Українська CRM система для Instagram: інтерв’ю із засновником

cover

Власники інтернет-магазинів часто стикаються з проблемою ефективної організації бізнес-процесів. Відстежити замовлення з усіх каналів продажів нереально, ліди з реклами втрачаються, а менеджери не встигають відповідати на запити й формувати накладні.

Щоб розв'язати ці проблеми комплексно, в Україні існує лише одне рішення, і це Sitniks. Ми поспілкувалися із засновником компанії з автоматизації продажів для соціальних мереж, інтернет-магазинів та маркетплейсів, тож дізналися, у чому унікальність їхньої CRM-системи. Артем Ситніков відповів на запитання, які цікавлять підприємців бізнесів, і наприкінці інтерв’ю дав кілька цінних порад.

Читайте статтю, і ви дізнаєтеся:

— Як розпочався шлях до створення Sitniks?
— У чому полягала складність роботи над продуктом?
— На яку нішу та клієнтів орієнтується Sitniks і які запити вирішує?
— Чи є бізнеси, потреби яких Sitniks не може задовольнити?
— Які ключові фішки має CRМ-система?
— На якому етапі розвитку бізнесу краще впроваджувати CRM?
— Тренди ринку, які враховує Sitniks
— Які важливі оновлення чекають на користувачів Sitniks протягом року?
— ТОП-3 поради власникам товарного бізнесу, які шукають CRM-систему

Подивитися інтерв’ю у відеоформаті ви можете тут.

Як розпочався шлях до створення Sitniks?

Перш ніж дізнатися про продукт компанії, хочемо познайомити вас із засновниками Sitniks — Артемом та Олексієм Ситніковими.

image

Історія виникнення CRM-системи почалася задовго до створення теперішньої версії платформи. Артем працює в партнерстві з братом. Так, одного дня в дружини Олексія Ситнікова, яка працює стоматологом, виник попит створити зручну клієнтську базу. Без будь-яких знань про CRM та амбіцій на майбутнє з’явилася перша версія, яка стала ядром майбутньої системи.

Коли виник перший попит на автоматизацію процесів від бізнесів, партнери вже обрали нішу ритейлу із фокусом на соцмережі. Головною метою роботи компанії стало бажання не створювати шаблонні рішення саме для продажів в Instagram.

У чому полягала складність роботи над продуктом?

Найбільшими викликами у створенні ефективної CRM-системи виявилися інвестиції та розподіл ролей.

Як тільки брати розподілили ролі між собою, то змогли налагодити ділові відносини. Олексій почав займатися лише ІТ. Артем узяв на себе розвиток продукту та продажів. За стратегію відповідали разом.

Але це ще були не всі випробування. Для того щоб розробити якісний продукт, потрібно сформувати технічне завдання. Усе починається з професійного запиту для ІТ-фахівців.

«Ми зробили всі помилки, які тільки можна. Із досвіду ми зрозуміли важливу річ: якщо ви, наприклад, хочете створити CRM для ритейлу, то шукати відповіді для формування технічного завдання потрібно серед профільних людей із цієї індустрії».

На яку нішу орієнтується Sitniks і які запити вирішує?

Основна ніша Sitniks — це Instagram-магазини, а потім уже маркетплейси. Чому так? Бо за допомогою цієї СRM-системи такі бізнеси отримують безмежний потенціал до масштабування.

«Коли до нас заходять Instagram-магазини, часто в них повний безлад у продажах. Вони вміють продавати і взаємодіяти з клієнтами. Але водночас у них немає основного — структурованої воронки продажів. Це схоже на хаос. Тому підприємці та їхні менеджери витрачають багато енергії на те, що автоматизована система може опрацювати вмить».

Більшість підприємців товарного бізнесу мають упередження, що CRM-системи — це надто дорого й дуже складно. Тому ключовий фокус компанія тримає на UX/UI дизайні для простоти й зручності використання платформи. У такий спосіб вона доводить, що опанувати та впровадити CRM можна легко.

Sitniks — це не просто ІТ-продукт. Це також і сервіс. Підприємець завжди може отримати підтримку й відповіді на всі запитання.

Тому розвивати Instagram-магазин не складно, якщо є:
— оцифровані процеси в CRM-системи;
— план розвитку бізнесу;
— допомога в підтриманні процесів.


Чи є бізнеси, потреби яких Sitniks не може задовольнити?

«Ми ніколи не відмовляємо клієнту. Перш за все ми хочемо дізнатися чіткий запит: що потрібно автоматизувати. Якщо ми бачимо, що це не наша ніша, то можемо порадити іншу CRM в Україні, яку вважаємо корисною для вирішення потреб. Ми за те, щоб взаємодія з клієнтом завершувалася рішенням. Через це ми знаємо, що до нас повернуться для повторної співпраці».

«Ми збираємо інфраструктуру корисних в індустрії виконавців. Безкоштовна техпідтримка завжди ділиться перевіреними контактами розробників, інтеграторів і навіть бізнес-партнерів із клієнтами».

image

Які ключові фішки має ваша CRМ-система?

У Sitniks є базові рішення, необхідні для покриття всіх основних потреб бізнесу.
Окрім цього, компанія розробила низку унікальних рішень, аналогів яких наразі не існує:

– можливість автоматизувати розсилки;
– платіжний модуль Sitniks Pay спеціально для Instagram;
– каталог товарів у чаті;
– функція авторозподілу чатів між працівниками.

Із Sitniks ви можете надати вашим клієнтам таку ж зручність здійснення покупок, як і в маркетплейсі. Пояснюємо, як це працює.

