fbpx ...

Відповісти за 3 хвилини — інтеграція CRM-системи для 15 акаунтів

case image hero

Солодкі 15 або як збільшити прибуток кондитерської, поєднавши в системі ті самі 15 Instagram-акаунтів?!

Як ви вже зрозуміли, наш клієнт — кондитерська. Власник прагнув інтегрувати систему, яка б допомогла збільшити прибутки підприємства, покращити клієнтський сервіс та оптимізувати роботу відділу продажів. Класичний кейс, чи не так? Згодні!

Але є одне «але» — 15 Instagram-акаунтів, які необхідно поєднати в один організм, який безперебійно функціонує. Як ви вже зрозуміли, ми не жартували про їхню кількість:)

Та для нас, команди професіоналів CRM Solutions, немає нічого неможливого!

Заварюйте чай та сідайте якомога зручніше. Буде цікаво, обіцяємо!

Клієнт
Кондитерська
Тип бізнесу
Сфера послуг
CRM-система
Planfix
Час на впровадження
3 тижні
Наше знайомство, як завжди, почалось із консультації. Таким чином ми дізналися, якими інструментами та системами користувався клієнт до впровадження CRM:

- umnico — додаток, який дає змогу в одному вікні поєднати всі чинні акаунти із соцмереж;
- 15 Instagram-акаунтів для роботи.

Та сформулювали завдання, які мала розв’язувати майбутня CRM-система:

1

оптимізувати роботу відділу продажів та покращити клієнтський сервіс;

2

поєднати в одній системі роботу відділу продажів та відділу виробництва;

3

збільшити прибуток компанії.

Нам потрібна була система, яка завдяки гнучкості своїх налаштувань із легкістю поєднувала б у собі роботу двох відділів, два окремих бізнес-процеси. Тому з-поміж можливих варіантів ми зупинилися на Planfix завдяки гнучкості її налаштувань.

Два бізнес-процеси

Будь-який бізнес сфери послуг зазвичай має від 2-х основних процесів. Наша кондитерська — не вийняток! Мова йде про Продажі та процес виробництва — Кондитери.

Продажі

Мета цього процесу — комунікувати з клієнтом, взяти оплату за виріб та доставити його замовнику.

Кондитери

Мета — надати Відділу Продажів готовий кондитерський виріб.

Учасники процесів у системі представлені як Виконавець, Співробітник, Керівник та Клієнт.

Ці два процеси є складовими Угод, які укладаються для виконання Замовлення.

Як ми це зробили?

Співробітник — працівник відділу продажів, котрий працює із заявками та є ланкою, котра поєднує Клієнта та Виконавця.

case image example
case image example

Виконавець — співробітник компанії, котрий займається виробництвом кондитерського виробу. У системі він бачить тільки ті угоди, де бере участь. Картка Виконавця у Planfix має такий вигляд:

Керівник — користувач системи з необмеженим функціоналом. Окрім своїх угод бачить угоди своїх співробітників та комунікацію з клієнтами. Також може налаштовувати рівні прав та доступів у Planfix.

case image example
case image example

Клієнт — замовник, котрий спілкується з відділом продажів із метою придбати товар. Ми налаштували Planfix так, щоб Картка Контакту (клієнта, який звертається) створювалась автоматично із джерела звернення, у нашому випадку із соціальних мереж.

Замовлення — об’єкт угоди. Це — повідомлення, які приходять Співробітнику та містять такі дані:
- ім’я клієнта та акаунт в соцмережі;
- дата створення заявки;
- останній коментар та його дата;
- статус замовлення;
- кількість сповіщень та хто написав (клієнт або співробітник).

case image example
case image example

Листування в системі з клієнтом виглядає так:

Картка Контакту

Клієнт та його замовлення — ключові поняття в бізнесі, котрі, власне, і приносять прибуток. Без останнього існування бізнесу неможливе. Ми, як ніхто, знаємо цю аксіому, тому максимально зосередилися на роботі Картки Контакту у Planfix. Наша мета — зменшити час відповіді менеджера та побудувати сервіс, за послугами якого хочеться повернутися.

Як ми вже зазначили, Картка Контакту в системі створюється автоматично, коли клієнт спілкується з вами в Instagram: пише коментар під постом, залишає реакцію на сторіз або пише в директ.

case image example
case image example

Картка Контакту містить:
- ім’я акаунта;
- аватарку із соцмереж;
- дату створення заявки;
- посилання на акаунт клієнта;
- певний колір, який свідчить про певний статус заявки.

Менеджеру більше немає потреби вручну перемикатися між акаунтами та відповідати кожному клієнту: це все можна зробити в одному екрані, у Картці.

Також безпосередньо в Картці Контакту ми можемо переглянути замовлення клієнта.

case image example
case image example

Переписку та нові коментарі до замовлення.

