Впровадження альтернатив AMOCRM
Недоліки AmoCRM системи
01Аналоги та альтернативи AmoCRM системи
02Етапи застосування
03Кейси
04Розповсюджені питання
05Чим замінити російську систему AmoCRM?
Безкоштовна консультація, впровадження та навчання команди. Дізнайтесь, які українські та зарубіжні CRM підходять вашому бізнесу. Підберемо оптимальну систему під ваші потреби.
AmoCRM — це класична хмарна CRM-система, що дозволяє зберігати дані про клієнтів та встановлювати з ними довгострокові стосунки.
Крім управління контактами та угодами, CRM також дозволяє організувати та автоматизувати продажі та маркетинг. Включає інтеграції з популярними сервісами, аналітику та звітність.
AmoCRM найбільш ефективна для відділів продажів з довгим циклом угоди, тому не підходить для більшості офлайн-магазинів.
Недоліки AmoCRM системи
AmoCRM — російський сервіс. Через повномасштабне вторгнення росії на територію України майже весь український бізнес відмовився від сервісів країни-агресора, щоб не сприяти розвитку її економіки.
CRM Solutions — не виняток! Ми не співпрацюємо з російськими компаніями та не маємо наміру підтримувати бізнес країни-терориста. Тому закликаємо й вас обирати українські чи зарубіжні CRM-системи.
В системі немає складського обліку та відсутня автоматична синхронізація залишків продукції.
Крім оплати основного тарифу існують додаткові витрати на підключення певних функцій.
Висока ціна впровадження AmoCRM та налаштування для e-commerce, оскільки ця система більшою мірою орієнтована на послуги.
Може будь-якої миті припинити роботу в Україні через санкції та видалити всі дані вашого бізнесу.
Велика кількість багів у роботі CRM-системи.
Складний інтерфейс.
Відсутність оперативної техпідтримки та ігнорування проблем клієнтів протягом тривалого часу.
Немає можливості підключити особистий Viber та Telegram. Зробити це можна лише за допомогою сторонніх сервісів, що часто призводить до некоректної роботи.
Аналоги та альтернативи AmoCRM системи
Чим замінити російську хмарну CRM-систему AmoCRM? Якщо замислюєтесь над цим — ви на правильному шляху! Нижче зібрали приклади українських та західних альтернативних CRM.- незамінний помічник для бізнесу у сфері e-commerce;
- готова інтеграція з маркетплейсами, службами доставки та сервісами онлайн-банкінгу;
- регулярні операційні оновлення та швидка техпідтримка.
- підходить для малого та середнього бізнесу;
- заточена під європейський ринок;
- гнучкий хмарний інструмент планування та продажів.
- підходить для малого та великого бізнесу;
- підтримка клієнтів у режимі реального часу;
- проста у використанні навіть для новачків.
- ідеальна програма для салонів краси;
- автоматизує рутинні процеси та економить час;
- має багато тарифів, вибір яких залежить від кількості працівників.
- багатофункціональний та зрозумілий інструмент управління;
- простий інтерфейс, регулярні поновлення, швидка техпідтримка;
- гнучке та адаптивне налаштування системи, відповідно до потреб компанії.
- інтегрований пакет для керування всіма основними аспектами бізнесу;
- має понад 40 програм для бізнесу;
- одна з найкращих за ціною та швидкістю впровадження.
Етапи впровадження:
Розповсюджені питання
Яка CRM підійде до мого бізнесу?
- Які інструменти ви використовували раніше?
- Які бізнес-процеси існують у вашій компанії?
- Які процеси ви хотіли б відстежувати за допомогою системи CRM?
- Які функції найбільш важливі для вас насамперед?
Що робити, якщо обрана CRM мене не влаштує?
Які переваги застосування CRM-системи?
- автоматизація бізнес-процесів;
- утримання клієнтів;
- отримання актуальної аналітики з відділу продажу;
- прискорення процесу обробки заявок до 50%;
- збільшення прибутку до 30%.
Які дані можна інтегрувати з тими системами CRM, які ми впроваджуємо?
