fbpx ...

всі дзвінки безкоштовні

UA
RU

Віджет онлайн-бронювання для сайту Одеського центру каякінгу

case image hero

Наш клієнт — Одеський центр каякінгу.

Центр має 3 філіали, школу каякінгу й SUP та займається:
1. Прокатом плавзасобів.
2. Організацією занять з йоги.
3. Туристичними походами та екскурсіями.
4. Організацією зустрічей світанку та заходу сонця на воді.

Клієнт
Одеський центр каякінгу
Тип бізнесу
Сфера послуг
CRM-система
Planfix
Час на впровадження
3 місяці
Робота з клієнтом складалася з двох взаємопов’язаних етапів:
1


Розробка віджета онлайн-бронювання та оплати

2


Впровадження CRM-системи – про це ми написали в окремому кейсі.

Перша частина: Розробка віджета онлайн-бронювання та оплати

Нам необхідно було налаштувати такий функціонал, який би дав можливість клієнтам на сайті самостійно забронювати та оплатити плавзасіб або подію, а отриману інформацію (дані клієнта та деталі бронювання) передати в CRM-систему. Ми мали створити системне рішення, яке розв’язувало б такі задачі:

- зробити процес самостійного бронювання та оплати послуги клієнтом автоматичним, без залучення менеджерів;
- організація обліку плавзасобів;
- систематизація бронювань.

Розкажемо про все детально і почнемо з самого початку.

Віджет — елемент інтерфейса сайту (може бути представлений у вигляді кнопки, списку, вкладки тощо); мініпрограма, яка виконує певні функції.

Наш віджет — кнопка, зв’язана з CRM, яка дозволяє користувачу взаємодіяти з сайтом, але до ідеї його створення ми прийшли поступово…

Першопочатково наша задача полягала у створенні такого інструменту, який би давав можливість користувачу сайту самостійно забронювати SUP, каяк або ж записатися на подію без консультації менеджера центру. Ми задумались: як створити такий інструмент?

Тому для початку виокремили його функції:

1. Вибір дати та часу оренди плавзасобу або події.
2. Вибір локації та філіалу центру.
3. Вибір послуги та плавзасобу.
4. Можливість скористатися знижкою по промокоду.
5. Збір контактних даних користувача.
6. Відправлення сповіщення клієнту в канал зв’язку: пошта, Viber тощо.
7. Проведення онлайн-оплати одразу через віджет.

Отже, окресливши головні задачі та функціонал, ми перейшли до процесу підбору системи та реалізації майбутнього віджета.

Нагадаємо, нам необхідно було створити комплексну систему, яка мала:

- надавати клієнту всю необхідну та актуальну інформацію;

- приймати інформацію про бронювання та оплату й відправляти її в CRM.

Як ми це зробили?

Перший етап роботи

На початку роботи, з-поміж усіх варіантів, ми зупинились на системах AmoCRM та Yclients, адже вони максимально відповідали поставленим цілям та мали б розв’язувати всі необхідні задачі.

ВАЖЛИВО! Робота з клієнтом проводилась ДО повномасштабного вторгнення росії 24 лютого 2022 року, а саме — у 2020 році. Наразі ми припинили будь-яку форму співпраці з країною-аргесоркою та активно допомагаємо бізнесу перейти на українські чи іноземні CRM-системи.

Бажаєте перенести свій бізнес з AmoCRM, Bitrix або іншої ворожої системи, але не знаєте, яку альтернативу обрати та боїтеся втратити дані під час перенесення? Радимо записатися на безкоштовну консультацію та отримати детальні відповіді на всі питання, які вас цікавлять, від нашого спеціаліста.
1.1. Дослідження ризиків

В першу чергу треба було впевнитися в правильності вибору системи, але, на жаль, в ході дослідження ризиків стало зрозуміло, що жодна з запропонованих систем не закриває всі потреби клієнта.

Ми зовсім не засмутилися, а, навпаки, почали рухатись далі з більшою інтенсивністю та шукати альтернативні варіанти.
case image example

1.2. Огляд CRM-рішень

Підбір системи ґрунтувався на потребах бізнесу та необхідності поділу функціональних обов’язків між менеджерами залежно від задач, які вони виконують.

Ми ще раз проаналізували можливі варіанти CRM–систем та зупинилися на таких рішеннях:

AmoCRM та Yclients;
AmoCRM та віджети онлайн-бронювання.

1.3. Етап пошуку оптимальної системи онлайн-бронювання серед тих, що існують, зокрема серед SymplyBook, Bukza, Sonline та Rubitime.

