fbpx

всі дзвінки безкоштовні

UA
RU

Uspacy дає змогу впорядкувати всі робочі процеси компанії, об’єднує спілкування, спільну роботу та продажі.

cover

ЧОМУ варто звернути увагу на Uspacy?

  • Комунікація, продажі та робота команди в єдиному цифровому робочому просторі.
  • Переможець у номінації People's choice премії Startup Awards 2023 Українського фонду стартапів.
  • Збір, обробка та зберігання інформації відповідає закону України «Про захист персональних даних» та GDPR.
  • Безліч готових інтеграцій для комунікації та продажів.

НЕДОЛІКИ Uspacy

  • Відсутній модуль складського та фінансового обліку
  • Система відносно молода, і може не бути специфічних функцій, до яких ви звикли на інших системах

ІНТЕГРАЦІЯ Uspacy

Впровадження Uspacy передбачає врахування особливостей бізнесу, його структури та підрозділів і відбувається в декілька етапів.

image

Завдяки відкритому API та використанню сучасних технологічних підходів Uspacy дає змогу легко інтегрувати онлайн-сервіс з іншими системами.

image

Етапи інтеграції:

1

Консультація щодо CRM

white arrow
2

Налаштування акаунту

white arrow
3

Навчання команди

white arrow
4

Техпідтримка та доопрацювання

white arrow

Популярні запитання

Чи відповідає CRM Uspacy потребам вашого бізнесу?

Щоб визначити, чи відповідатиме Uspacy вашій компанії, ми пропонуємо безкоштовну консультацію. У процесі її проведення ми дізнаємося всі ключові моменти про ваш бізнес, щоб допомогти вам зробити оптимальний вибір.

Ось запитання, які ми обговорюємо:
  • Які інструменти ви використовували раніше?
  • Які бізнес-процеси працюють у вашій компанії?
  • Які процеси ви хочете автоматизувати через CRM-систему?
  • Які функції є для вас пріоритетними?
На основі ваших відповідей ми допоможемо підібрати CRM, яка найкраще відповідатиме потребам вашого бізнесу та швидко окупиться. Якщо після консультації ми зрозуміємо, що для ваших завдань кращим варіантом буде інший інструмент, а не CRM, ми порекомендуємо альтернативи.

Що робити, якщо мені не підійде Uspacy?

Не турбуйтеся! Ми впроваджуємо понад 20 CRM-систем, і кожна має свою особливість: KeepinCRM, Zoho, Sitniks, NetHunt. Під час консультації ми допоможемо визначити, яку систему краще обрати для ваших цілей.

Які переваги провадження CRM Uspacy?

CRM Uspacy відрізняється від інших систем гнучким функціоналом.
  • Упорядковує інформацію про клієнтів, даючи змогу швидко знайти потрібний контакт та зберігати ключову інформацію для побудови довготривалих відносин.
  • Uspacy дає змогу вести клієнта від першого контакту до закриття угоди, зберігати всю історію взаємодій та створювати воронки продажів, адаптовані під бізнес-процеси.
  • Система допомагає планувати завдання з можливістю додавання нотаток, посилань і призначення відповідальних, а також фільтрація справ за статусом та терміновістю.
  • Наявний функціонал для створення каталогу товарів та послуг, інтеграції з маркетплейсами, CMS-платформами та платіжними системами.
  • Менеджери можуть автоматично створювати документи (договори, рахунки) з CRM-системи за шаблонами з можливістю врахування реквізитів контрагентів.
  • Uspacy пропонує користувачам створення власних сутностей для розширення функціоналу, таких як склади, проєкти, моделі техніки, — для максимального налаштування CRM під специфіку бізнесу.
Uspacy допомагає підприємцям та їхнім командам зосередитися на досягненні результатів, підвищуючи ефективність роботи. Особливо це актуально для невеликих та середніх компаній, які мають гостру потребу контролювати управління робочими процесами, покращувати внутрішню комунікацію та будувати зручну взаємодію з клієнтами.

Які дані можна інтегрувати з CRM-системою Uspacy?

Uspacy вже зараз інтегрується з десятками популярних продуктів і сервісів за допомогою застосунків, що дає змогу значно розширити можливості вашого бізнесу.

Соціальні мережі та месенджери:
  • WhatsApp
  • Instagram
  • Viber
  • Незабаром: Viber номерний
  • Facebook Messenger
  • Telegram
  • Незабаром: Telegram номерний
    Телефонія:
  • Phonet
  • Unitalk telephony
  • Ringostat
  • CallsApp
  • Незабаром: Aircall
  • StreamTelecom
  • Binotel
  • Zadarma
  • IPTel
    Платформи та конструктори сайтів:
  • Weblium
  • Хорошоп
  • OpenCart
  • WordPress
  • Webflow
  • WIX
  • Shopify
    Маркетплейси:
  • Prom
  • Kasta
  • Rozetka
  • Allo
    Сервіси розсилок:
  • Sendpulse
  • АльфаSMS
  • TurboSMS
    Звіти:
  • Виписки mono
  • Звіти щодо завдань
  • Телеграм-звіти
    Сервіси автоматизації:
  • Zapier
  • Make
    Фіскалізація:
  • Checkbox
  • Вчасно.Каса
    Інше:
  • Нова пошта
  • AssetPayments
  • Вчасно Документи
  • Cal.AI
Перевага Uspacy — це відкритий API та сучасні технологічні підходи, які дають змогу легко інтегрувати сервіс з іншими системами, щоб забезпечити максимальну гнучкість та ефективність для вашого бізнесу.

Як проходить навчання команди щодо роботи з CRM-системою?

Процес навчання зазвичай складається з таких етапів:

1. Надання клієнту ознайомлювального відео, яке демонструє ключові можливості CRM-системи.
2. Проведення демонстраційного дзвінка, під час якого детально роз’яснюються всі функції та інструменти системи.
3. Після першої сесії видаються практичні завдання для закріплення навичок роботи з CRM, а також надаються додаткові відео та текстові інструкції для кращого засвоєння матеріалу.
4. Проведення тестування для перевірки рівня засвоєння знань співробітниками.
5. Після отримання зворотного зв'язку від керівника або відповідального за навчання проводяться додаткові заняття для детальнішого розбору функцій системи, відповідей на запитання, а також повторної демонстрації можливостей за потреби.
6. Приймаються пропозиції щодо покращення системи та в разі необхідності вносяться зміни в налаштування для зручнішого та ефективнішого використання CRM.

Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!

img

Сергій Тимчук

CEO «CRM Solutions»

laptop





    Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45 Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00