LBS — це українська CRM та ERP система, здатна автоматизувати ключові процеси бізнесу. Платформа підвищить ефективність роботи комплексно й автоматизує роботу всіх відділів підприємства.
ЧОМУ САМЕ LBS
- Має гнучку систему з понад 10 000 модулів.
- Постійно адаптується до потреб бізнесу та тенденцій.
- Легко інтегрує зовнішні системи й підлаштована під український ринок.
- Система автоматично накопичує й сортує дані в сховища.
БІЗНЕСИ, ЯКИМ НЕ ПІДІЙДЕ LBS
- Робота із системою є порівняно високовартісною. Для зручності застосування не вистачає мобільного додатка, а також немає готового блока для обліку фінансів.
ІНТЕГРАЦІЯ LBS
Впровадження системи починається з комунікації про потреби та вимоги бізнесу та формування стратегії.
Фахівці та експерти CRM Solutions проводять індивідуальне навчання за допомогою онлайн-зустрічей та матеріалів для легкої адаптації до системи.
1
Консультація по CRM
2
Налаштування акаунта
3
Навчання команди
4
Техпідтримка та допрацювання
Чи відповідатиме CRM LBS моєму бізнесу?
CRM-система LBS є найкращим рішенням для виробничих та торговельних компаній, ритейлу та консалтингу від 5 користувачів.
Для зіставлення ваших потреб і можливостей LBS ми проводимо безоплатну консультацію, яка дасть змогу виявити всю необхідну інформацію про бізнес.
Для зіставлення ваших потреб і можливостей LBS ми проводимо безоплатну консультацію, яка дасть змогу виявити всю необхідну інформацію про бізнес.
- Які інструменти застосовували раніше?
- Які бізнес-процеси наявні у вашій компанії?
- Якими процесами ви бажаєте керувати в CRM-системі?
- Які функції вам необхідні насамперед?
Що робити, якщо мене не влаштує LBS?
Не переймайтеся! Ми впроваджуємо понад 10 CRM-систем, і кожна має свою особливість: Perfectum, Odoo, Creatio, Zoho. На консультації ми підберемо систему, яка краще відповідатиме вашим цілям.
Які переваги інтеграції CRM-системи LBS?
Впровадження LBS дає змогу:
- автоматизувати бізнес-процеси;
- легко інтегрувати українські інструменти, адже система адаптована під запит ринку;
- мати доступ до актуальної аналітики відділу продажів;
- прискорити процес опрацювання заявок до 50%;
- збільшити прибуток до 30%.
Які дані можна інтегрувати з CRM-системою LBS?
LBS пропонує широкий перелік інтеграцій із різними ресурсами та інструментами. Що важливо, система адаптована до інтеграцій із українськими інструментами.
Перелік можливих інтеграцій:
- соціальні мережі;
- електронна пошта;
- фінансові сервіси та бухгалтерія;
- українські платформи:
- Вчасно;
- РРО;
- ОЛХ;
- Епіцентр;
- та багато іншого.
Скільки коштує впровадження LBS?
Середня вартість впровадження системи становить €2500.
Остаточна ціна визначається після формування стратегії та залежить від ваших потреб, необхідного функціоналу та інтеграцій.
Щоб отримати повну інформацію про вартість, бронюйте безоплатну консультацію.
Щоб отримати повну інформацію про вартість, бронюйте безоплатну консультацію.
Який термін реалізації впровадження CRM-системи LBS?
Для повноцінного впровадження CRM-системи LBS бізнесу в середньому знадобиться 3-4 місяці.
Як відбувається навчання персоналу щодо роботи зі впровадженою CRM-системою?
Програма навчання та адаптації персоналу до системи містить текстові та відеоматеріали, а також 7-годинний практичний модуль. Додатково є рекомендації для керівників компаній, які допомагають провести впровадження ефективніше та швидше.
Навчання охоплює такі етапи:
1. Спершу потрібно скласти план дій, аби визначити та реалізувати пріоритетні завдання для ефективного навчання і впровадження системи.
2. Далі йде практична частина навчання, яка містить коригування робочих процесів і скеровування співробітників на правильні дії.
3. Не менш важливим етапом для оптимізації роботи з системою є врахування зауважень співробітників щодо експлуатації системи.
Навчання охоплює такі етапи:
1. Спершу потрібно скласти план дій, аби визначити та реалізувати пріоритетні завдання для ефективного навчання і впровадження системи.
2. Далі йде практична частина навчання, яка містить коригування робочих процесів і скеровування співробітників на правильні дії.
3. Не менш важливим етапом для оптимізації роботи з системою є врахування зауважень співробітників щодо експлуатації системи.
Як здійснюється підтримка та оновлення впровадженої CRM-системи?
Після впровадження системи ви отримаєте гарантійне обслуговування, адаптацію під потреби бізнесу, підтримку під час експлуатації системи, а також тестування проєктів і аналіз результатів. Бізнесу буде доступне розширення можливостей і завдань системи в процесі використання та адаптація під нові вимоги.
Сергій Тимчук
CEO «CRM Solutions»
Або зателефонуйте нам за номером +38 (067) 333 16 45
Працюємо ПН-ПТ з 10:00 до 18:00