fbpx ...

всі дзвінки безкоштовні

UA
RU

СRM-система для пунктів обміну валют. Комунікація, облік філіалів та курс валют в одному просторі

case image hero




Один відділ не знає, чим займається інший, а робота в різних локаціях тільки створює нові перепони в комунікації команди. Ця проблема знайома тим, хто має окремий кол-центр та мережу магазинів. І цю проблему можна розв’язати завдяки інтеграції CRM-системи.

Клієнт
Мережа обміну валют
Тип бізнесу
Сфера послуг
CRM-система
Planfix
Час на впровадження
1 тиждень
Головний запит клієнта — синхронізувати та оптимізувати роботу кол-центру, що приймає замовлення на обмін валюти та безпосередньо роботу касирів. Додатково — облік фінансів у системі.

1. Створили автоматизовану воронку продажів для швидкої комунікації між філіями.
2. Налаштували автоматичне оновлення курсу валют щодня.
3. Створили ресурс для контролю руху валют у кожній філії.
4. Синхронізували роботу менеджерів та касирів.
5. Підключили різні канали комунікації з клієнтами та налаштували чат-бот з автоматизаціями.

Як ми це зробили?

Перше наше завдання — створити зручні для відділу продажів картки товарів та воронки продажів. Тому в картці заявки клієнта ми одразу налаштували автоматичний підрахунок суми замовленої операції. У такий спосіб система автоматично рахувала суму результату обміну, враховуючи поточний курс валют та суму продажу або покупки. Поля назви угоди та результату заповнюються автоматично, що дає змогу економити час на створення заявок від клієнтів.

case image example
case image example

У картці заявки також було створено декілька філій, щоб касири отримували лише актуальні заявки та управління залишками коштів було ефективнішим.

Під час налаштування карток ми врахували, що касир має підтвердити можливість проведення операції, зважаючи на наявні гроші в касі. Тому у воронці з’явився етап «Підтвердження касиром», де можна побачити суму та валюту відхилених операцій, щоб скоригувати роботу та не втрачати прибуток.

Аналітика

У картку кожного контакту ми додали аналітику, яка дає змогу одразу побачити всю інформацію про клієнта: про дати замовлень, загальну суму продажів та покупок, порівняльну інформацію про філіали, кількість успішних та невдалих замовлень та дані за кожною валютою. Невдалими замовленнями система вважала замовлення, які були скасовані касиром через відсутність необхідної валюти. У майбутньому це дасть змогу розробити систему лояльності та персоналізовані пропозиції для постійних клієнтів.

case image example
case image example

Також окремі аналітичні можливості має розділ «Контакти», де можна відфільтрувати клієнтів та заявки за багатьма параметрами. Це дає змогу дізнатися найрезультативніший канал надходження заявок, найефективнішу філію та найзатребуваніші валюти.

Курс валют

Курс валют — важливий складник для коректної роботи цієї CRM. Тому ми додали:
1. Автоматичне щоденне оновлення курсу валют (згідно з курсом НБУ).
2. Оновлення курсу валют у будь-який час за командою менеджера.
3. Можливість налаштувати оновлення курсу валют, спираючись на інші джерела (ПриватБанк, МоноБанк тощо).
4. Додавання визначеного адміністратором % до офіційного курсу у разі, якщо обмінник працює за такою схемою.

case image example
case image example

У картці курсу валют також додано можливість побачити загальну суму продажів певної валюти, залишки в кожній філії та відстежувати власне курс обміну (покупок та продажів).

Канали комунікацій

Для оптимізації роботи ми створили чат-боти для популярних месенджерів, інформація з яких автоматично потрапляє в CRM. Ми запрограмували окремі команди, щоб заповнення полів у заявках потребувало мінімум залученості менеджера.

Так повідомлення «купити 800$» автоматично створювало заявку із заповненими полями. Касиру залишалося тільки підтвердити чи скасувати заявку.

Для касирів також було створено чат-бот, який оперативно оновлював та надсилав в чат Telegram інформацію щодо нових замовлень: суму операції та останні 4 цифри номеру телефону, на який заброньовано валюту. Це дозволило оптимізувати витрати часу команди та полегшити контроль замовлень.

case image example

Висновки

Завдяки взаємодії в єдиній системі ефективність роботи кол-центру та касирів кожної філії підвищилася. Менеджери могли перевірити наявність потрібних валют у філіях та спрямувати клієнта туди, де його запит зможуть опрацювати, а касирів завжди було поінформовано про нових клієнтів і вони могли контролювати наявність валюти.

Автоматизації оновлень курсу валют та чат-бот дали змогу зменшити час менеджерів на роботу в системі. А це запорука ефективності впровадження CRM-системи.

Аналітика за різними пластами в системі дала змогу керівництву підвищити прибуток компанії завдяки спрямуванню інвестицій у найефективніші канали.

Прагнете впровадити CRM-систему, яка задовольнить усі потреби вашого бізнесу та сприяє збільшенню вашого прибутку? Заповнюйте форму для безоплатної консультації з нашими спеціалістами.

Також ми прорахували та передбачили можливі ризики бізнес-процесу клієнта:

Сподобався кейс?

    Приєднуйся до нашої email-розсилки

    Підписуючись ви погоджуєтесь зі стандартною політикою конфіденційності

    Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!

    image person ceo

    Сергій Тимчук

    CEO «CRM Solutions»

    image contact laptop





      Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45 Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00