Як “перегнати” облік з excel-таблиць в CRM-систему?

До нас звернувся клієнт, який займається пригоном авто із США.
Його запит полягав у наступному: менеджери більше не можуть ефективно та якісно працювати через велику кількість Google-таблиць.
Клієнт: компанія з пригону авто з США
Тип бізнесу: сфера послуг
CRM-система: AmoCRM*
Час на впровадження: 2 тижні
*впровадження системи відбувалося до повномасштабного вторгнення росії 24 лютого 2022 року! Наразі ми припинили будь-яку співпрацю з країною-агресоркою.
Ми радо відгукнулися на запит та почали співпрацю з традиційної постановки задач та виявлення потреби бізнесу. В результаті вийшов такий перелік потреб:
Проаналізувавши задачі та потреби бізнесу, почали обирати серед можливих CRM-систем та зупинилися на AmoCRM. На той час це був оптимальний вибір, що вирішував всі потреби клієнта.
ВАЖЛИВО! Робота з цим клієнтом проводилась ДО повномасштабного вторгнення росії 24 лютого 2022 року.. Наразі ми припинили будь-яку форму співпраці з країною-аргесоркою та активно допомагаємо бізнесу перейти на українські чи іноземні CRM-системи. Якщо ви також хочете перенести свій бізнес з AmoCRM, Bitrix або іншої ворожої системи, але не знаєте яку альтернативу обрати та боїтеся втратити дані під час перенесення, радимо записатися на безкоштовну консультацію та отримати детальні відповіді на всі питання, які вас цікавлять, від нашого спеціаліста.
В інтегрованій CRM-системі, в першу чергу, ми оптимізували картку контакту та картку угоди для зберігання інформації про клієнта.
Врахувавши всі ключові моменти, створили поля та етапи продажів, які мав заповнювати менеджер для подальшого ведення угоди.
Так виглядає фільтрація по кожному з полів.
Обов’язкове заповнення, яке менеджер вже не може пропустити.
Налаштували можливість фільтрації та виведення звітів по кожному полю в картці угоди та додали функцію обов’язкового заповнення кожного з них, щоб менеджери заповнювали всі поля, і вся необхідна інформація про угоду не губилася.
Після цього ми підключили соціальні мережі, щоб налагодити швидку комунікацію між менеджером та потенційним клієнтом:
Наприклад:
“Доставлено в порт США” – машина доставлена в порт для подальшого відправлення.
“У порті України” – повідомлення клієнта про прибуття машини у порт країни.
Наступним кроком, ми підключили та налаштували автоматизовану смс-розсилку, яка повідомляє про новий етап покупки авто та статус доставлення його клієнту.
Щоб менеджери не забували свої завдання на кожному етапі, в CRM-системі ми налаштували нагадування та завдання для прискорення та автоматизації роботи з клієнтом.
Наприклад:
“Зв’язатися з клієнтом” – нагадування, коли приходить нова заявка.
“Оплата лота“ – нагадування, коли приходить нова заявка.
На цьому етапі ми інтегрували телефонію.
До проєкту була підключена платформа коллтрекінгу Ringostat, щоб менеджери могли приймати та не втрачати дзвінки клієнтів, а всю важливу інформацію одразу вносити в картку клієнта або угоди.
Для автоматизації фінансової звітності ми налаштували калькулятор.
У ході реалізації покупки клієнтом менеджер заповнює необхідні рядки, калькулятор додає їх значення і видає загальну суму від початкового бюджету. Таким чином, можна побачити чистий прибуток на кожній угоді.
Так виглядають звіти по кожній із підключених соціальних мереж, котрі показують кількість заявок з тієї або іншої мережі за визначений період.
Також для автоматизації звітності ми налаштували можливість виведення звітів у системі по будь-якому етапу угоди та по витратах для рекламних кампаній в соціальних мережах – для контролю маркетингового бюджету.
Наприклад:
Перед запуском інтеграції CRM-системи ми сформулювали конкретні задачі та окреслили чіткий план дій для досягнення поставлених цілей.
Основна потреба клієнта полягала в оптимізації ефективності та швидкості роботи менеджерів, переходу з excel-таблиць на сучасну систему ведення бізнесу.
Важливо! Окремо варто зазначити, налаштування звітності дало можливість клієнту розуміти об’єми витрат на маркетинг та прибуток з кожної соціальної мережі.