Враховуючи отриману інформацію, ми дійшли висновку, що всі вони інтегрують AmoCRM не в повному обсязі. А також головне, що вони або не мають онлайн-оплати для України, або не мають її взагалі.
1.4. Нам стало зрозуміло: всі перераховані CRM-системи та віджети фактично не розв’язували поставлені задачі. Ми мали рухатися далі, а тому прорахували вартість інтеграцій CRM та створення віджета й виявили два оптимальні рішення:

1. Допрацьовувати AmoCRM та Yclients.
2. Розробити систему обліку на базі Planfix та створити віджет на сайті.

Ми створили таблицю та порівнювали системи онлайн-бронювання між собою за наступними критеріями: функціонал, процес інтеграції, налаштування, внутрішня система обліку, ризики по віджетах тощо.

Ще на Першому етапі роботи, прораховуючи ризики, ми виявили багато неоднозначностей, адже кожна CRM-система має і недоліки, і переваги. В такому випадку прийняти рішення завжди допомагає розрахунок фінансових витрат на інтеграцію системи.

Комплексні результати наших досліджень показали, що система Planfix має ряд переваг перед іншими рішеннями:

- гнучкість програмних налаштувань дозволяє самостійно допрацьовувати систему відповідно до потреб клієнта;
- оновлення системи відбувається один раз на півтора-два тижні, а гнучкість її програмних налаштувань дозволяє автоматизувати цей процес;
- Planfix — найстійкіша система до “технічних глюків”;
- розв’язати будь-яке питання можна протягом 15 хвилин.

Ґрунтовний бізнес-аналіз дав нам можливість дослідити запит та підібрати оптимальне рішення, як з точки зору функціоналу, так і з точки зору бюджету.

Отже, зваживши всі за та проти, ми зупинились на другому рішенні: інтегрувати систему Planfix та розробити віджет онлайн-бронювання.

Також зазначимо, що за понад 40 годин бізнес-аналізу, дослідження та розрахунків впровадження можливих варіантів, ми розрахували вартість інтеграції кожного з варіантів. Вартість місячної ліцензії AmoCRM, Yclients та Planfix під бізнес клієнта складає 3200 грн, 2500 грн та 800 грн відповідно. А вартість безпосередньо впровадження та налаштування під клієнта сягала б 5000$.

2.1. В ході дослідження нам стало зрозуміло, що функціонал віджета можна доповнити, тому вирішили розширити його наступними складовими:

1. Розрахунок за послугу годинами абонемента.

2. Групові та індивідуальні послуги.

3. Відображення кількості вільних та заброньованих плавзасобів.

Другий етап роботи

Етап постановки технічного завдання та пошуку підрядників, які могли б створити віджет та інтегрувати його з CRM-системою. Тут ми виступали в ролі проєктного менеджера та контролювали процес.
Отже, ми сформулювали підрядникам технічне завдання для front-end віджета, а до CRM-системи додали абонементи, корпоративні продажі, автоботів, канали зворотного зв’язку. Про це детальніше читай тут.

2.2. Фінальний етап. Реалізація віджета.

Найбільша складність полягала в тому, що три етапи — аналіз, налаштування та реалізація віджета відбувалися фактично одночасно, але ми змогли подолати всі труднощі та зробити класний продукт для нашого клієнта.

case image example
Нижче описуємо наш результат:
Розміщення на сайті.

Розроблений нами віджет має вигляд кнопки на сайті.

Інформаційне наповнення віджета: локація, скільки коштує послуга, види послуг.

case image example

case image example
case image example
Інтеграція з сайтом і відображення в календарі віджета часу послуги “Світанок” та “Захід сонця”.
Віджет показує скільки плавзасобів вільно, а скільки — зайнято: клієнт може одразу вибрати та забронювати вільний.
case image example
case image example
Ідентифікація користувача в CRM-системі за будь-яким форматом номера: +380/ 063.
Віджет дає можливість клієнту оплатити послугу і картою, і абонементом.
case image example
case image example
Клієнту приходить смс-нагадування, якщо він забронював плавзасіб, але не сплатив його.

Висновки

Всього за тиждень кількість замовлень з віджета досяг 64%, що становило 70% усіх продажів.

56,67% скасованих замовлень вдалося реанімувати та перевести в оформлення та оплату завдяки автоматизованим смс-розсилкам.

Також важливим фактором фінансового обліку є моментальне відображення факту оплати та ідентифікація клієнта.

Також ми прорахували та передбачили можливі ризики бізнес-процесу клієнта:

Сподобався кейс?

    Приєднуйся до нашої email-розсилки

    Підписуючись ви погоджуєтесь зі стандартною політикою конфіденційності

    Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!

    image person ceo

    Сергій Тимчук

    CEO «CRM Solutions»

    image contact laptop





      Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45 Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00