- соціальні мережі та месенджери;
- IP-телефонія;
- пошта;
- фінансові послуги та обробка платежів;
- маркетингові платформи;
- системи управління складом та логістикою;
- інтернет-магазини;
- послуги управління проектами;
- та багато іншого.
Скільки коштує впровадження CRM-системи?
- річної ліцензійної підписки на певну CRM;
- додаткових існуючих інтеграцій, якщо такі є;
- розроблення спеціальних налаштувань чи доробок, якщо потрібна інтеграція, яка нині недоступна.
Як проходить консультація щодо підбору CRM?
Бізнес-аналіз складається з таких етапів:
- «Занурення» нашого експерта у бізнес-процеси компанії для впровадження оптимальної CRM-системи.
- Створення технічного завдання.
- Аудит внутрішніх процесів компанії.
- Рекомендації щодо бізнес-процесів.
- Створення структурованого резюме.
- Рекомендації щодо оптимізації ефективності роботи вашої команди.
- Підбір оптимальної CRM-системи.
Що входить у впровадження CRM?
Нижче наведено деякі з них:
- Створення технічного завдання.
- Інтеграція із соціальними мережами.
- Налаштування карток контактів та угод.
- Визначення етапів продажу.
- Конфігурація картки угоди.
- Підключення телефонії.
- Навчання співробітників користування CRM.
- Інші функції, що приносять додаткову цінність.
Як відбувається налаштування CRM-системи?
- Формування технічного завдання.
- Рекомендації щодо інтеграцій та віджетів.
- Конфігурація автоматизації процесів.
- Навчання співробітників.
- Надання технічної підтримки.
Який термін реалізації впровадження CRM-системи?
Як відбувається навчання персоналу роботі із впровадженою CRM-системою?
Процес стандартного навчання включає такі етапи:
- Надання клієнту відео, яке демонструє основні функції CRM-системи.
- Демонстраційний відео-зв’язок, в якому детально пояснюються можливості системи.
- Після першого заняття надаємо домашні завдання, які вимагають ознайомлення з функціоналом CRM-системи та зворотнього зв'язку. Ми також надаємо відео та текстові інструкції для більш глибокого розуміння системи.
- Проведення тестування для перевірки рівня знань працівників.
- Після надання звіту від керівника відділу або відповідального за навчання проводиться додаткове навчання, яке включає детальний розгляд роботи з CRM-системою, відповіді на запитання. Проводимо повторну демонстрацію функціоналу, якщо це необхідно.
- Ми також приймаємо пропозиції щодо покращення системи та вносимо відповідні зміни до налаштувань, щоб забезпечити зручне та ефективне використання CRM-системи.
Як здійснюється підтримка та оновлення впровадженої CRM-системи?
Як це працює? Після навчання співробітникам потрібно приблизно два-чотири тижні на адаптацію до нових функцій. Протягом перших двох тижнів ми активно підтримуємо спілкування з ними, відповідаємо на питання, що виникають, і виявляємо, які налаштування можна покращити, щоб зробити CRM більш зручною та ефективною. У наступні два тижні ми продовжуємо підтримувати команду, щоб співробітники почувалися впевненіше та починали самостійно вносити зміни до системи.
Далі підтримка та розвиток системи здійснюються на запит клієнта. Якщо у клієнта виникає потреба у додатковому функціоналі, або якщо він стикається з певним бізнес-завданням, з яким він не знає, як упоратися, існує можливість звернутися до нашого бізнес-аналітика для проведення консультації та отримання рекомендацій.
Важливо відзначити, що CRM-система буде розвиватися разом з вами та вашою компанією у зв'язку з появою нових відділів, співробітників, функцій, зміною принципів взаємодії з клієнтами, а також появою нових каналів для їхнього залучення тощо.
Ми готуємо нову послугу — активну технічну підтримку. Це означає, що ми будемо підключатися до облікового запису клієнта та обмінюватися зворотнім зв'язком щодо того, як співробітники використовують систему. Щоб скористатися цією послугою, необхідно придбати один із пакетів із певною кількістю годин технічної підтримки. Наразі ця послуга — на стадії тестування, і ми обов'язково повідомимо клієнтів, коли вона буде готова.
Інтеграція ефективного CRM-рішення починається з консультації!
Сергій Тимчук
CEO «CRM Solutions»