Картка Контакту містить кнопки, за допомогою яких можна змінити статус замовлення клієнта:
- «Привітання» — етап відправлення вітального повідомлення;
- «Не успішно завершено» — статус, який ставиться менеджером вручну, якщо клієнт не оформив замовлення з будь-якої причини;
- «Спам». У цьому статусі задача та контакт видаляються автоматично;
- «Скрипти: Ціна» — система відправляє клієнту повідомлення з реквізитами для оплати замовлення;
- «Скрипти Укр» — повідомлення, написані українською;
- «Скрипти розмови» — система відправляє клієнту підготовлене повідомлення, наприклад: «Сподіваємось, ви залишилися задоволені. Поділіться з нами враженнями»;
- «Фото замовлення» — Planfix автоматично зберігає та додає до Картки Клієнта фото замовлення, яке відправляє клієнт;
- «Чернетка» — ми додали його на випадок помилки будь-кого зі співробітників: якщо керівник або виконавець помилилися зі статусом замовлення, він просто натискає «Чернетка» та обирає правильний статус.

case image example
case image example

Воронка Продажів

Ми налаштували Воронку Продажів для кожного бізнес-процесу (Продажі та Кондитери).

Planfix — не лише класична система обліку, де можна працювати із заявками та зверненнями. Також її можна використовувати як задачник.

За замовчуванням система виглядає так:

Ми адаптували її під клієнта та для швидкого доступу додали розділи:

- Контроль;
- Комунікація за сьогодні;
- Комунікація за весь час;
- Задачі;
- Обране — Мої дії;
- Звіти.

Робоче поле містить безпосередньо етапи Воронки Продажів, переписку з клієнтом та Хроніку, яка відображає останнє повідомлення клієнта.

case image example
case image example

Отже, ми налаштували Воронку Продажів Planfix безпосередньо під потреби клієнта. Тепер менеджери компанії не пропускають вхідні повідомлення, адже всі вони відображаються у Хроніці. Також зросла швидкість відповіді клієнтам: всі замовлення з актуальними статусами відображаються в робочому просторі Воронки Продажів конкретного менеджера.

Звіти

Відповідно до запиту клієнта ми налаштували звіти в розрізі: періоду, акаунта, співробітника, кількості лідів та конверсії.

Зокрема, звіти по кожному з менеджерів виглядають так:

case image example
case image example

Усі співробітники компанії мають доступ до звітів та можуть доналаштовувати параметри аналітики відповідно до власних потреб, натиснувши кнопку «Показати параметри».

Дані, які може задавати співробітник:
1. Тип аналітики. Наприклад, аналітика Воронки Продажів.
2. Дата.
3. Період.
4. Коментарі. Цей параметр відповідає за вхідні та вихідні повідомлення, а не коментарі до публікацій у соцмережах. Отже, Planfix не підтягує дописи з Instagram.

case image example
case image example

Також ми додали можливість прослідкувати кількість Instagram-замовлень у розрізі кожного з 15 акаунтів.

Та кількість звернень у розрізі акаунта.

case image example

Висновки

Прибуток — запорука існування будь-якого бізнесу. Запорука прибутку — клієнт, який не готовий довго чекати, коли ринок має безліч пропозицій. У сучасних реаліях ви маєте 3 хвилини на відповідь або клієнт йде від вас.

Ми врахували цей чинник та побажання власника бізнесу при інтеграції та налаштуванні CRM-системи Planfix, а тому змогли:

1

оптимізувати роботу відділу продажів. Менеджеру більше немає потреби перемикатися між Instagram-акаунтами, щоб відповісти. Усі повідомлення зібрані в одному робочому просторі. Ба більше, менеджер не пропустить жодне з них, адже абсолютно всі запити відображаються у Хроніці системи. Для швидкої відповіді ми налаштували скрипти — передбачені відповіді на питання та заперечення клієнта, які відправляються за натиском однієї кнопки у Planfix.

2

В одній системі поєднали два бізнес-процеси: Відділ Продажів та Відділ Виробництва. Відтепер у системі кондитери бачать усі замовлення та задачі, у яких беруть участь.

3

Отже, ми змогли не лише залучити нових та збільшити відсоток тих, хто повертається за послугою, клієнтів, а й збільшити прибуток компанії на 20 %.

Сподобався кейс? Поділіться посиланням на нього у соцмережах! Або ви власник бізнесу та прагнете покращити клієнтський сервіс та збільшити прибуток? Не гайте часу та записуйтесь безкоштовну консультацію від нашого спеціаліста в формі нижче!

Також ми прорахували та передбачили можливі ризики бізнес-процесу клієнта:

Сподобався кейс?

    Приєднуйся до нашої email-розсилки

    Підписуючись ви погоджуєтесь зі стандартною політикою конфіденційності

    Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!

    image person ceo

    Сергій Тимчук

    CEO «CRM Solutions»

    image contact laptop



      Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45 Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00