 год
13 год
2 год
75 год
від 45 000 грн
Вартість розраховується відповідно до кількості налаштувань необхідних модулів.
Пропозиція
Індивідуальна CRM-система, розроблена під специфічні потреби вашого бізнесу — це, звісно, ефективне рішення для вирішення запитів саме вашого бізнесу. Проте вартість впровадження такої системи стартує від €1 500.
Але хочемо вас заспокоїти. Впровадження такої дороговартісної CRM потрібне далеко не завжди й далеко не для всіх бізнесів.
Якщо ваш бізнес має стандартні типові запити, цілком ймовірно, що CRM-система вже розроблена для нього! Скористайтеся можливістю зекономити — обирайте та впроваджуйте одну з шаблонних CRM-систем, вартість впровадження якої — від 15 тисяч грн.
На консультації ми з’ясуємо, яка саме шаблонна CRM-система відповідатиме запитам і потребам вашого бізнесу. Обговоримо етапи впровадження або відмовимо та запропонуємо інші варіанти.
Щоб з’ясувати, чи підійде вашій компанії шаблонне CRM-рішення, ми проводимо безплатну консультацію, під час якої дізнаємося про ваш бізнес усю необхідну інформацію.
Чим ви користувалися раніше?
Які бізнес-процеси відбуваються у вашій компанії?
Які процеси ви хочете відстежувати в CRM-системі?
Які функції вам необхідні насамперед?
Враховуючи ваші відповіді, ми зможемо зрозуміти, чи буде шаблонна CRM-система оптимальною для вашого бізнесу. Якщо після консультації ми виявимо, що для вирішення потрібних завдань вам потрібна кастомна CRM або якийсь інший інструмент — чесно повідомимо про це.
Що робити, якщо мені не підійде шаблонне рішення CRM?
Не турбуйтесь! Ми впроваджуємо не тільки шаблонні рішення, а й CRM-системи з можливістю гнучких налаштувань — Planfix та Perfectum. А також розробляємо кастомізовані CRM з нуля на базі Odoo для компаній із масштабними запитами та специфічними бізнес-процесами. Після консультації ми підкажемо, яку систему краще обрати для ваших цілей.
Скільки коштує впровадження шаблонної CRM?
Впровадження та налаштування простих товарних CRM-систем коштує в середньому від 15 тисяч гривень. Для систем із гнучкими програмними налаштуваннями вартість становить від $1 600.
Який термін реалізації шаблонного CRM-рішення?
Термін реалізації шаблонних CRM-рішень залежить від їхньої складності — у середньому цей процес триває від 1 до 2 місяців.
Як відбувається навчання команди по роботі із шаблонною CRM?
Навчання персоналу впровадженій шаблонній CRM-системі залежить від кількості користувачів. У разі, якщо це стосується певного відділу, ми проводимо стандартне навчання. Наприклад, для відділу продажів, де працює до 5 співробітників. Якщо CRM користуватимуться кілька відділів, а їхня загальна кількість перевищує 5 осіб, ми розробляємо індивідуальний план та погоджуємо його з керівниками відділів.
Стандартне навчання включає такі етапи:
Надаємо клієнту ознайомлювальне відео, що демонструє основні функції CRM.
Проводимо демонстраційний дзвінок, на якому детально пояснюємо можливості системи.
Після першого заняття видаємо домашнє завдання, яке вимагає, щоб клієнт та його співробітники ознайомилися з функціоналом CRM, а також надали зворотний зв’язок. Крім того, ми готуємо відео та текстові інструкції для глибшого розуміння кожного аспекту системи.
Потім проводимо тестування для перевірки знань співробітників.
Після того, як керівник відділу або відповідальна за навчання особа подає звіт про виконану роботу, ми проводимо додатковий тренінг, що включає аналіз роботи з CRM, відповіді на запитання та, за необхідності, повторну демонстрацію функціоналу.
Як здійснюється підтримка за впровадженою шаблонною CRM-системою?
Після навчання співробітникам потрібно приблизно два-чотири тижні для адаптації до нового функціоналу. Протягом цього часу ми активно спілкуємося з ними, відповідаємо на питання та шукаємо можливості поліпшити налаштування, щоб CRM була зручною та ефективною.
Потім ми продовжуємо підтримувати команду ще два тижні, допомагаючи людям стати впевненішими та самостійно вносити зміни в систему.
Також ми пропонуємо нову послугу — активну технічну підтримку. Вона передбачає підключення до акаунту клієнта та обмін зворотним зв’язком про те, як співробітники використовують систему. Для отримання цієї послуги можна придбати один із пакетів із певною кількістю годин технічної підтримки. Наразі ця послуга перебуває на стадії тестування — ми повідомимо клієнтам про її готовність.
Кому НЕ підійде шаблонне CRM-рішення?
Якщо ваша компанія має складні або унікальні бізнес-процеси, шаблонне CRM-рішення може виявитися недостатньо гнучким для адаптації до ваших вимог. Також воно не підійде, якщо ваш бізнес має:
великі обсяги даних та потребує складних аналітичних можливостей;
суворі стандарти безпеки;
нестандартні вимоги до користувацького інтерфейсу.
З’явилися додаткові запитання?
Звертайтеся за безплатною консультацією до нашого фахівця, і ми залюбки відповімо на них, а також допоможемо підібрати ідеальну шаблонну CRM для вашого бізнесу.