У наш швидкий час дуже важливо вміти систематизувати бурхливий потік інформації, що надходить. Особливо це стосується бізнесу, адже, через неякісну систему збору та аналізу відомостей про клієнтів, угоди та рахунки, існує великий ризик втратити гроші, робочі місця та імідж.
Щоб задовольнити попит бізнесу на систематизацію інформації та автоматизацію процесів, існують CRM-системи. Customer Relationship Management (CRM) — це програми, які допомагають компаніям керувати взаємовідносинами з клієнтами, відстежувати рахунки, полегшують процес нарахування заробітної плати співробітникам і багато іншого.
Клієнт: компанія з будівництва котеджів (танхауси)
Тип бізнесу: сфера послуг
CRM-система: Planfix
Час на впровадження: 3 тижні
Отже, основна функція CRM-систем — автоматизація внутрішніх бізнес-процесів компанії.
Важливу роль автоматизації бізнес-процесів і як складні питання бізнесу вирішують CRM-системи покажемо на реальному прикладі.
Розкажемо, які типові проблеми бізнесу вирішив наш замовник за допомогою впровадження CRM-системи Planfix.
Проблеми, які прагнув вирішити замовник:
1. З’ясували наступне.
Замовник раніше не впроваджував власну CRM-систему, оскільки користувався послугами віддаленого відділу продажів з власною CRM та базою даних.
У процесі цієї співпраці замовник зіткнувся з двома основними проблемами, які виникли у відділі продажів на аутсорсі:
2. Визначили головну мету впровадження CRM — організувати внутрішній відділ продажів та перевести базу клієнтів під контроль замовника.
3. Сформулювали вимоги до майбутньої CRM-системи:
Для вирішення запиту замовника потрібна була CRM-система, яка забезпечувала б увесь необхідний перерахований вище функціонал.
Серед усіх можливих рішень обрали CRM-систему Planfix.
Критерій відбору — Planfix закривала основні потреби замовника і дозволяла у разі необхідності додавати необхідні модулі завдяки гнучкості налаштувань.
4. Чому обрали Planfix:
Згідно із запитом замовника, впровадили наступні модулі CRM Planfix:
1. Налаштування контролю статусів об’єктів та угод
1.1. Створили шаблон завдань для контролю над статусом кожного об’єкта будівництва. Отримали:
1.2. До картки кожного об’єкту додали два важливих поля:
Картка Угоди створюється на основі вищезазначених полів.
Що це дало? Змогу структурувати інформацію по кожному об’єкту.
1.3. Шаблон завдань для контролю над статусом кожного об’єкта будівництва:
1.4. Відео-демонстрація впроваджених модулів автоматизації роботи з об’єктами будівництва (танхаусами).
2. Забезпечення зручної співпраці з партнерами
Створили й оформили шахівницю у форматі Календаря (інтеграція з Google-календарем).
Що це дало:
3. Картка «Контакти» (ліди)
3.1. Картка «Контакти» містить кілька груп контактів, які автоматично змінюються залежно від етапу угоди з клієнтом:
3. 2. Переваги впровадження функціоналу «Контакти»:
Ці дані автоматично оновлюються в картці Клієнта.
У картці Клієнта міститься статистика, які оплати він здійснив та який об’єкт придбав.
4. Картка «Угода»
4.1. У картку «Угода» помістили калькулятор з автоматичним розрахунком розстрочки, подальшої заробітної плати співробітників та відсотка партнерів:
4.2. Налаштували замовнику загальні поля, які він може редагувати надалі самостійно.
4.3. Внесені дані автоматично прораховуються в Планувальнику і розбиваються по місяцях: минулий, поточний і майбутній місяць.
4.4. Відео-демонстрація аналітики системи розрахунків:
Після впровадження CRM-системи Planfix тримаємо зв’язок із замовником:
Результати впровадження CRM-системи Planfix в компанії-забудовника
1. Перевели базу клієнтів під контроль замовника. Перенесли базу даних, всі відомості про клієнта, угоди та розрахунки у володіння Замовника.
2. За допомогою гнучкого шаблону завдань інформація про об’єкти зосереджена тепер в одному місці й оновлюється автоматично з огляду на дані, що вносяться в систему.
3. У картці Контакти та Угоди міститься ключова інформація про клієнтів компанії, про те, на якому етапі воронки вони перебувають, сума їхніх платежів та інші відомості.
4. Розстрочка та заробітна плата тепер розраховується автоматично за допомогою калькулятору.
5. Дали можливість додавати до CRM необхідні модулі на майбутнє.
Завдяки налаштованому функціоналу впровадженої CRM-системи Planfix вдалося: