fbpx ...

Команда — наша головна сила!

image-person
Привіт!

Сьогодні познайомимося з Ренатою Корецькою — інтеграторкою CRM-систем. Поговоримо про:

1

Характерні особливості інтеграторів.

2


Місію компанії.

3


Цілі та мрії.

Розкажи коротко про себе: хто ти за освітою, яке у тебе хобі?

За освітою я аналітик комп'ютерних систем, викладач. Деякий час я викладала. А так, здебільшого була маркетологом.

У CRM Solutions потрапила завдяки Сергію. Познайомилась з ним, коли він організував Одеський центр координації волонтерів. Через знайомого я доєдналась до центру та почала допомагати їм з робочими процесами.

Пізніше Сергій мене запросив до компанії. Для мене це було вперше, до цього ніколи не стикалася з інтеграцією CRM-систем, але знала, що це таке.

А можеш детальніше розказати про попередній досвід роботи?

Я працювала одразу після закінчення інституту: спочатку у магазині «Цитрус» технічним фахівцем. Потім понад рік викладачем, а ще протягом 3 років працювала в маркетинговій агенції, тепер — у CRM Solutions.

Тобто ти все життя була більше пов’язана з такою, технічно-аналітичною сферою діяльності.

Так, все правильно. Майже вся робота була пов’язана з технікою, системами та аналізом бізнес-процесів. Я взагалі люблю розкладати складні системи на маленькі складові. І, напевно, саме тому, мені легко з технікою та програмним забезпеченням.

Я швидко занурююсь та розбираюсь в цьому. Напевно, це і було важливою якістю, завдяки якій мене покликали в CRM Solutions.

На мою думку, скрупульозність — саме та риса, яка має бути у людини-інтегратора CRM-системи.

Так, але ще важливо, щоб інтегратор міг поставити себе на місце власника бізнесу та допомогти йому зрозуміти складові та принципи його бізнес-процесу.

А якщо говорити безпосередньо про тебе у компанії, яка твоя зона відповідальності, чим ти займаєшся?

Я — інтегратор. Людина, яка проводить аналіз бізнесу, процесів у ньому та відповідно до результатів налаштовує CRM-систему. Тобто в плані налаштування я закриваю технічні моменти, працюю безпосередньо у відділі виробництва, разом із Наталією.

На твою думку, хто краще працює: люди, машини або автоматизованi системи?

Дуже складне питання. Тут потрібен не один вечір і не один келих вина на роздуми:)





Але так, загалом, я б обрала людину, яка схожа на мене за темпераментом. Людину, яка може подивитися на ситуацію в цілому, яка здатна рефлексувати та розуміє, як влаштовані процеси.

Машина так не зробить, їй просто недоступна та незрозуміла людська логіка. Вона не осягне, чому клієнт вирішив вести бізнес таким, а не іншим чином. Наше «людське» завдання — адаптувати CRM-систему під бізнес конкретної людини. Машині таке не під силу, тут потрібен гнучкий людський мозок.

image
Тоді що найскладнiше у твоїй роботi — у роботi iнтегратора CRM-системи?

Особисто мені найскладніше дається комунікація з клієнтом.

Ми маємо досвід та велику кількість проєктів, розуміємо, як краще організувати певний процес, та як буде зручніше безпосередньо для клієнта. І тут найскладніше — пояснити замовнику, як має виглядати фінальний результат.

В першу чергу, це стосується людей, котрі не готові сприймати інформацію: вони вважають, що лише їхня позиція та точка зору правильні.

А як ти думаєш, чому тоді вони звертаються до iнтеграторiв?

Не знаю, тут можуть бути різні причини.

У мене є припущення, що на якихось бізнес-курсах таким підприємцям сказали, що CRM-система — це дуже круто, її необхідно впроваджувати, а ви маєте бути гнучкими до змін.

А дехто приходить, бо не розуміє, чому падають показники та КРІ. Такі підприємці мають надію, що ми — чарівники та одразу все виправимо. Для них ми — останній варіант все розрулити.

А що тоді тобі найбільше подобається у своїй роботі?

Сам процес інтеграції ділиться на декілька частин: комунікація, налаштування, аналіз. Я кайфую від останнього. Коли ти сідаєш з клієнтом та дві години розбираєш бізнес-процеси його компанії, намагаєшся зрозуміти його болі та задачі, що йому подобається та не подобається. І дуже круто, коли трапляється така ж людина, яка у захваті від аналізу та всіх цих процесів.

Чудово! А як би ти тоді пояснила, що таке CRM-система та кому вона точно потрібна?

Наведу приклад того, як я пояснювала мамі, викладачці зарубіжної літератури. CRM-система — це така програма, що нагадує коробочку, в яку потрапляють з кількох боків різноманітні фігурки, а всередині неї відбуваються процеси, які дозволяють розподілити їх необхідними каналами.

У результаті ти сортуєш різні фігурки окремо: квадратні до квадратних, кругленькі до кругленьких, трикутні до трикутних. Ти можеш їх порахувати, зрозуміти їх походження та визначити, хто закинув цю фігурку. Це досить кумедне пояснення, але, як на мене, вичерпне.

Дуже цікаво, дякую. Поділися, як ти вимірюєш успіх в роботі?

У мене є власний чек-лист. Через те, що я — системна людина, тішуся, коли всі пункти чек-листа закриті. Якщо цього нема, я відчуваю біль:)

Як ти вважаєш, яка у тебе суперсила як у iнтегратора CRM-систем?

Суперсила? Думаю, вона в тому, що я дуже швидко можу адаптуватись та перебудувати свою роботу. Можу посидіти, розібратися в іншій системі та піти її налаштовувати.

Якщо трошки пофантазувати, яка, на твою думку, мiсiя у CRM Solutions та яка особисто твоя роль у цiй мiсiї?

Не знаю, у мене дуже складні відносини із самим поняттям місії. Здається, іноді місія — це просто бажання добре заробляти та залучити клієнтів. Як на мене, здебільшого місія створюється, щоб певну групу людей схилити на свій бік та заробити більше грошей. Це моя особиста думка.





Я не знаю, яка місія саме у CRM Solutions, але знаю та впевнена, що ми просто робимо корисну справу. Поки мені здається, що ми — група людей, які приносять конкретну користь та яким подобається те, чим вони займаються.

А яка моя роль? Я — та людина, яка є незамінною мурахою в цьому мурашнику, котра будує цей будиночок та допомагає не лише своїм, а й іншим. Ось і все. Я так себе оцінюю.

image
І останнє питання: яка твоя найбільша мрія?

Навіть не знаю. Це питання з тих, про які я ніколи не думала. Зазвичай, я ставлю цілі та досягаю їх. Намагаюся викорінити в собі це фантазерство, бо деколи це забирає забагато часу.

Та все ж одну мрію можу виділити. Я дуже давно хочу поїхати на Мачу-Пікчу. Залізти на цю гору, сподіваюся, що там нікого не буде. Просто видертися та зустріти світанок.

Хочу побажати, щоб твоя мрія здійснилась якнайшвидше! Вийшло дуже круте інтерв’ю, дякую тобі.