Uspacy дає змогу впорядкувати всі робочі процеси компанії, об’єднує спілкування, спільну роботу та продажі.
ЧОМУ варто звернути увагу на Uspacy?
- Комунікація, продажі та робота команди в єдиному цифровому робочому просторі.
- Переможець у номінації People's choice премії Startup Awards 2023 Українського фонду стартапів.
- Збір, обробка та зберігання інформації відповідає закону України «Про захист персональних даних» та GDPR.
- Безліч готових інтеграцій для комунікації та продажів.
НЕДОЛІКИ Uspacy
- Відсутній модуль складського та фінансового обліку
- Система відносно молода, і може не бути специфічних функцій, до яких ви звикли на інших системах
ІНТЕГРАЦІЯ Uspacy
Впровадження Uspacy передбачає врахування особливостей бізнесу, його структури та підрозділів і відбувається в декілька етапів.
Завдяки відкритому API та використанню сучасних технологічних підходів Uspacy дає змогу легко інтегрувати онлайн-сервіс з іншими системами.
Етапи інтеграції:
1
Консультація щодо CRM
2
Налаштування акаунту
3
Навчання команди
4
Техпідтримка та доопрацювання
Популярні запитання
Чи відповідає CRM Uspacy потребам вашого бізнесу?
Щоб визначити, чи відповідатиме Uspacy вашій компанії, ми пропонуємо безкоштовну консультацію. У процесі її проведення ми дізнаємося всі ключові моменти про ваш бізнес, щоб допомогти вам зробити оптимальний вибір.
Ось запитання, які ми обговорюємо:
Ось запитання, які ми обговорюємо:
- Які інструменти ви використовували раніше?
- Які бізнес-процеси працюють у вашій компанії?
- Які процеси ви хочете автоматизувати через CRM-систему?
- Які функції є для вас пріоритетними?
Що робити, якщо мені не підійде Uspacy?
Які переваги провадження CRM Uspacy?
CRM Uspacy відрізняється від інших систем гнучким функціоналом.
- Упорядковує інформацію про клієнтів, даючи змогу швидко знайти потрібний контакт та зберігати ключову інформацію для побудови довготривалих відносин.
- Uspacy дає змогу вести клієнта від першого контакту до закриття угоди, зберігати всю історію взаємодій та створювати воронки продажів, адаптовані під бізнес-процеси.
- Система допомагає планувати завдання з можливістю додавання нотаток, посилань і призначення відповідальних, а також фільтрація справ за статусом та терміновістю.
- Наявний функціонал для створення каталогу товарів та послуг, інтеграції з маркетплейсами, CMS-платформами та платіжними системами.
- Менеджери можуть автоматично створювати документи (договори, рахунки) з CRM-системи за шаблонами з можливістю врахування реквізитів контрагентів.
- Uspacy пропонує користувачам створення власних сутностей для розширення функціоналу, таких як склади, проєкти, моделі техніки, — для максимального налаштування CRM під специфіку бізнесу.
Які дані можна інтегрувати з CRM-системою Uspacy?
Uspacy вже зараз інтегрується з десятками популярних продуктів і сервісів за допомогою застосунків, що дає змогу значно розширити можливості вашого бізнесу.
Соціальні мережі та месенджери:
Соціальні мережі та месенджери:
- Viber
- Незабаром: Viber номерний
- Facebook Messenger
- Telegram
- Незабаром: Telegram номерний
- Телефонія:
- Phonet
- Unitalk telephony
- Ringostat
- CallsApp
- Незабаром: Aircall
- StreamTelecom
- Binotel
- Zadarma
- IPTel
- Платформи та конструктори сайтів:
- Weblium
- Хорошоп
- OpenCart
- WordPress
- Webflow
- WIX
- Shopify
- Маркетплейси:
- Prom
- Kasta
- Rozetka
- Allo
- Сервіси розсилок:
- Sendpulse
- АльфаSMS
- TurboSMS
- Звіти:
- Виписки mono
- Звіти щодо завдань
- Телеграм-звіти
- Сервіси автоматизації:
- Zapier
- Make
- Фіскалізація:
- Checkbox
- Вчасно.Каса
- Інше:
- Нова пошта
- AssetPayments
- Вчасно Документи
- Cal.AI
Як проходить навчання команди щодо роботи з CRM-системою?
Процес навчання зазвичай складається з таких етапів:
1. Надання клієнту ознайомлювального відео, яке демонструє ключові можливості CRM-системи.
2. Проведення демонстраційного дзвінка, під час якого детально роз’яснюються всі функції та інструменти системи.
3. Після першої сесії видаються практичні завдання для закріплення навичок роботи з CRM, а також надаються додаткові відео та текстові інструкції для кращого засвоєння матеріалу.
4. Проведення тестування для перевірки рівня засвоєння знань співробітниками.
5. Після отримання зворотного зв'язку від керівника або відповідального за навчання проводяться додаткові заняття для детальнішого розбору функцій системи, відповідей на запитання, а також повторної демонстрації можливостей за потреби.
6. Приймаються пропозиції щодо покращення системи та в разі необхідності вносяться зміни в налаштування для зручнішого та ефективнішого використання CRM.
1. Надання клієнту ознайомлювального відео, яке демонструє ключові можливості CRM-системи.
2. Проведення демонстраційного дзвінка, під час якого детально роз’яснюються всі функції та інструменти системи.
3. Після першої сесії видаються практичні завдання для закріплення навичок роботи з CRM, а також надаються додаткові відео та текстові інструкції для кращого засвоєння матеріалу.
4. Проведення тестування для перевірки рівня засвоєння знань співробітниками.
5. Після отримання зворотного зв'язку від керівника або відповідального за навчання проводяться додаткові заняття для детальнішого розбору функцій системи, відповідей на запитання, а також повторної демонстрації можливостей за потреби.
6. Приймаються пропозиції щодо покращення системи та в разі необхідності вносяться зміни в налаштування для зручнішого та ефективнішого використання CRM.
Інтеграція будь-якого CRM-рішення починається з консультації!
Сергій Тимчук
CEO «CRM Solutions»
Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45
Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00