У сучасному бізнесі важлива клієнтоорієнтованість. А CRM-системи створені, щоб збирати дані, автоматизувати процеси, вести облік і робити звіти. Чат-боти так само миттєво обслуговують клієнтів за допомогою запрограмованих відповідей або штучного інтелекту. Поєднавши CRM і чат-бот в одне ціле, ви підвищуєте ефективність роботи завдяки автоматичній обробці запитів персоналізації пропозицій. Про ці та інші переваги інтеграції CRM-систем і чат-ботів розповідаємо в цій статті.
Зібрали 5 найсуттєвіших можливостей, які відкриють для вашого бізнесу CRM-система й чат-бот.
Погодьтеся, що далеко не кожен бізнес може найняти стільки менеджерів, скільки потрібно, щоб забезпечити безперервну підтримку клієнтів. Але CRM-система з чат-ботом без проблем працюватиме 24/7. Програмному забезпеченню не потрібні перерви, вихідні чи відпустки. Поки працівники розв’язують стратегічні питання, автоматизована платформа буде самостійно відповідати на типові запити в реальному часі.
А ще чат-бот може активувати покинуті кошики. Якщо клієнт обрав продукт, але не здійснив покупку, платформа може автоматично надіслати нагадування. Такий підхід може збільшити продажі й прибуток компанії.
Ви можете більше дізнатися про способи повернення клієнтів до покинутих кошиків, прочитавши нашу статтю.
Зниження витрат на обслуговування
Автоматизація обслуговування клієнтів зменшує навантаження на менеджерів і дає змогу залучити їх до вирішення більш складних завдань. До того ж система може працювати цілодобово, що збільшує кількість замовлень без додаткових витрат. Тож ви можете не лише економити, а й збільшувати прибутки.
Швидкий доступ до інформації
Чат-боти, інтегровані з CRM-системою, отримують миттєвий доступ до централізованої бази клієнтських даних. Інформація в ній систематизована, відфільтрована за покупцями та іншими критеріями. Це дає змогу швидко знаходити потрібні дані для якісної консультації.
У чат-боті клієнт отримує відповідь за лічені секунди. Якою б не була кількість запитів, швидкість обслуговування не знизиться, тоді як на відповідь менеджера часто доводиться очікувати. А якщо клієнт піде, не отримавши інформацію, то може більше ніколи не повернутися. Тож час обробки запиту впливає не лише на задоволеність клієнтів, а й на кількість укладених угод.
Не менш важливо, що CRM-система збирає дані про взаємодії з клієнтом. Так компанія зможе надавати більш релевантні та індивідуальні відповіді, адаптовані до потреб кожного. Наприклад, якщо клієнт раніше купував одяг чи взуття певного розміру, то в наступному замовленні чат-бот запропонує доступні варіанти, які відповідатимуть його запитам. Так людина відчуває персональний підхід та увагу до особистих потреб. А позитивний досвід взаємодії з компанією мотивує клієнта повертатися.
Щоб CRM-система разом із чат-ботом справно працювала й приносила результат, потрібно подолати виклики. Ось деякі з них.
Вибір відповідної CRM-системи й чат-бота
Із вибором вдалого рішення вам може допомогти провідний інтегратор CRM Solutions. Ми підберемо CRM-систему, якою ви дійсно будете користуватися, або відмовимо від впровадження. А якщо у вас уже є система, ми можемо здійснити комплексне налаштування, інтегрувати сайт, чат-бот тощо.
Маємо для вас декілька дієвих порад для вибору чат-боту. Перш за все звертайте увагу на можливість та спосіб інтеграції. Без цього об’єднати чат-бот із CRM-системою та іншим ПЗ не вдасться.
Також перевірте опції кастомізації. Чат-бот має підлаштуватися під ваші потреби, упоратися з наявним обсягом замовлень і бути готовим до масштабування. Не забудьте перевірити, чи гарантує програмне забезпечення конфіденційність інформації.
Як ми вже говорили, команда CRM Solutions легко інтегрує CRM-систему з чат-ботом і здійснить усі налаштування. Ми допоможемо встановити обмін інформації між каналом комунікації та базою даних, щоб автоматичне обслуговування клієнтів відбувалося швидко й коректно. Це сприятиме підвищенню якості підтримки й збільшенню продажів.
Щоб навчити чат-бот підтримці клієнтів, необхідно зібрати та структурувати історію взаємодії з клієнтами із CRM-системи. Це персональні дані, типові запити, популярні позиції та інша актуальна інформація. Наступним кроком є використання алгоритмів для аналізу цих даних та навчання чат-бота розпізнавати й відповідати на різні запити клієнтів.
Тестування та оптимізація роботи
Після інтеграції та навчання чат-бота потрібно тестувати його, щоб покращувати вкладені «знання». Перевірте всі можливі сценарії взаємодії з клієнтом. Так ви зможете переконатися, що чат-бот правильно обробляє запити та передає дані до CRM-системи. Виявлені помилки ви зможете усунути і в такий спосіб оптимізувати точність і релевантність відповідей.
Моніторинг ефективності та зворотний зв’язок
Шлях клієнта через чат-бот має велике значення для прийняття рішення про покупку. Тож збирайте зворотний зв’язок клієнтів і використовуйте ці відгуки для покращення якості автоматичного обслуговування.
Інтеграція CRM-системи з чат-ботом — це вдала інвестиція в розвиток бізнесу. Оскільки таке потужне технологічне рішення генерує цілодобові відповіді на запити, то потік клієнтів може зростати. На перспективу масштабування вплине також швидкість і якість обслуговування, персоналізація та інші суттєві переваги.
А всі виклики команда CRM Solutions візьме на себе. Тож звертайтеся, і ми впровадимо вдалу CRM-систему, якою ви дійсно будете користуватися.