Основний інструмент для закордонних ринків — це платіжні системи. Тому компанія має унікальну функцію — Sitniks Pay. Це колаборація з Приват Банком, завдяки якій можна безпосередньо з чату формувати платіжне посилання на базі LiqPay і відправляти товари за кордон. До того ж система може не лише відстежувати статус оплати, а й самостійно призначати сплату до замовлення й надсилати чек.

Можливість використання каталогів товару в чаті — це ще одна унікальна річ. Якщо ви створите товари (зробите варіації, категорії, додасте зображення), то цей каталог буде допомагати вам у продажах. Ви зможете бачити наявність і постачання товарів у реальному часі, а також надсилати зображення в чат.

image


На якому етапі розвитку бізнесу краще впроваджувати CRM?

Якщо є організована модель роботи бізнесу, то всі процеси працюють як конвеєр. Тож Sitniks рекомендує впроваджувати CRM на початку, не чекаючи великого трафіку. Важливо одразу оцифрувати бізнес-процеси, аби не ламати систему бізнесу під потоком замовлень.

«Instagram може блокувати за надто високу активність. Тому перенести всі чати в Sitniks означає не втратити клієнтів і швидко опрацьовувати замовлення. Один наш клієнт раніше міг опрацювати 300 замовлень на день. Із впровадженням системи ця цифра зросла до понад тисячі».


Тренди ринку, які враховує Sitniks

«Ми знаємо ДНК проблем ведення бізнесу в Instagram: в Україні немає функціоналу Meta маркетплейсів. Це питання в Sitniks ми вже вирішили: наразі в додатку є картки замовлень, інвойси й навіть платіжні системи. Тож прагнемо й надалі впроваджувати корисні можливості».

Із епохою автоматизації в Instagram продажі почали зростати. Артем Ситніков упевнений, що соцмережі будуть трансформуватися у великі маркетплейси. Тому амбітна мрія Sitniks — працювати безпосередньо з Meta, адже той інструмент продажів, який компанія створила, може бути вмонтований, щоб усі могли продавати системно.

Які важливі оновлення чекають на користувачів Sitniks протягом 2024 року?

Із головного: компанія проводить переговорний процес щодо впровадження ШІ в обробку чатів. Це дасть змогу директ-менеджерам лише контролювали процес обробки замовлення, тоді як ШІ виконуватиме рутинні завдання.

На користувачів також чекає велике оновлення логіки складу. У бізнесів з’явиться можливість прив’язувати товар до артикулу або назви. Це розв'язує проблему дублювання під час інтегрування маркетплейсів. Тобто ви можете фіксувати замовлення в Instagram, а наявність товару буде списуватися з усіх каналів продажів, у яких є синхронізація складу.

Також у Sitniks працюють над можливістю інтеграції необмеженої кількості облікових записів на основних маркетплейсах, таких як Prom чи Rozetka.

Скоро з’явиться можливість надсилати не одне зображення товару, а серію чи навіть відео. Для цього не потрібно буде завантажувати медіа на пристрої, адже надсилання буде можливе зі сховища CRM-системи.


ТОП-3 поради власникам товарного бізнесу, які шукають CRM-систему

1. Створіть чітке технічне завдання

Перед пошуком системи ми дуже радимо провести самостійний аудит бізнес-процесів. Беріть аркуш паперу або створюйте документ на комп’ютері й описуйте все до деталей. Тільки тоді у вас з’явиться конкретний запит, який можна передати в роботу CRM-системі чи інтегратору. Доки у вас немає опису ваших потреб, доти вам не зможуть допомогти.

CRM Solutions може суттєво спростити процес підбору системи. Провідні інтегратори створили бриф із чітким переліком запитань, завдяки яким ви зможете сформувати свій запит. А індивідуальна консультація з фахівцем дасть змогу подивитися на ваші потреби з боку.

2. Не обирайте СRМ за ціною

Під час вибору СRМ-системи для бізнесу важливо знайти оптимальний варіант, який задовольнить потреби. Якщо ваші бізнес-процеси унікальні і їх не може обслуговувати наявна система, то її потрібно розробити. Це не питання грошей, це питання підходу до вибору. Спробуйте протестувати систему й визначити, чи комфортно працювати з нею. Варто розмірено підходити до питання й одразу інвестувати в те, що принесе вам комфортну роботу й можливості зростати.

Уявіть, що ви купили взуття, яке вам дуже тисне. Усе, чого ви хотітимете, — це позбутися його, тож доведеться купувати ще раз. Так само і з системою. Якщо вона лише ставатиме на заваді ефективній роботі бізнесу, доведеться проходити процес підбору та інтеграції знову, уже більш ретельно.

3. Звертайте увагу на наявність технічної підтримки

Не всі користувачі, особливо початківці, здатні опанувати СRМ. А головною метою інтеграції системи є бажання спростити собі життя, а не навпаки. Тож ми створюємо «тепличні» умови підприємцям-початківцям для впровадження системи. Наша техпідтримка завжди готова допомогти, порадити й навчити.

Висновки

СRМ-система Sitniks здатна побудувати міцну інфраструктуру бізнесу й забезпечити можливості для масштабування. Це перший інструмент для Instagram, який збільшує продажі й значно спрощує роботу. А для того аби впровадження системи у ваш інтернет-магазин відбувалося легко, зверніться до інтеграторів CRM Solutions.

Сподобалась стаття?

    Приєднуйся до нашої email-розсилки

    Підписуючись ви погоджуєтесь зі стандартною політикою конфіденційності

    Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!

    img

    Сергій Тимчук

    CEO «CRM Solutions»

    laptop



      Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45 Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00