fbpx ...

Команда — наша головна сила!

image-person
Привіт!

Сьогодні поспілкуємось з Сергієм Соловйовим — СМО компанії Solve Marketing та дізнаємося про:

1


Особливості роботи СМО.

2

Специфіку роботи з CRM Solutions.

Сергію, розкажи про свій досвід роботи у маркетингу. Скільки років ти у цій сфері?

Я займаюсь маркетингом вже 15 років. Більшість часу я працював на позиціях, які були пов’язані з performance-маркетингом. Його специфіка полягає у використанні інструментів, які б сприяли залученню клієнтів. Іншими словами, я займався безпосередньо лідогенерацією.

Окрім того, що я партнер в CRM Solutions, я також керую агенцією Solve Marketing, що надає послугу віддаленого відділу маркетингу для наших клієнтів.

Коли ми стали партнерами з CRM Solutions, разом зі мною до проєкту приєднався цілий відділ. Тому в цьому проєкті я не один, а з великою командою, яка складається з контент-маркетологів, дизайнерів, спеціалістів лідогенерації, аналітиків та інших спеціалістів.

Що найскладніше в роботі СМО?

Складно тверезо оцінювати та якісно перевіряти усі свої гіпотези. Навіть якщо здається, що прийшла геніальна ідея як залучити продажі — перевір та протестуй. Ніколи не думай, що ти вже все вмієш і знаєш — це лише завадить виконувати роботу. А для цього потрібні неабиякі внутрішні сили — визнати, що ти можеш помилятись.

Розкажи про проєкт CRM Solutions? Чим особлива ця співпраця?

В CRM Solutions я одночасно і партнер, і CMО. У мене вже був досвід партнерства з різними бізнесами, але у більшості випадків це був не зовсім позитивний досвід.

Але в CRM Solutions я швидко зрозумів, що це було правильне рішення — з такими партнерами, як Сергій та Наталя, працювати дуже приємно — я впевнений у їхній порядності та професіоналізмі та знаю, хто відповідає за які ланки. Зараз я чітко розумію, якими мають бути партнери: порядні, емоційно стабільні, послідовні та професійні — все це в нашому партнерстві присутньо :)

Сергію, як керівник з маркетингу, розкажи як ефективно організувати роботу команди з таким цікавим проєктом як CRM Solutions?

В роботі з CRM Solutions багато простору для творчості, тут важливо не намагатись зробити усе одразу, і в підсумку розгубити фокус уваги.



В нас є чіткий план розвитку проєкту, який містить конкретні задачі. Наприклад, створити цей сайт, на якому ви зараз читаєте це інтерв’ю, розвивати контент-напрямок, налаштувати лідогенерацію, розповідати про кейси команди та брати інтерв’ю у задоволених клієнтів.

До речі, опрацьовувати відгуки клієнтів — особливе задоволення у роботі з контентом для CRM Solutions. Адже компанія впроваджує та налаштовує CRM-системи, котрі допомагають збільшити прибуток бізнесів і клієнти за це вдячні. А іноді трапляються клієнти, які дякують за консультацію, на якій їм відмовили у впровадженні системи. Так трапляється, коли команда CRM Solutions бачить, що для розв’язання бізнес-задач потрібне інше рішення. Це неабияк впливає на рівень довіри клієнтів, яким зекономили гроші та допомогли реалізувати задум в оптимальний спосіб.

image
І про бізнеси: чи відрізняються, на твою думку, українські та закордонні підприємці?

Взагалі українські бізнесмени відрізняються від європейських тим, що більше ризикують, готові впроваджувати інновації, автоматизувати свою роботу та боротися за кожного клієнта:)

Як ти вважаєш, інтеграція CRM-систем може допомогти економіці України?

Так, звісно. Тут все просто: інтегруючи CRM-систему, бізнес починає заробляти більше та допомагає економіці України працювати. Ось проста формула, яка відображає місію CRM Solutions:

Працює CRM → Працює бізнес → Працює економіка.

Яка твоя мета в роботі з проєктом CRM Solutions?

Моя головна мета — зробити CRM Solutions лідером ринку CRM-інтеграторів України. Чому? Тому, що я знаю, які це круті спеціалісти. Понад шість років CRM Solutions працювали над якістю послуг та віддавали весь свій час клієнтам.

Ми були знайомі з Сергієм дуже давно, час від часу зустрічались на каву, щоб поділитися новинами. В якийсь момент ми зрозуміли, що хочемо працювати разом та почали обговорювати варіанти співпраці.

На мою думку, про підхід до роботи та професіоналізм CRM Solutions мають знати якомога більше клієнтів. І це є моя мета.

На чому грунтується партнерство CRM Solutions та Solve Marketing?

Наше партнерство та співпраця зараз базується на спільних цінностях та бажанню допомагати. У нас дуже схожа атмосфера в командах, відношення до роботи та результатів. Періодично ми проводимо спільні командні зустрічі та тімбілдінги, на яких всім комфортно та зручно, оскільки команди дуже схожі.

Що, на твою думку, відрізняє CRM Solutions від конкурентів?

Я розповім про три, на мій погляд, головні риси, що відрізняють CRM Solutions від інших компаній.

Перша риса, яку ми транслюємо зараз в усіх каналах комунікації, суттєво відрізняє CRM Solutions від конкурентів. Вони займаються підбором, впровадженням та навчанням роботі з CRM, якою дійсно користуються клієнти. Або відмовляє, якщо розуміє, що CRM-система бізнесові не потрібна на даному етапі.

По-друге, це — команда. Я добре розумію, яких саме людей шукали Сергій та Наталя. Це відкриті, порядні люди, які в першу чергу хочуть допомогти клієнтам. Вони спілкуються з бізнесом, прояснюють реальну потребу, рекомендують те, чим будуть користуватись, або рекомендують підрядників, які дійсно будуть корисні для бізнесу.

Третій пункт виходить з попередніх: це підхід до роботи.

CRM Solutions не впроваджують CRM-систему, щоб просто заробити гроші та піти. Для команди насправді важливо, щоб система працювала та давала користь бізнесу.

image
Дякую тобі за таке щире та справжнє інтерв’ю.