Один відділ не знає, чим займається інший, а робота в різних локаціях тільки створює нові перепони в комунікації команди. Ця проблема знайома тим, хто має окремий кол-центр та мережу магазинів. І цю проблему можна розв’язати завдяки інтеграції CRM-системи.
Клієнт: мережа обміну валю
Тип бізнесу: сфера послуг
CRM-система: Planfix
Час на впровадження: 1 тиждень
Головний запит клієнта — синхронізувати та оптимізувати роботу кол-центру, що приймає замовлення на обмін валюти та безпосередньо роботу касирів. Додатково — облік фінансів у системі.
Перше наше завдання — створити зручні для відділу продажів картки товарів та воронки продажів. Тому в картці заявки клієнта ми одразу налаштували автоматичний підрахунок суми замовленої операції. У такий спосіб система автоматично рахувала суму результату обміну, враховуючи поточний курс валют та суму продажу або покупки. Поля назви угоди та результату заповнюються автоматично, що дає змогу економити час на створення заявок від клієнтів.
У картці заявки також було створено декілька філій, щоб касири отримували лише актуальні заявки та управління залишками коштів було ефективнішим.
Під час налаштування карток ми врахували, що касир має підтвердити можливість проведення операції, зважаючи на наявні гроші в касі. Тому у воронці з’явився етап «Підтвердження касиром», де можна побачити суму та валюту відхилених операцій, щоб скоригувати роботу та не втрачати прибуток.
У картку кожного контакту ми додали аналітику, яка дає змогу одразу побачити всю інформацію про клієнта: про дати замовлень, загальну суму продажів та покупок, порівняльну інформацію про філіали, кількість успішних та невдалих замовлень та дані за кожною валютою. Невдалими замовленнями система вважала замовлення, які були скасовані касиром через відсутність необхідної валюти. У майбутньому це дасть змогу розробити систему лояльності та персоналізовані пропозиції для постійних клієнтів.
Також окремі аналітичні можливості має розділ «Контакти», де можна відфільтрувати клієнтів та заявки за багатьма параметрами. Це дає змогу дізнатися найрезультативніший канал надходження заявок, найефективнішу філію та найзатребуваніші валюти.
Курс валют — важливий складник для коректної роботи цієї CRM. Тому ми додали:
У картці курсу валют також додано можливість побачити загальну суму продажів певної валюти, залишки в кожній філії та відстежувати власне курс обміну (покупок та продажів).
Для оптимізації роботи ми створили чат-боти для популярних месенджерів, інформація з яких автоматично потрапляє в CRM. Ми запрограмували окремі команди, щоб заповнення полів у заявках потребувало мінімум залученості менеджера.
Так повідомлення «купити 800$» автоматично створювало заявку із заповненими полями. Касиру залишалося тільки підтвердити чи скасувати заявку.
Для касирів також було створено чат-бот, який оперативно оновлював та надсилав в чат Telegram інформацію щодо нових замовлень: суму операції та останні 4 цифри номеру телефону, на який заброньовано валюту. Це дозволило оптимізувати витрати часу команди та полегшити контроль замовлень.
Завдяки взаємодії в єдиній системі ефективність роботи кол-центру та касирів кожної філії підвищилася. Менеджери могли перевірити наявність потрібних валют у філіях та спрямувати клієнта туди, де його запит зможуть опрацювати, а касирів завжди було поінформовано про нових клієнтів і вони могли контролювати наявність валюти.
Автоматизації оновлень курсу валют та чат-бот дали змогу зменшити час менеджерів на роботу в системі. А це запорука ефективності впровадження CRM-системи.
Аналітика за різними пластами в системі дала змогу керівництву підвищити прибуток компанії завдяки спрямуванню інвестицій у найефективніші канали.
Прагнете впровадити CRM-систему, яка задовольнить усі потреби вашого бізнесу та сприяє збільшенню вашого прибутку? Заповнюйте форму для безоплатної консультації з нашими спеціалістами.