Сергій Соловйов — СМО компанії Solve Marketing
Привіт!
Сьогодні поспілкуємось з Сергієм Соловйовим — СМО компанії Solve Marketing та дізнаємося про:
Особливості роботи СМО.
Специфіку роботи з CRM Solutions.
Я займаюсь маркетингом вже 15 років. Більшість часу я працював на позиціях, які були пов’язані з performance-маркетингом. Його специфіка полягає у використанні інструментів, які б сприяли залученню клієнтів. Іншими словами, я займався безпосередньо лідогенерацією.
Окрім того, що я партнер в CRM Solutions, я також керую агенцією Solve Marketing, що надає послугу віддаленого відділу маркетингу для наших клієнтів.
Коли ми стали партнерами з CRM Solutions, разом зі мною до проєкту приєднався цілий відділ. Тому в цьому проєкті я не один, а з великою командою, яка складається з контент-маркетологів, дизайнерів, спеціалістів лідогенерації, аналітиків та інших спеціалістів.
Складно тверезо оцінювати та якісно перевіряти усі свої гіпотези. Навіть якщо здається, що прийшла геніальна ідея як залучити продажі — перевір та протестуй. Ніколи не думай, що ти вже все вмієш і знаєш — це лише завадить виконувати роботу. А для цього потрібні неабиякі внутрішні сили — визнати, що ти можеш помилятись.
В CRM Solutions я одночасно і партнер, і CMО. У мене вже був досвід партнерства з різними бізнесами, але у більшості випадків це був не зовсім позитивний досвід.
Але в CRM Solutions я швидко зрозумів, що це було правильне рішення — з такими партнерами, як Сергій та Наталя, працювати дуже приємно — я впевнений у їхній порядності та професіоналізмі та знаю, хто відповідає за які ланки. Зараз я чітко розумію, якими мають бути партнери: порядні, емоційно стабільні, послідовні та професійні — все це в нашому партнерстві присутньо :)
В роботі з CRM Solutions багато простору для творчості, тут важливо не намагатись зробити усе одразу, і в підсумку розгубити фокус уваги.
В нас є чіткий план розвитку проєкту, який містить конкретні задачі. Наприклад, створити цей сайт, на якому ви зараз читаєте це інтерв’ю, розвивати контент-напрямок, налаштувати лідогенерацію, розповідати про кейси команди та брати інтерв’ю у задоволених клієнтів.
До речі, опрацьовувати відгуки клієнтів — особливе задоволення у роботі з контентом для CRM Solutions. Адже компанія впроваджує та налаштовує CRM-системи, котрі допомагають збільшити прибуток бізнесів і клієнти за це вдячні. А іноді трапляються клієнти, які дякують за консультацію, на якій їм відмовили у впровадженні системи. Так трапляється, коли команда CRM Solutions бачить, що для розв’язання бізнес-задач потрібне інше рішення. Це неабияк впливає на рівень довіри клієнтів, яким зекономили гроші та допомогли реалізувати задум в оптимальний спосіб.
Взагалі українські бізнесмени відрізняються від європейських тим, що більше ризикують, готові впроваджувати інновації, автоматизувати свою роботу та боротися за кожного клієнта:)
Так, звісно. Тут все просто: інтегруючи CRM-систему, бізнес починає заробляти більше та допомагає економіці України працювати. Ось проста формула, яка відображає місію CRM Solutions:
Працює CRM → Працює бізнес → Працює економіка.
Моя головна мета — зробити CRM Solutions лідером ринку CRM-інтеграторів України. Чому? Тому, що я знаю, які це круті спеціалісти. Понад шість років CRM Solutions працювали над якістю послуг та віддавали весь свій час клієнтам.
Ми були знайомі з Сергієм дуже давно, час від часу зустрічались на каву, щоб поділитися новинами. В якийсь момент ми зрозуміли, що хочемо працювати разом та почали обговорювати варіанти співпраці.
На мою думку, про підхід до роботи та професіоналізм CRM Solutions мають знати якомога більше клієнтів. І це є моя мета.
Наше партнерство та співпраця зараз базується на спільних цінностях та бажанню допомагати. У нас дуже схожа атмосфера в командах, відношення до роботи та результатів. Періодично ми проводимо спільні командні зустрічі та тімбілдінги, на яких всім комфортно та зручно, оскільки команди дуже схожі.
Я розповім про три, на мій погляд, головні риси, що відрізняють CRM Solutions від інших компаній.
Перша риса, яку ми транслюємо зараз в усіх каналах комунікації, суттєво відрізняє CRM Solutions від конкурентів. Вони займаються підбором, впровадженням та навчанням роботі з CRM, якою дійсно користуються клієнти. Або відмовляє, якщо розуміє, що CRM-система бізнесові не потрібна на даному етапі.
По-друге, це — команда. Я добре розумію, яких саме людей шукали Сергій та Наталя. Це відкриті, порядні люди, які в першу чергу хочуть допомогти клієнтам. Вони спілкуються з бізнесом, прояснюють реальну потребу, рекомендують те, чим будуть користуватись, або рекомендують підрядників, які дійсно будуть корисні для бізнесу.
Третій пункт виходить з попередніх: це підхід до роботи.
CRM Solutions не впроваджують CRM-систему, щоб просто заробити гроші та піти. Для команди насправді важливо, щоб система працювала та давала користь бізнесу.