fbpx ...

Команда — наша головна сила!

image-person
Привіт!

Сьогодні ми поспілкуємось з Катериною Білоконь — керівником відділу комунікацій компанії SOLVE MARKETING та маркетологом проєкту CRM Solutions. Ми обговоримо такі теми:

1

Що найскладніше у роботі маркетолога.

2

Як виміряти успіх у роботі маркетолога.

3

Важливість CRM-систем для сучасного бізнесу.

Катю, розкажи, будь ласка, як довго ти працюєш у сфері маркетингу?

Я починала свій шлях як SMM-менеджер у всеукраїнському інтернет-ЗМІ. Потім стала помічником маркетолога та почала займатись власне маркетингом. Тоді я шукала й залучала клієнтів, що розміщували рекламу та статті з посиланнями на продукт на нашому ресурсі. Якщо порахувати, у маркетингу я працюю понад 4 роки.

Що для тебе успіх?

Для мене успіх — відчувати, що я на своєму місці, моя робота має сенс та приносить результати. Мені важливо, щоб ці результати стосувались не лише тих, з ким я взаємодію, а й глобально робили цей світ краще, цікавіше або простіше.

Як ти вважаєш, як виміряти успіх в роботі маркетолога?

Для кожного проєкту прописується мета співпраці. Іноді маркетолог, який працює з проєктом, ставить цю мету вище ніж те, що обговорюється з клієнтом. Тому, я думаю що для маркетолога успіх — це досягання його власних цілей. Вони перевершують очікування клієнта, і клієнт це цінує.

Як ти вважаєш, що найскладніше у роботі маркетолога?

Найважче — не втратити бажання тестувати більше гіпотез. Дуже важливо не зупинятись, навіть коли здається, що перша гіпотеза — єдина вірна. В маркетингу завжди має бути багато варіантів та всі вони потребують перевірки. Іноді перша гіпотеза дає гарні результати, а з часом її ефективність падає, і потрібно знаходити новий шлях до уваги аудиторії. Коли ми маємо резервні припущення, то можемо приносити постійний результат завдяки кільком шляхам досягнення мети. Добре, коли на це є ресурс і ми не обмежені одним каналом взаємодії з потенційними клієнтами.

Також необхідно завжди думати наперед. Як ми будемо привертати увагу аудиторії, коли обраний нами тренд втратить актуальність або текст оголошення буде вивчений напам’ять?

А що найскладніше у роботі маркетолога, який працює над просуванням такого специфічного продукту як CRM Solutions?

Складно знайти спільну мову з цільовою аудиторією, тому що продукт може бути недостатньо зрозумілим. Завдяки рекламним кампаніям ми стисло пояснюємо, що таке CRM-система та навіщо вона потрібна. Ми націлені не лише на тих, хто вже мав досвід роботи з CRM-системою та бажає перейти на українські або закордонні аналоги. Нам важливо допомогти підприємцям перевести бізнес від формату “блокноти та Excel” до цифрового ведення обліку клієнтів. Перш за все ми пояснюємо, що це не страшно та перехід на CRM-систему допоможе пришвидшити роботу, підвищити ефективність та вплине на фінансовий результат.

Що для тебе найцікавіше у роботі з CRM Solutions?

Найцікавіше — це пошук аудиторії. Зараз ми націлені на власників усіх українських бізнесів. Вони можуть шукати інтегратора своєї першої CRM-системи або переходити на інші. Але така аудиторія себе дуже швидко вичерпує, тому кожного разу необхідно вигадувати новий спосіб привернути її увагу. Для цього ми регулярно оновлюємо рекламні тексти та креативи, щоб не набридати однотипною рекламою тим, хто нас вже бачив.

Також ми шукаємо, що може зацікавити іншу групу цільової аудиторії. Наприклад це може бути одна з переваг продукту: для одного підприємця важливо автоматизувати звіти, а іншому необхідно налаштувати ремаркетинг, а хтось мріє про складський облік :)

CRM-системи — це про взаємостосунки компанії та клієнта. Як ти вважаєш, чи всім бізнесам необхідні CRM-системи?

На мою думку, CRM-система необхідна кожному бізнесу. Це — постійний зв’язок з клієнтом. Комунікація та звʼязок з клієнтами стоїть на одному рівні з якістю продукту, що створює бізнес. Люди довіряють людям! Тому клієнти завжди звертають увагу на ставлення до себе. Якщо про людину не забувають, вітають зі святами та регулярно нагадують про себе, запитують про якість обслуговування та знають історію взаємодії з бізнесом — це підвищує рівень лояльності.

Без CRM-системи у клієнта складається враження, що він — лише один контакт із великого списку, а менеджер не намагається згадати нічого про людину, з якою комунікує.

CRM-система дозволяє покращувати рівень комунікації зі споживачем, відстежувати її якість та не забувати про клієнта, заради задоволення потреб якого бізнес було створено.

image
Яка, на твою думку, місія у CRM Solutions?

Місія CRM Solutions — допомогти українським бізнесам зберігати взаємовідносини з клієнтами за допомогою CRM-системи.

Нам важливо донести підприємцям, що технології на кшталт CRM-систем спрощують життя команди. Вони дозволяють не тримати всю інформацію в голові та працювати ефективніше.

Яку пораду ти дала б читачам нашого інтерв’ю?

Ніколи не бійтеся занурюватися у щось нове, можливо незрозуміле, що вас лякає. Це не просто зона росту, вихід з зони комфорту та інші гучні фрази. Це — про сміливість та характер. А ми, українці, дуже сміливі й в роботі, і у житті. Тож я раджу ніколи не боятися робити щось незвичне і нове.

Дякую тобі дуже за цікаве та пізнавальне інтерв’ю.

Дякую!