Маркетингові можливості: воронка продажів та CRM-система
Конкуренція на ринку, без перебільшення, зростає щохвилини. Компаніям необхідно зосередитися не тільки на забезпеченні високої якості клієнтського сервісу, а й на ефективному використанні маркетингових ресурсів. Останні дозволяють побудувати ефективну маркетингову стратегію та взаємодію із клієнтами, які здійснюють або бажають здійснити покупки чи скористатися послугами компанії. Тут на допомогу підприємствам приходить воронка продажів, яка дозволяє відстежувати всі етапи взаємодії з клієнтами: від першого контакту до укладання угоди. Та, щоб досягти поставлених цілей, необхідно ефективно управляти та аналізувати поточний стан бізнесу. Це можливо завдяки використанню CRM-систем. Тож у цій статті розкажемо, як використання воронки продажів та CRM-системи може допомогти бізнесу збільшити кількість клієнтів та досягти нових горизонтів на ринку.
На кожному з етапів воронки відбувається відбір клієнтів, які можуть перейти до наступної стадії, а ті, хто не готовий до цього — виключаються. Отже, менеджер бачить, яка кількість клієнтів, на якому етапі «випадає», визначаючи основні причини неукладення угоди.
Для оптимізації керування та візуалізації всіх етапів воронки продажів найкраще використовувати її разом із CRM-системою. Остання дозволяє відстежувати взаємодію з окремим клієнтом на кожному з етапів воронки та створити індивідуальний, клієнтоорієнтований підхід. Реалізація воронки продажів у CRM-системі дозволяє зберегти більше клієнтів на наступних етапах та ефективніше конвертувати лідів, враховуючи досвід попередньої взаємодії.
Також, CRM-система дозволяє вести аналітику, збирати дані та статистику про кожен етап воронки та продажі. Це дає можливість планувати та коригувати стратегію роботи підприємства, з метою покращення результатів та збільшення кількості чеків.
Візуалізація воронки продажів CRM-системі дає можливість менеджерам компанія керувати власними продажами та зосередитися на найважливіших поточних завданнях: нагадати та проінформувати клієнта, який ще не здійснив оплату або допомогти прийняти рішення про придбання товару чи послуги. Так кожен із менеджерів може аналізувати та вносити корективи у власну стратегію продажів.
Зазвичай воронка продажів налаштовується відповідно до потреб та побажань компанії, яка прагне впровадити CRM-систему.
В одному з кейсів ми розповідали, як разом з інтеграцією CRM-системи, налаштували воронку продажів для клієнта — кондитерської, яка мала 15 Instagram-акаунтів. Це дало можливість менеджерам відстежувати та покращувати власну ефективність, збільшувати продажі, не плутатися з-поміж усіх активних акаунтів та зменшити час відповіді клієнтам до 3-х хвилин. Що загалом призвело до збільшення прибутку компанії на 20 %.
Отже, воронка продажів та CRM-система — невід’ємні компоненти успішного маркетингового плану, які можуть значно полегшити процес продажу та збільшити прибуток компанії. Використання цієї маркетингової моделі дозволяє зосередитися на найважливіших клієнтах, ефективно керувати продажами, забезпечити їхнє зростання та збільшення обсягів прибутків компанії. Усе це робить воронку продажів у CRM-системі незамінним інструментом для будь-якого сучасного бізнесу.
Висновки
Прагнете збільшити прибуток власного бізнесу та дізнатись, чи потрібна вам взагалі CRM-система? Звертайтеся на безоплатну консультацію до наших спеціалістів. Ми відмовимо вас від інтеграції, якщо побачимо, що вашому бізнесу CRM-система не потрібна!
Сподобалася стаття та впевнені, що вона стане в пригоді вашим друзям? Тоді не забудьте поділитися посиланням у своїх соціальних мережах.
Сподобалась стаття?
Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!
Сергій Тимчук
CEO «CRM Solutions»