Маркетингові можливості: воронка продажів та CRM-система
Конкуренція на ринку, без перебільшення, зростає щохвилини. Компаніям необхідно зосередитися не тільки на забезпеченні високої якості клієнтського сервісу, а й на ефективному використанні маркетингових ресурсів. Останні дозволяють побудувати ефективну маркетингову стратегію та взаємодію із клієнтами, які здійснюють або бажають здійснити покупки чи скористатися послугами компанії. Тут на допомогу підприємствам приходить воронка продажів, яка дозволяє відстежувати всі етапи взаємодії з клієнтами: від першого контакту до укладання угоди. Та, щоб досягти поставлених цілей, необхідно ефективно управляти та аналізувати поточний стан бізнесу. Це можливо завдяки використанню CRM-систем. Тож у цій статті розкажемо, як використання воронки продажів та CRM-системи може допомогти бізнесу збільшити кількість клієнтів та досягти нових горизонтів на ринку.
Візуалізація воронки продажів CRM-системі дає можливість менеджерам компанія керувати власними продажами та зосередитися на найважливіших поточних завданнях: нагадати та проінформувати клієнта, який ще не здійснив оплату або допомогти прийняти рішення про придбання товару чи послуги. Так кожен із менеджерів може аналізувати та вносити корективи у власну стратегію продажів.
Висновки
Прагнете збільшити прибуток власного бізнесу та дізнатись, чи потрібна вам взагалі CRM-система? Звертайтеся на безоплатну консультацію до наших спеціалістів. Ми відмовимо вас від інтеграції, якщо побачимо, що вашому бізнесу CRM-система не потрібна!
Сподобалася стаття та впевнені, що вона стане в пригоді вашим друзям? Тоді не забудьте поділитися посиланням у своїх соціальних мережах.
Сподобалась стаття?
Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!
Сергій Тимчук
CEO «CRM Solutions»