EasyWeek — проста у використанні CRM-система та система онлайн-запису. Ідеальна для перукарень та салонів краси, що починають свою діяльність.
ЧОМУ САМЕ EASYWEEK
- Вікно онлайн-запису 24/7.
- Електронний календар з розкладом заявок.
- Інтеграція з месенджерами.
- Доступна в мобільних додатках на ОС iOS та Android.
- Розсилка нагадувань клієнтам та співробітникам.
- Детальна аналітика за декількома параметрами.
НЕДОЛІКИ EasyWeek
- Орієнтована переважно на б’юті-сферу та для підприємців-початківців.
- Мінімальний АРІ для допрацювань.
ІНТЕГРАЦІЯ EASYWEEK
Впровадження EasyWeek передбачає врахування особливостей бізнесу, його структури та підрозділів і відбувається у декілька етапів.
EasyWeek — CRM-система, котра ідеально підійде для б’юті-бізнесу, котрий тільки починає свій шлях, коштом простоти використання та налаштування. Система приваблива й з точки зору доступної вартості.
1
Консультація по CRM
2
Налаштування акаунта
3
Навчання команди
4
Техпідтримка та допрацювання
Чи підійде CRM EasyWeek моєму бізнесу?
Щоб з’ясувати, чи підійде вашій компанії EasyWeek — ми проводимо безплатну консультацію, під час якої дізнаємося про ваш бізнес всю необхідну інформацію.
- Чим ви користувалися раніше?
- Які бізнес-процеси відбуваються у вашій компанії?
- Які процеси ви хочете відстежувати в CRM-системі?
- Які функції вам необхідні насамперед?
Що робити, якщо мені не підійде EasyWeek?
Не турбуйтеся! Ми впроваджуємо понад 10 CRM-систем, і кожна має свою особливість: Asteril CRM, NetHunt, Zoho CRM. Під час консультації ми підкажемо, яку систему краще обрати для ваших цілей.
Скільки коштує впровадження EasyWeek?
Вартість впровадження CRM-системи Easy Week зазвичай коливається від 20 000 до 25 000 гривень. Важливо врахувати, що ціна може змінюватися залежно від обсягу додаткових автоматизаційних функцій, доступних інтеграцій та необхідних налаштувань від фахівців у випадку, якщо вам потрібні специфічні модифікації.
Втім, інвестування у впровадження CRM-системи Easy Week швидко окупається, оскільки співробітники працюють більш ефективно, що дозволяє економити час та ресурси.
Для отримання більш точної інформації про вартість для вашого конкретного випадку, будь ласка, запишіться на безкоштовну консультацію.
Втім, інвестування у впровадження CRM-системи Easy Week швидко окупається, оскільки співробітники працюють більш ефективно, що дозволяє економити час та ресурси.
Для отримання більш точної інформації про вартість для вашого конкретного випадку, будь ласка, запишіться на безкоштовну консультацію.
Який термін реалізації впровадження CRM-системи EasyWeek?
Середній термін впровадження CRM-системи Easy Week — 3 тижні. Отже, вже за три тижні після заповнення заявки ваша команда почне користуватися CRM EasyWeek.
Як відбувається навчання персоналу по роботі з впровадженою CRM-системою?
Стандартний процес навчання включає такі етапи:
1. Надання клієнту ознайомчого відео, яке демонструє основні функції CRM-системи.
2. Проведення демонстраційного зідзвону, на якому детально пояснюються можливості системи.
3. Після першого заняття видаються домашні завдання, які вимагають ознайомлення з функціоналом CRM-системи та зворотного зв’язку. Також надаються відео та текстові інструкції для глибшого розуміння системи.
4. Проведення тестування для перевірки рівня знань співробітників.
5. Після подання звіту від керівника відділу або відповідального за навчання, проводиться додаткове навчання з детальним розглядом роботи з CRM-системою, відповідями на питання і, за необхідності, повторною демонстрацією функціонала.
6. Приймаються побажання щодо поліпшення системи, і вносяться відповідні зміни до налаштувань, щоб забезпечити більш зручне та ефективне використання CRM-системи.
1. Надання клієнту ознайомчого відео, яке демонструє основні функції CRM-системи.
2. Проведення демонстраційного зідзвону, на якому детально пояснюються можливості системи.
3. Після першого заняття видаються домашні завдання, які вимагають ознайомлення з функціоналом CRM-системи та зворотного зв’язку. Також надаються відео та текстові інструкції для глибшого розуміння системи.
4. Проведення тестування для перевірки рівня знань співробітників.
5. Після подання звіту від керівника відділу або відповідального за навчання, проводиться додаткове навчання з детальним розглядом роботи з CRM-системою, відповідями на питання і, за необхідності, повторною демонстрацією функціонала.
6. Приймаються побажання щодо поліпшення системи, і вносяться відповідні зміни до налаштувань, щоб забезпечити більш зручне та ефективне використання CRM-системи.
Як здійснюється підтримка та оновлення впровадженої CRM-системи?
Наша основна пропозиція — надання підтримки та оновлень CRM-системи за індивідуальним запитом клієнта.
Після навчання працівників для адаптації до нового функціоналу зазвичай потрібно два-чотири тижні. Протягом цього періоду ми підтримуємо активний зв’язок, відповідаємо на всі запитання та допомагаємо налаштувати систему для більшої зручності та ефективності. Після цього ми продовжуємо надавати підтримку команді ще два тижні, допомагаючи їм стати більш впевненими та навчитися самостійно вносити зміни в систему.
Подальша підтримка та розвиток системи реалізуються за запитом клієнта. Якщо клієнт потребує розширення функціонала або потребує вирішення певного бізнес-завдання, ми рекомендуємо консультацію з нашим спеціалістом, який допоможе знайти оптимальне рішення та надасть необхідні рекомендації.
Важливо зауважити, що CRM-система ростиме разом з вами та вашою компанією, враховуючи зміни в організаційній структурі, зміни в принципах взаємодії з клієнтами та впровадження нових каналів їх залучення.
Після навчання працівників для адаптації до нового функціоналу зазвичай потрібно два-чотири тижні. Протягом цього періоду ми підтримуємо активний зв’язок, відповідаємо на всі запитання та допомагаємо налаштувати систему для більшої зручності та ефективності. Після цього ми продовжуємо надавати підтримку команді ще два тижні, допомагаючи їм стати більш впевненими та навчитися самостійно вносити зміни в систему.
Подальша підтримка та розвиток системи реалізуються за запитом клієнта. Якщо клієнт потребує розширення функціонала або потребує вирішення певного бізнес-завдання, ми рекомендуємо консультацію з нашим спеціалістом, який допоможе знайти оптимальне рішення та надасть необхідні рекомендації.
Важливо зауважити, що CRM-система ростиме разом з вами та вашою компанією, враховуючи зміни в організаційній структурі, зміни в принципах взаємодії з клієнтами та впровадження нових каналів їх залучення.
Які проблеми можуть виникнути під час впровадження EasyWeek CRM?
Ця система не має інтеграцій соціальних мереж та месенджерів.
Тож, якщо ваша бізнес-модель передбачає активну роботу у соцмережах — радимо записатися на консультацію до нашого спеціаліста, щоб він допоміг обрати іншу CRM-систему.
Тож, якщо ваша бізнес-модель передбачає активну роботу у соцмережах — радимо записатися на консультацію до нашого спеціаліста, щоб він допоміг обрати іншу CRM-систему.
Сергій Тимчук
CEO «CRM Solutions»
Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45
Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00