fbpx ...

всі дзвінки безкоштовні

UA
RU

Sitniks — це CRM-система для товарного бізнесу, яка максимально спрощує процес обліку та взаємодії з клієнтами для товарного бізнесу в роботі з Instagram. Платформа містить готові інтеграції з сайтом, платіжними системами, фіскалізацією, месенджерами та соцмережами.

cover

ЧОМУ САМЕ Sitniks

  • Має вбудований у систему склад для контролю товарів із усіх каналів продажів.
  • Є мобільний додаток із доступом для співробітників.
  • Уже налаштована воронка продажів для товарного бізнесу.
  • Можна інтегрувати майже будь-які сервіси, платіжні системи та соцмережі.
  • Професійне управління фінансами та автоматична фіскалізація продажів.
  • Можливість авторозподілу чатів між менеджерами й відстеження джерела лідів.

БІЗНЕСИ, ЯКИМ НЕ ПІДІЙДЕ Sitniks

  • Деякі модулі ще знаходяться на етапі доопрацювання.

ІНТЕГРАЦІЯ Sitniks

Повне впровадження системи відбувається просто й дуже швидко. Процес займає 1 тиждень (5 робочих днів).

image

1

Реєстрація компанії в Sitniks

white arrow
2

Створення ролі й додавання користувачів

white arrow
3

Організація складу

white arrow
4

Додавання базових інтеграцій

white arrow
5

Налаштування автоматичних повідомлень

white arrow

Чи відповідатиме CRM Sitniks моєму бізнесу?

CRM-система Sitniks є найкращим рішенням для товарного бізнесу в соціальних мережах, маркетплейсах та інтернет-магазинах.

Аби визначити, чи відповідатиме система Sitniks вашим потребам, ми проводимо безоплатну консультацію, яка дасть змогу проаналізувати необхідну інформацію про бізнес.
  • Які інструменти застосовували раніше?
  • Які бізнес-процеси наявні у вашій компанії?
  • Якими процесами ви хочете керувати в CRM-системі?
  • Які функції вам необхідні насамперед?
З огляду на ваші відповіді ми допоможемо підібрати таку CRM-систему, яка буде оптимальною для вашого бізнесу, а її впровадження незабаром окупиться. Якщо після консультації ми зрозуміємо, що для ваших потреб CRM не потрібна, ми чесно відмовимо у впровадженні та порадимо наших надійних партнерів, із якими ви зможете продовжити співпрацю.

Що робити, якщо мене не влаштує Sitniks?

Не турбуйтеся про це! Ми маємо широкий асортимент CRM для впровадження, на вибір є понад 10 систем, і кожна має свою особливість: Perfectum, Odoo, Creatio, Zoho і т. ін. На консультації ми підберемо ту, яка краще відповідатиме вашим цілям.

Які переваги інтеграції CRM-системи Sitniks?

Впровадження Sitniks дає змогу:
  • об’єднати всі чати, коментарі та замовлення із магазинів та месенджерів в одному просторі й автоматизувати розсилки;
  • інтегрувати необхідні інструменти для обслуговування клієнтів, оплати й доставки товарів;
  • автоматично розподіляти чати між менеджерами й відстежувати, із якого рекламного оголошення прийшов покупець:
  • контролювати товари з усіх каналів продажів через вбудований склад;
  • отримувати професійну аналітику та звітність;
  • автоматизувати бізнес-процеси;
  • збільшити прибуток до 30%.

Які дані можна інтегрувати з CRM-системою Sitniks?

Sitniks пропонує широкий перелік інтеграцій із різними ресурсами та інструментами.

Залежно від потреб вашого бізнесу ви можете інтегрувати:
  • соціальні мережі Instagram, Facebook, ботів Telegram та Viber;
  • служби доставки Нова Пошта та Укрпошта;
  • провідні маркетплейси, такі як Rozetka та Prom;
  • WooCommerce, Хорошоп, OpenCart, Weblium, Shopify, Tilda;
  • платіжні сервіси Liqpay, Fondy, WayForPay, Приватбанк, Монобанк;
  • SMS-сервіси та інструмент для створення фіскальних чеків.

Скільки коштує впровадження Sitniks?

Вартість базового впровадження й налаштування системи становить 8000 грн.
Остаточна ціна визначається після формування вашого запиту й залежить від потреб, кількості записів та інтеграцій.

Щоб отримати детальну інформацію про вартість, бронюйте безоплатну консультацію.

Який термін реалізації впровадження CRM-системи Sitniks?

Для повноцінного впровадження CRM-системи Sitniks бізнесу знадобиться 1 тиждень (5 робочих днів).

Як відбувається навчання персоналу щодо роботи зі впровадженою CRM-системою?

Стандартний процес навчання охоплює такі етапи:

1. Спершу клієнт отримує ознайомлювальне відео, яке демонструє основні функції CRM-системи.
2. Далі відбувається онлайн-зустріч, під час якої детально пояснюються можливості системи.
3. Програма навчання та адаптації персоналу до системи містить текстові та відеоматеріали для більш глибокого розуміння системи.
4. Проводимо тестування для перевірки рівня знань співробітників.
5. Після подання звіту від керівника відділу або відповідального за навчання проводиться додаткове навчання з детальним розглядом роботи з CRM-системою, відповідями на запитання і, за потреби, повторною демонстрацією функціоналу.
6. Не менш важливим етапом для оптимізації роботи з системою є врахування зауважень співробітників щодо експлуатації системи.

Як здійснюється підтримка та оновлення впровадженої CRM-системи?

Насамперед ми пропонуємо підтримку та оновлення CRM-системи за запитом клієнта.

Після навчання співробітникам потрібно приблизно два-чотири тижні для адаптації до нового функціоналу. Упродовж цього часу ми активно спілкуємося з ними, відповідаємо на запитання та шукаємо можливості поліпшити налаштування, щоб CRM була зручною та ефективною. Потім ми продовжуємо підтримувати команду ще два тижні, допомагаючи їм стати впевненішими та самостійно вносити зміни в систему.

Подальша підтримка та розвиток системи здійснюються за запитом клієнта. Якщо клієнт потребує додаткового функціоналу або не знає, як виконати певне бізнес-завдання, ми пропонуємо консультацію з нашим бізнес-аналітиком, який допоможе знайти рішення та дасть рекомендації.

Важливо зазначити, що CRM-система розвиватиметься разом із вами та вашою компанією, зважаючи на появу нових відділів, співробітників, зміну принципів взаємодії з клієнтами, нових каналів для їхнього залучення тощо.

У зв’язку з цим ми пропонуємо нову послугу — активну технічну підтримку. Вона передбачає підключення до акаунту клієнта та обмін зворотним зв’язком про те, як співробітники використовують систему. Для отримання цієї послуги можна придбати один із пакетів із певною кількістю годин технічної підтримки. Наразі ця послуга перебуває на стадії тестування, і ми повідомимо клієнтам про її готовність.

img

Сергій Тимчук

CEO «CRM Solutions»

laptop





    Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45 Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00