опрацювання заявок
із соц. мереж та меседжерів;
фіксація продажів з маркетплейсів;
інтеграція зі складом;
автоматизація відправлень;
контроль фінансів.
Запрошуємо на безкоштовну консультацію, де відповімо на всі запитання, а також продемонструємо демо-версію CRM-системи.
Якщо вам не підходить готове рішення та необхідний індивідуальний підхід, тоді залишайте заявку на безкоштовну консультацію.
Дізнатися більшеЗапрошуємо на безплатну консультацію, під час якої визначимо потреби вашого бізнесу та підберемо готову CRM-систему, якою ви дійсно користуватиметесь.
P.S. Або відмовимо у впровадженні, якщо CRM-система не потрібна.
Залишити запит на консультаціюЩоб з’ясувати, чи підійде вашій компанії готове CRM-рішення, ми проводимо безплатну консультацію, під час якої дізнаємося про ваш бізнес усю необхідну інформацію.
Враховуючи ваші відповіді, ми зможемо зрозуміти, чи буде готова CRM-система оптимальною для вашого бізнесу. Якщо після консультації ми виявимо, що для вирішення потрібних завдань вам потрібна індивідуально налаштована CRM або якийсь інший інструмент — чесно повідомимо про це.
Не турбуйтесь! Ми впроваджуємо не тільки готові рішення, а й CRM-системи з можливістю гнучких налаштувань — Planfix та Perfectum. А також розробляємо індивідуальні налаштування CRM з нуля на базі Odoo для компаній із масштабними запитами та специфічними бізнес-процесами. Після консультації ми підкажемо, яку систему краще обрати для ваших цілей.
Впровадження та налаштування простих товарних CRM-систем коштує в середньому від 15 тис. грн. Для систем із гнучкими програмними налаштуваннями вартість становить від $1 600.
Термін реалізації готових CRM-рішень залежить від їхньої складності — у середньому цей процес триває близько 3 тижнів.
Навчання персоналу впровадженій готовій CRM-системі залежить від кількості користувачів. У разі, якщо це стосується певного відділу, ми проводимо стандартне навчання. Наприклад, для відділу продажів, де працює до 5 співробітників. Якщо CRM користуватимуться кілька відділів, а їхня загальна кількість перевищує 5 осіб, ми розробляємо індивідуальний план та погоджуємо його з керівниками відділів.
Стандартне навчання включає такі етапи:
Після навчання співробітникам потрібно приблизно два-чотири тижні для адаптації до нового функціоналу. Протягом цього часу ми активно спілкуємося з ними, відповідаємо на питання та шукаємо можливості поліпшити налаштування, щоб CRM була зручною та ефективною.
Потім ми продовжуємо підтримувати команду ще два тижні, допомагаючи людям стати впевненішими та самостійно вносити зміни в систему.
Також ми пропонуємо нову послугу — активну технічну підтримку. Вона передбачає підключення до акаунту клієнта та обмін зворотним зв’язком про те, як співробітники використовують систему. Для отримання цієї послуги можна придбати один із пакетів із певною кількістю годин технічної підтримки. Наразі ця послуга перебуває на стадії тестування — ми повідомимо клієнтам про її готовність.
Якщо ваша компанія має складні або унікальні бізнес-процеси, готове CRM-рішення може виявитися недостатньо гнучким для адаптації до ваших вимог. Також воно не підійде, якщо ваш бізнес має:
Звертайтеся за безплатною консультацією до нашого фахівця, і ми залюбки відповімо на них, а також допоможемо підібрати ідеальну готову CRM для вашого бізнесу.